Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apinannäköinen bloggaajatar

Vierailija
19.05.2012 |

Seuraan erästä ihastuttavaa blogia. Kauniita esineitä, sisustusta, vaatteita...pidän myös kirjoittajan tekstin tyylistä, se usein huvittaa minua rentoudellaan.

MUTTA: bloggaaja laittaa usein oman kuvansa blogiinsa.

En voi sille mitään, että mielestäni hänen piirteissään on jotain apinamaista.

Kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisiltä itseltään kysytään, he samaistuvat johonkin tiikeriin tai pantteriin tai muuhun jaloon eläimeen. Todellisuudessa sitä sitten ollaan apinoita ja hamstereita.

Vierailija
62/96 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama mitä mä olen miettinyt. Vähän sellainen Eva Longorian näköinen? Apinan suu.

Tämän monkey-maman kasvot ovat niin herttaisen lyttyisät - jos näin voi sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ekaa kertaa tuon alexan.

turha sen enää hienoihin vaatteisiin pukeutua kun naama on mitä on :D

Vierailija
64/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ekaa kertaa tuon alexan. turha sen enää hienoihin vaatteisiin pukeutua kun naama on mitä on :D

Ettei ole Photoshopilla vitsinä muokannut..? On kuin kaksi purkkatyynyä olisi työnnetty etuhampaiden tilalle. :O

Vierailija
65/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ekaa kertaa tuon alexan.

turha sen enää hienoihin vaatteisiin pukeutua kun naama on mitä on :D

vaatteethan pie huomion pois naamasta :D "rumat ne vaatteilla koreilee" vai miten se meni.

ihan söpö tyttö sitäpaitsi.

Vierailija
66/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-(vai 19?)vuotiasta bloggaajaäitiä?

Vierailija
67/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vauvablogi mullekin tuli mieleen, mutta tässä tuskin tarkoitetaan häntä?

Vierailija
68/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vauvablogi mullekin tuli mieleen, mutta tässä tuskin tarkoitetaan häntä?

Miksi vain myhäilette ja hymistelette täällä, ettekä kerro suoraan kenestä on kyse..

Vierailija
69/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ekaa kertaa tuon alexan. turha sen enää hienoihin vaatteisiin pukeutua kun naama on mitä on :D

Ettei ole Photoshopilla vitsinä muokannut..? On kuin kaksi purkkatyynyä olisi työnnetty etuhampaiden tilalle. :O

ei mikään klassinen kaunotar ehkä mutta tyylikäs ja söpö. Ja osaa selvästi nauraakin itselleen :)

Vierailija
70/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenen varpaat ovat vääntyneet? Liian pienet kengät?

Hulmuava harja?

Vierailija
71/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi apinan näköinen nainen oli samassa opiskelupaikassa kuin minä. En hirveästi pitänyt tästä ihmisestä, oli äkkipikainen ja pelottava. Nyt tyyppi on mulla facebook-kaverina ja hän laittaa itsestään joskus kuvia näytille. Kuvat on korkeatasoisia taide-/poseeraus-/mallikuvia ja periaatteessa kauniita (kuten mallikin on periaatteessa kaunis), mutta jokin tietty apinamaisuus hänen piirteissään häiritsee. Hänen lapsessaan on samoja apinamaisia piirteitä.

Niin ja tuo epämiellyttävä mielleyhtymä hulluun apinaan korostuu sen takia, kun en liiemmin pitänyt hänestä. Tiedättehän sen ilmiön, kun aluksi rumalta näyttäneet ihmiset alkavat näyttää kauniilta, kun heihin tutustuu ja ystävystyy. Tässä on käynyt vähän päin vastoin.

Vierailija
72/96 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs näyttää ihan jyrsijältä.

Vierailija
73/96 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa

Vierailija
74/96 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa mukava lukea hänen blogiaan.. Mutta en pysty sen naaman takia!! Hän on varmasti mukava ja ihastuttava ihminen mutta kasvoissa kaikki on vinksallaan. Ihan harmittaa hänen puoleataan kun on sennäköinen, kamalan ruma..

Vierailija
75/96 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kyllä niin samaa mieltä. kertoo aika paljon ihmisestä joka viittii lähtä ruotimaan toisten ulkonäköä netissä. hohhoijakkaa, alexa on nätti ja persoonallinen tyttö ja eiköhän aika monella ole takana katkeruus ja oman elämän kurjuus että viittii tommosta paskaa ees suoltaa. kuvottavaa.

Vierailija
76/96 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kasvot ovat tuollaiset, symmetria ihan vinksallaan joka piirteiden suhteen ja hymy näyttää suorastaan irvokkaalta.. :/ No, onneksi hänellä on hyvä kroppa ja osaa laittaa itseään. En voi edes kuvitella miltä hän näyttää ILMAN meikkiä...

Haluaakohan Lintu yms. kaveerata hänen kanssaan juuri siksi että itse näyttäisivät entistäkin kauniimmilta???

Vierailija
77/96 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kasvot ovat tuollaiset, symmetria ihan vinksallaan joka piirteiden suhteen ja hymy näyttää suorastaan irvokkaalta.. :/ No, onneksi hänellä on hyvä kroppa ja osaa laittaa itseään. En voi edes kuvitella miltä hän näyttää ILMAN meikkiä...

Haluaakohan Lintu yms. kaveerata hänen kanssaan juuri siksi että itse näyttäisivät entistäkin kauniimmilta???

Oletko ajatellut, että ehkä kyseisen henkilön seura on mukavaa?? Itselläni eivät ulkonäköseikat vaikuta ystävyyssuhteisiin missään määrin. Hyvänen aika,tämä kommentti kertoo lähinnä itsesi pinnallisuudesta.

Vierailija
78/96 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttamitäpä siitä, monella muullakin on. Kaipa sen kuitenkin saa todeta.

Takaan ja alleviivaan, että itselläni on kauniimmat kasvot. Satavarmasti.

Oletko ajatellut, että ehkä kyseisen henkilön seura on mukavaa?? Itselläni eivät ulkonäköseikat vaikuta ystävyyssuhteisiin missään määrin. Hyvänen aika,tämä kommentti kertoo lähinnä itsesi pinnallisuudesta.

Vierailija
79/96 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuudesta vaan ulkonäöstä. Voihan hän olla myös luonteeltaan täysin biatch mutta tosiaan luultavasti mukava :) Yleensä rumemmat on!

Mielestäni hän voisi näyttää paremmaltakin taitavammalla meikillä, kuten täällä joku jo sanoikin. Ei ole ihan vielä löytänyt ehkä tyyliään.

Itse olen aika tavis enkä tosiaan mikään missi, mutta siitä oon iloinen että piirteeni ovat symmetriset :) Oon niin esteettinen ihminen etten kestäisi jos esim. silmäni olisivat eri tasoilla, apua.

Vierailija
80/96 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://3.bp.blogspot.com/-beX3BJcsvBM/UAgv-vhFbaI/AAAAAAAAHWM/r286MZPXF…

3 oudon näköistä bloggaajatyttöä ja yksi nätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi