Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla lutkaleima eli tramp stamp-tatuointi alaselässä?

Vierailija
19.05.2012 |

Ovat nimittäin ihan järkyttävän näköisiä.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kuvissa 3 ja 4 esiintyy oikein stereotyyppisiä hutsuja.

Ps. Kannattaa myös googlata sanoilla "lower back tattoo".

Eipä eroa mitenkään? Kauneimpia on noi jossa persvakokin näkyy kun tatuointia esittelee.

otetaan kuva, ja tatuointi on alaselässä, persvako saattaa tosiaan näkyä kuvassa. Pitäiskö tän perusteella osata päätellä jotain? Mitä?

Vierailija
22/109 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alentuu haukkumaan tatuoinnin omistavia hutsuiksi/WT:ksi. XD

Mikä siinä niin herättää teissä tunteita? Vieläpä negatiivisia?

Hivenen epäilyttää tuo reagointi.

Jos jollakin on jotain sellaista, mikä ei ole henk.koht mun juttu, eikä se loukkaa ketään, niin ei se silloin minua hetkauta, tai aiheuta mitään negatiivisia tunteita. Mitä se minulta on pois, jos jollakin on jokin oma juttu, joka ei ole minun juttuni?

Minä en esim. pidä itselläni lävistyksistä missään muualla kuin korviassa ne yhdet. Mutta monella, monella ihmisella on paljon erilaisia lävistyksiä, ja esim. minun kampaajallani on kasvoissa muutama eri läväri, ja ne sopii hänelle todella hyvin, ja hän on niin kaunis. :)

Ja se ei ole minulta pois, että hänellä on kasvoissa lävistyksiä, vaikka se ei ole minun juttuni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta oikeasti, kiva että helpot naiset merkkaavat itsensä jo valmiksi, säästää aikaa todella paljon.

Vierailija
24/109 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin rakastavat, kun saavat niitä katsella oaniessaan takaapäin. Mikään ei ole niin kuumaa, kuin kiltti tyttö, josta tulee sängyssä tuhma.

t. Kympin humanistityttö with a twist!

Vierailija
25/109 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat muuten antavaiset naiset alkaa ottamaan otsaansa, helpottaisi elämää vielä enemmän.

Vierailija
26/109 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tule ikinä yhtään tatuointia minulle. Olen sen verran classy lassy.

Vierailija
27/109 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hates gonna hate.

Anyone?

Vierailija
28/109 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, miltä ne näyttää n. 20-30v. kuluttua eli levinneitä, haalenneita, roikkuvia läiskiä niin ei tee mieli hankkia. On meinaan aika kauhea näky vaikkapa tribaalilla koristettu runsasallinen roikkuva olkavarsi 60-v. rouvalla tai roikkutissin päällä erottuva venähtänyt haalea musteläiskä, joka joskus oli perhonen... tai tosiaan tuolla alaselässä joku punertava vihertävä venynyt suikale, josta erottuu muutama kirjain ja joka osittain peittyy kylkimakkaran väliin tai on tippunut kasvaneen ja valahtaneen pepun päälle...

Vierailija
29/109 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa itsestään huonon kuvan. Vaikka olisi kuinka "kunnollinen".

mulle ihan sama mitä ihmiset tatuoi itseensä. En herranen aika jonkun tatskan perusteella määrittelis ihmistä lutkaksi. Eli antaa huonon kuvan itsestään sulle. Eli kertoo SUN rajoittuneista asenteista:D

Vierailija
30/109 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ahdasmielisyydelle. En uskonut, että vielä nykyäänkin, jolloin tatuointeja näkyy jokapäiväisessä elämässä, voisi olla tuollaista sakkia.. Hah! Eipä ole koskaan tullut edes mieleen, että nainen, jolla on tatuointeja, olisi jotenkin huorahtava tms..

Vierailija
31/109 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kroppansa meinaa päästää tommoseen kuntoon, niin samapa se vaikka siellä pari leimaa olisi!

tietää, miltä ne näyttää n. 20-30v. kuluttua eli levinneitä, haalenneita, roikkuvia läiskiä niin ei tee mieli hankkia. On meinaan aika kauhea näky vaikkapa tribaalilla koristettu runsasallinen roikkuva olkavarsi 60-v. rouvalla tai roikkutissin päällä erottuva venähtänyt haalea musteläiskä, joka joskus oli perhonen... tai tosiaan tuolla alaselässä joku punertava vihertävä venynyt suikale, josta erottuu muutama kirjain ja joka osittain peittyy kylkimakkaran väliin tai on tippunut kasvaneen ja valahtaneen pepun päälle...

Vierailija
32/109 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/109 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahah.. no minulla ei ole alaselässä, mutta kai sillä joku tarkoitus on, kun kaikki naiset jotka tiedän joilla tämä on, ovat Lutkia isolla L:llä..

Vierailija
34/109 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Meillä on ap:n kanssa hyvä työnjako. Hän laittaa miehelleen ruokaa ja minä tyttö panen hänen miestään.

Vierailija
35/109 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta tatska alaselässä olisi kyllä todella hyvän näköinen. Selkä ylipäätään olisi  hyvä paikka tatuoinnille. Toinen vaihtoehto olisi lapaluun kohdalla. Käsivarteen tai muualle ei olis hinkua tatuointia saada.

Ehkä vielä jonakin päivänä hankin tatuoinnin selkääni.

Vierailija
36/109 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2012 klo 11:46"]

Pieni tekstinpätkä menee alaselässä. En kyllä pidä itseäni sen johdosta mitenkää lutkana, mutta hates gonna hate.

[/quote]

Hyvin ajateltu.

Vierailija
37/109 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2012 klo 18:04"]

Ei kukaan sano lyhythiuksista tai lapsetonta naista wt:ksi jne.

[/quote]

Kyllä tällä pastalla itse asiassa sanotaan :)

Vierailija
38/109 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkari pano, 50+ rouva. Hänellä on mm. trampstamp, mielestäni näyttää erittäin hyvältä ja seksikkäältä varsinkin kun yhdistää siihen liian pienen minihameen ja stay-up sukat. Kiva on takaapäin vedellä.

t. 30v kundi

Vierailija
39/109 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

buahahah, buahahah, buahahah.

Tuttu vonkaisu S 24,sella.

Vierailija
40/109 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sellainen olla kauniskin, mutta kömpelösti tehty katalogi-tribaali ylipainoisella naisella, kurkkien liian tiukkojen & liian matalien farkkujen alta .. ei hyvä. ei kaunista. tuollainen ilmestys vei minulta kerran ruokahalut ravintolassa, nainen pyllisteli siinä jotain ja jouduin tuijottamaan rouvan/neidin/minkä lie persvakoa , sitä suttuista tatuointia sekä niukan narutopin alta pullistuvia selkämakkaroita. hyvä ettei tuuppaisut minua ahterillaan ja aloin vakavasti harkita haarukalla tökkäisyä!