Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun työkaveri tuoksuu liikaa, en pysty tekemään hänen kanssaan töitä!

Vierailija
19.05.2012 |

Ongelmanani on uusi työkaverini, joka vasta tuli tekemään minun kanssani töitä samaan huoneeseen (me kaksi teemme töitä siis samassa pienessä huoneessa)

Nainen on muuten todella mukava, mutta hän käyttää ihan uskomattoman voimakasta hajuvettä! Erottaa jo todella kaukaa missä hän liikkuu, mutta vielä kun joutuu tekemään hänen kanssaan töitä monta tuntia päivässä pienessä huoneessa! Itse olen todella herkkä vahvoille hajuvesille, ja saan jo pienestäkin määrästä migreenin ja alan voimaan pahoin, enkä pysty keskittymään töihin.

Uutta työkaveria en tunne vielä niin hyvin, etten yksinkertaisesti pysty sanomaan hänelle, että hän tuoksuu ihan liikaa.

Meillä on aina koko päivän ikkuna auki, ja ramppaan vartin välein "vessassa" haukkaamassa happea. Silti ei ole ymmärtänyt vaihtaa hajuvettä.

Muutkin työkaverit ovat tämän huomanneet, mutta hyvähän heillä, kun ei tarvi tehdä koko päivää töitä hänen kanssaan samassa huoneessa.

Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on aina koko päivän ikkuna auki, ja ramppaan vartin välein "vessassa" haukkaamassa happea. Silti ei ole ymmärtänyt vaihtaa hajuvettä."

Avaa suusi, niin teet palveluksen itsellesi ja tälle työkaverillesi joka on autuaan tietämätön tilanteestasi.

Vierailija
2/6 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas uusi sellainen, joka haisee muuten vaan tosi pahalta :C

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ei tunneta hyvin, enkä halua loukata häntä koska ollaan samassa huoneessa, niin kävis kiusalliseksi...

Töksäytänkö että hyi hitto miten halpaa ja hirveää hajuvettä käytät?

Vierailija
4/6 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa nätisti, että olet herkkä vahvoille tuoksuille ja ne aiheuttavat sinulle mm. migreeniä. Ei tarvitse huudella halvoista tai hirveistä hajuvesistä.

Vierailija
5/6 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ei tunneta hyvin, enkä halua loukata häntä koska ollaan samassa huoneessa, niin kävis kiusalliseksi...

Töksäytänkö että hyi hitto miten halpaa ja hirveää hajuvettä käytät?

Vierailija
6/6 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet herkkä hajuvesille ja työskentely hänen kanssaan samassa huoneessa on sen takia vaikeaa. Ihan rauhallisesti keskustelemalla asia hoituu.

Älä syytä häntä vaan sano, että olet huomannut tämän asian nyt.