Onko sinulla lutkaleima eli tramp stamp-tatuointi alaselässä?
Kommentit (109)
Ja ketä kiinnostaa onko hänellä tatuointeja vai ei?
Ei alaselässä eikä muuallakaan, koska mun mielestäni ne on rumia.
Joku toinen tykkää ja tietty aika moni ottaa senkin vuoksi, että ne on in. Harva nykyisin ottaa noita alaselkätatuointeja, koska ne oli ja meni eli kyllä se on myös trendijuttu. Ja jos se sellaisena on otettu, niin varmaan vähän kaduttaa jossain vaiheessa.
Mutta sitä ei varmaan helpolla kukaan myönnä :)
Kaunis Pieni eLÄMÄN aNNELLA ei ole tatuointeja.
Sori Capsit.
Tuskin edes katsoo lätkää.
ikävä renkula kaljatölkistä :(
en koskisi naiseen, jolla on kuppa, tatuointeja tai AIDS.
Huh heijaa...ekaa kertaa tälle palstalle eksyin, ja täältähän avautui minulle uusi maailma jonka olemassa olosta ei aikaisemmin ollut tietoakaan... Luulin, että tällaisia asenteita löytyy vain amerikkalaisista reality-sarjoista. Kiristetäänkö vielä vähän pipoa vai elettäisiinkö vain ja annettaisiin muidenkin elää?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2012 klo 14:43"]
alentuu haukkumaan tatuoinnin omistavia hutsuiksi/WT:ksi. XD
Mikä siinä niin herättää teissä tunteita? Vieläpä negatiivisia?
Hivenen epäilyttää tuo reagointi.
Jos jollakin on jotain sellaista, mikä ei ole henk.koht mun juttu, eikä se loukkaa ketään, niin ei se silloin minua hetkauta, tai aiheuta mitään negatiivisia tunteita. Mitä se minulta on pois, jos jollakin on jokin oma juttu, joka ei ole minun juttuni?
Minä en esim. pidä itselläni lävistyksistä missään muualla kuin korviassa ne yhdet. Mutta monella, monella ihmisella on paljon erilaisia lävistyksiä, ja esim. minun kampaajallani on kasvoissa muutama eri läväri, ja ne sopii hänelle todella hyvin, ja hän on niin kaunis. :)
Ja se ei ole minulta pois, että hänellä on kasvoissa lävistyksiä, vaikka se ei ole minun juttuni. :)
[/quote]
Mun mielipide:
Hienot tatskat on hienoja. Parempi joko ei yhtään tatskaa tai sitten paljon tatskoja, joku " hitsi olin hurja, otin merihevosen lapaluuhun"- tatska on niiiiiiiiiiiiiiiiin nolo.
Samaten noloja on tusinatatskat. Just noi tramp stampit tai vanhat kunnon tribaalit, puhumattakaan kiinalaisista kirjainmerkeistä, jotka siis just oli niiiiiiin henkilökohtaisia kantajilleen.
Noloja noista tekee just se, että siinä kohtaa missä nolon muodin mukaiset Kerava-tukat voi leikata pois tai nolot kuteet kierrättää, tatskat on ja pysyy. Siksi niitä ei kannattaisi ihan teinarina ruveta laittamaankaan. Omasta kaveripiiristäni kaikki, jotka ovat laittaneet ekat kuvat alle 20-v iässä ( tietysti halvalla jollain tökeröllä urpolla), ovat kyseisiä kuvia myöhemmin muilla tatuoinneilla peittäneet.
Tuli halu hankkia tatuointi tätä ketjua lukiessa:)
Hei! Kiitos kun kerroitte mulle, että oon sekä lutka että WT! Nyt mun ilta pelastui, kun sain tämän selville! :D
Ja tosiaan tatuointeja löytyy vähän alle 10kpl ja kaksi niistä on jonkun parjaamia kiinalaisia kirjaimia ALASELÄSSÄ! Huiiii!!
Ekan tatuoinnin otin vähän päälle 20-vuotiaana ja juurikin ne alaselän kiinalaiset kirjaimet. Mulle niillä on merkitystä. Yhtäkään kuvaa en oo katunu ja uusin on itseasiassa alle vuoden vanha. :D Mulla on reilun vuoden ikäinen tyttö, joka tykkää rapsutella äitin tatuointeja. Miehelläni on myös tatuointeja, mutta niistä tyttö ei vielä ole innostunut, kun ovat mustia ja yleensä paidan tai housujen alla piilossa. Itselläni löytyy tatuoinnit sieltä alaselästä, nilkasta, jalkapöydästä, alamahasta (ei, se ei kärsinyt raskaudesta. Näyttää samalta kuin ennen raskauttakin), rinnasta, lavasta ja käsivarresta.
Jopa isoäitini ovat kehuneet joitakin tatuointejani ja he ovat melkein 70-vuotiaita! Makuasiat on makuasioita. :)
Ei yhtään tatuointia muistuttamassa minua asioista, joita haluan unohtaa.
Vielä ainakaan. Muualta löytyy yhteensä melkeempä 20kpl.
Mitä se ketään liikuttaa jos jollain on? Kannattaisko keskittyä siihen omaan elämään :)
...vaikken ulkonäön perusteella ystäviäni valitsekaan.
Tosin on pakko tunnustaa, että mielestäni tatuoinnit ovat todella noloja ja rumia. Käsivarressa joku tyylikäs pieni kuva just menee, mutta jos niitä on joka helvetin puolella tyyliin 20, niin voi oksennus.
Esim Rihanna ja Angelina Jolie OLISIVAT tikkaamattomina upean kauniita naisia, mutta näyttävät tatuointineen ihan satamahuorilta. Sääli.
En ymmärrä miksi kenenkään tatuoinnit edes ovat puheenaihe. Ovat elämän valintoja samalla lailla kuin hiusten pituus tai lasten lukumäärä. Ei kukaan sano lyhythiuksista tai lapsetonta naista wt:ksi jne.
Ainiin, itse asiaan: ei ole alaselässä, mutta muuten mulla on kaksi pientä tatuointia.
Minulla ei ole ainoatakaan tatuointia, eikä tule. Eikä myöskään miehelläni ole. Sattumaa että me molemmat emme pidä tatuoinneista. Molemmilla ollut aina sama ajatusmalli ettemme pidä itsemme "leimaamisesta" sanan varsinaisessa merkityksessä, ilman sen syvällisempiä pohdintoja. Tämä on vain sattumaa että molemmat ajattelemme näin, ei silti minua yhtään haittaisi, vaikka mies jonain päivänä kotiin saapuisikin tatuoituna. Ei se häntä persoonana muuta mihinkään suuntaan.
Paras ystäväni on tatuoitu enkä koskaan ajattelisi että hän olisi jotenkin huonompi tai wt:mäisempi kuin minä.
Tatuoimattomuus tai tatuoinnit ei tee ihmisestä huonompaa tai parempaa missään määrin, joten antakaa asian nyt olla ja keskittykää tekemään siinä omassa elämässänne tekoja jolla voitte yrittää edes olla hitusen inhimillisempiä toisia, kanssaihmisiä kohtaan. Aamen. :)
No onneksi ei ole tullut mieleenkään
Jokainen moisen tatskan ottanut tietää sen symboliikan... hei c'moon !!! Itse arvioin naisena kyllä motiivit moisen ottamiseen, vedhu kuinka rumaa, yöks !! Ihan turha selitellä, että tarvitsee kuvan selkään muistuttamaan jostain tärkeästä. Sen muistaa ihan ilman mitään mustetta iholla. Piste !! Kyllä kaiken tärkeän elämässään muistaa ilman leimaakin... sou... ottakaa tyttelit alaselkätatskoja, niin voin naureskella :D
Huh huh mitä pillipiipareita kivien alta ryömii esiin...
Jos nui paljo ärsyttää että jotkut tykkää tatskoist niin HANKKIKAA OMA ELÄMÄ tai ryömikää takas ahtaan kiven alle mistä tulittekin 😂
On jokaisen OMA asia mitä kropalleen tekee, eikö? Ei kuulu kelleen muulle 😂 ei niin kelleen
Ovat ne sitten tuhmia tai mitä vain.. Itse en todellakaan kadu tatuointejani, ne ovat omasta mielestäni kauniita eikä laserille ole tarvetta.