Onko sinulla lutkaleima eli tramp stamp-tatuointi alaselässä?
Kommentit (109)
alentuu haukkumaan tatuoinnin omistavia hutsuiksi/WT:ksi. XD
Mikä siinä niin herättää teissä tunteita? Vieläpä negatiivisia?
Hivenen epäilyttää tuo reagointi.
Jos jollakin on jotain sellaista, mikä ei ole henk.koht mun juttu, eikä se loukkaa ketään, niin ei se silloin minua hetkauta, tai aiheuta mitään negatiivisia tunteita. Mitä se minulta on pois, jos jollakin on jokin oma juttu, joka ei ole minun juttuni?
Minä en esim. pidä itselläni lävistyksistä missään muualla kuin korviassa ne yhdet. Mutta monella, monella ihmisella on paljon erilaisia lävistyksiä, ja esim. minun kampaajallani on kasvoissa muutama eri läväri, ja ne sopii hänelle todella hyvin, ja hän on niin kaunis. :)
Ja se ei ole minulta pois, että hänellä on kasvoissa lävistyksiä, vaikka se ei ole minun juttuni. :)
Ei mutta oikeasti, kiva että helpot naiset merkkaavat itsensä jo valmiksi, säästää aikaa todella paljon.
Miehetkin rakastavat, kun saavat niitä katsella oaniessaan takaapäin. Mikään ei ole niin kuumaa, kuin kiltti tyttö, josta tulee sängyssä tuhma.
t. Kympin humanistityttö with a twist!
Voisivat muuten antavaiset naiset alkaa ottamaan otsaansa, helpottaisi elämää vielä enemmän.
Eikä tule ikinä yhtään tatuointia minulle. Olen sen verran classy lassy.
tietää, miltä ne näyttää n. 20-30v. kuluttua eli levinneitä, haalenneita, roikkuvia läiskiä niin ei tee mieli hankkia. On meinaan aika kauhea näky vaikkapa tribaalilla koristettu runsasallinen roikkuva olkavarsi 60-v. rouvalla tai roikkutissin päällä erottuva venähtänyt haalea musteläiskä, joka joskus oli perhonen... tai tosiaan tuolla alaselässä joku punertava vihertävä venynyt suikale, josta erottuu muutama kirjain ja joka osittain peittyy kylkimakkaran väliin tai on tippunut kasvaneen ja valahtaneen pepun päälle...
antaa itsestään huonon kuvan. Vaikka olisi kuinka "kunnollinen".
mulle ihan sama mitä ihmiset tatuoi itseensä. En herranen aika jonkun tatskan perusteella määrittelis ihmistä lutkaksi. Eli antaa huonon kuvan itsestään sulle. Eli kertoo SUN rajoittuneista asenteista:D
Ihmisten ahdasmielisyydelle. En uskonut, että vielä nykyäänkin, jolloin tatuointeja näkyy jokapäiväisessä elämässä, voisi olla tuollaista sakkia.. Hah! Eipä ole koskaan tullut edes mieleen, että nainen, jolla on tatuointeja, olisi jotenkin huorahtava tms..
Jos kroppansa meinaa päästää tommoseen kuntoon, niin samapa se vaikka siellä pari leimaa olisi!
tietää, miltä ne näyttää n. 20-30v. kuluttua eli levinneitä, haalenneita, roikkuvia läiskiä niin ei tee mieli hankkia. On meinaan aika kauhea näky vaikkapa tribaalilla koristettu runsasallinen roikkuva olkavarsi 60-v. rouvalla tai roikkutissin päällä erottuva venähtänyt haalea musteläiskä, joka joskus oli perhonen... tai tosiaan tuolla alaselässä joku punertava vihertävä venynyt suikale, josta erottuu muutama kirjain ja joka osittain peittyy kylkimakkaran väliin tai on tippunut kasvaneen ja valahtaneen pepun päälle...
hahah.. no minulla ei ole alaselässä, mutta kai sillä joku tarkoitus on, kun kaikki naiset jotka tiedän joilla tämä on, ovat Lutkia isolla L:llä..
On joo. Meillä on ap:n kanssa hyvä työnjako. Hän laittaa miehelleen ruokaa ja minä tyttö panen hänen miestään.
Ei ole, mutta tatska alaselässä olisi kyllä todella hyvän näköinen. Selkä ylipäätään olisi hyvä paikka tatuoinnille. Toinen vaihtoehto olisi lapaluun kohdalla. Käsivarteen tai muualle ei olis hinkua tatuointia saada.
Ehkä vielä jonakin päivänä hankin tatuoinnin selkääni.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2012 klo 11:46"]
Pieni tekstinpätkä menee alaselässä. En kyllä pidä itseäni sen johdosta mitenkää lutkana, mutta hates gonna hate.
[/quote]
Hyvin ajateltu.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2012 klo 18:04"]
Ei kukaan sano lyhythiuksista tai lapsetonta naista wt:ksi jne.
[/quote]
Kyllä tällä pastalla itse asiassa sanotaan :)
Vakkari pano, 50+ rouva. Hänellä on mm. trampstamp, mielestäni näyttää erittäin hyvältä ja seksikkäältä varsinkin kun yhdistää siihen liian pienen minihameen ja stay-up sukat. Kiva on takaapäin vedellä.
t. 30v kundi
buahahah, buahahah, buahahah.
Tuttu vonkaisu S 24,sella.
voihan sellainen olla kauniskin, mutta kömpelösti tehty katalogi-tribaali ylipainoisella naisella, kurkkien liian tiukkojen & liian matalien farkkujen alta .. ei hyvä. ei kaunista. tuollainen ilmestys vei minulta kerran ruokahalut ravintolassa, nainen pyllisteli siinä jotain ja jouduin tuijottamaan rouvan/neidin/minkä lie persvakoa , sitä suttuista tatuointia sekä niukan narutopin alta pullistuvia selkämakkaroita. hyvä ettei tuuppaisut minua ahterillaan ja aloin vakavasti harkita haarukalla tökkäisyä!
otetaan kuva, ja tatuointi on alaselässä, persvako saattaa tosiaan näkyä kuvassa. Pitäiskö tän perusteella osata päätellä jotain? Mitä?