Mies kävi risteilyllä - kun tuli sieltä takaisin, ilmoitti
että haluaa eron. Mitään riitaa ei ollut ennen risteilyä, eikä mies myöskään suostu antamaan mitään järkevää syytä. Sanoo, että on kyllästynyt ja haluaa elämältään jotain muuta.
Kommentit (44)
Hae itsellesi apua, koska tuollainen on ehkä rankin mahdollinen tapa vaatia eroa. Toisaalta sinun on nyt rauhoituttava ja tajuttava, että pakottamalla et pysty miestä itselläsi pitämään. Mies saattaa ehkä olettaakin, että nostat kunnon shown pystyyn, ja pieni mahdollisuus on, että hätääntyy, kun toteat, että erotaan vaan ja alat jakaa omaisuutta.
ei oo totta...onkohan sama mies jonka tapasin laivalla?!? :D
joka aikanaan meni hoitamaan jotain asioita kaupungille. No, hän palasi kotiin umpikännissä (keskellä päivää), asiat olivat jääneet tietysti hoitamatta. Oli kuulemma tavannut jonkun juopon Kampin edessä ja jäänyt istumaan tämän kanssa, ja siinä sitten oli kuulemma oikein valaistunut miten alkoholi ja jännitys ovat hänen elämänsä tarkoitus. Hohhoijaa...
No meille ei tullut eroa, mutta silti mua huvittaa tuo edelleen.
Onko lapsia?
Kuitenkin....sano vaan ukolle, että selvä ja jatkat itsekin omaa elämääsi. Ei hän ainakaan sinua rakasta se on selvä, kun noin tekee ja sanoo. Et menetä mitään eroamalla. Ansaitset parempaa! Eli JSSAP!
en ala kenenkään kynnysmatoksi. Kaiken huipuksi mies ehdotti, että asuttaisiin vielä jonkun aikaa saman katon alla, mutta pistettäisiin silti eropaperit vetämään. Minun puolestani äijä saa itse lähteä vetämään. ap
miten kehtaa ehdottaa tuollaista järjestelyä? MIten itsekäs voi olla? Puolen vuoden päästä se vonkuu takaisin kun ei olekaan enää kivaa.
Ilmeisesti sillä ei ole mitään arvoa, kun sattuu "kyllästyttämään". ap
Onko lapsia?
Kuitenkin....sano vaan ukolle, että selvä ja jatkat itsekin omaa elämääsi. Ei hän ainakaan sinua rakasta se on selvä, kun noin tekee ja sanoo. Et menetä mitään eroamalla. Ansaitset parempaa! Eli JSSAP!
taas yksi turha ero sen takia että mies haluaa ryypätä ja naida vapaasti. Anna mennä.
Exäni lemppasi minut samalla tavalla, ero ilmoitusasiana, mitään en asialle voisi.
Melko pian erilleen muuton jälkeen oli kuvioissa toinen, epöilen että se oli se syy eroon vaikka kiistääkin sen.
Liekö sama juttu ap'llakin.
Tässä sitä arvaillaan kun ulkopuolisena ollaan, mutta olisko laivaristely ollut sellainen, että kun on pois kotoa, irti arjesta, voi miettiä mitä haluaa elämältään ja mitä ei halua. Asia on kypsynyt pitkään mielessä, on ollut tyytyämätön ja miettinyt ym ym, mutta ristelyllä ne on selkiintyneet.
Se, että se oli risteily, on toisarvoinen seikka, se olisi voinut olla vaikka mökkiloma tai kavereiden kanssa kalassa tms.
Toinen vaihtoehto on, että on pettänyt eikä voi enää jatkaa.
Kolmas vaihtoehto on,e ttä on toinen nainen ja risteily oli naisen kanssa ja totesi siellä että nyt sitten jatketaan sen toisen kanssa. Ehkä se toinen on raskaana tai vaikka ei olisikaan.
Tulee olo, että tunteet on teillä kuolleet jo aikaa sitten, olette yhdessä koska teillä on yhteiset lapset ja sama osoite, mutta muuta yhteistä ei olekaan, tunneside on kuollut. On kumppanuus, seksillä tai ilman, mutta ei rakkautta kuten parisuhteessa pitäisi olla, vaan kumppanuus.
Ovat olleet siellä risteilyllä yhdessä ja mies on kokenut siellä "valaistuksen" ja päättänyt että se vanha suhde on nyt loppu. Tuttu juttu.
Lähde ap ja nopeasti. Ikävää että teillä on lapsia kuvioissa mutta mies ei ole teidän arvoisenne.
se asia ei minulle enää kuulu, koska olemme eroamassa ja lasten takia pitää olla hyvissä väleissä. En siis mitenkään voi saada selville, onko mies ollut jonkun toisen kanssa laivalla.
Nyt illan aikana mies on kaiken huipuksi alkanut varovasti perumaan puheitaan. Minä en kuitenkaan enää tällaiseen pompotteluun lähde. Olen vähän samoilla linjoilla teidän vastaajien kanssa siitä, että miehellä on ollut jotain säätöä.
ap
se asia ei minulle enää kuulu, koska olemme eroamassa ja lasten takia pitää olla hyvissä väleissä.
Jos ei olisi niin totta hemmetissä olisi sanonut niin. Jos olisi niin olisi koittanut kenties valehdella silti ja sanoa että ei ole.
Mutta ilmoittaa, että "asia ei toiselle kuulu koska ollaan eroamassa" jne. kertoo kyllä harvinaisen karusti, että kyllä, se toinen nainen on olemassa.
Mutta väliäkö sillä.
- kuviossa toinen nainen, useimmiten työkaveri
- perheessä pieniä lapsia
- ihan kiitettävän pitkä liitto takana
- miehellä ikää n. 37-45 v.
Aina sama kuvio. Miehet ovat vaan niin "perinteisiä" näissä jutuissa ja jostain niitä toisia naisia, jotka "tukee", aina riittää.
Been there done that.
Exäni lemppasi minut samalla tavalla, ero ilmoitusasiana, mitään en asialle voisi.
Melko pian erilleen muuton jälkeen oli kuvioissa toinen, epöilen että se oli se syy eroon vaikka kiistääkin sen.
Liekö sama juttu ap'llakin.
ja 2 vko myöhemmin, ennen kuin edes oli erottu, vei jo suvulleen näytille uuden tyttöystävän. Se suhde kesti 6 kk, jonka jälkeen mies olisi halunnut palata yhteen, minä en. Mies menetti erossa asunnon, kesämökin ja auton, joten kiitin isääni, joka aikanaan oli vaatinut avioehdon tekemistä.
- kuviossa toinen nainen, useimmiten työkaveri - perheessä pieniä lapsia - ihan kiitettävän pitkä liitto takana - miehellä ikää n. 37-45 v. Aina sama kuvio. Miehet ovat vaan niin "perinteisiä" näissä jutuissa ja jostain niitä toisia naisia, jotka "tukee", aina riittää. Been there done that.
Mies oli ollut "poikien" kanssa Tahkolla viikon ja tuli kotiin pakkaamaan. Miehen ikä 45, lapset 11, 14 ja 16.
Vuodessa kävi ilmi, että isin luona asuu myös Irma.
Ilmoitusluontoista kommentoi mies 20 vuoden suhteen jälkeen?!
ikää on 40?