Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apinannäköinen bloggaajatar

Vierailija
19.05.2012 |

Seuraan erästä ihastuttavaa blogia. Kauniita esineitä, sisustusta, vaatteita...pidän myös kirjoittajan tekstin tyylistä, se usein huvittaa minua rentoudellaan.

MUTTA: bloggaaja laittaa usein oman kuvansa blogiinsa.

En voi sille mitään, että mielestäni hänen piirteissään on jotain apinamaista.

Kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamaan voisi todella opetella! Kateellinen en hänelle todellakaan ole, en vain voi ymmärtää hänen tapaansa meikata ja poseerata. Raha ei todellakaan tuo kauneutta tai tyyliä, sen huomaa.

niin johan siivosit mielipidettäsi. Hyvähän se on, mutta voisit jatkaa tuota itsesensuuria ja lopettaa kirjoittamasta mitä sylki suuhun tuo. Toivottavasti häpeät hiukan käytöstäsi.

Alexa on tyylikkäämpi kuin 99 % Helsingin keskustassa päivittäin näkemistäni tuon ikäisistä, joten en usko että pystyit tuossa iässä kovin paljon parempaan (ehkä et nytkään?).

Vierailija
42/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvissa esiintyvä äitinsä on selvästi leikkauttanut oman nenänsä kapeammaksi..).

Mutta persoona Alexalla tuntuu olevan aivan valloittava! Hauska, positiivinen, ikäisekseen "viisas". Ja osaa tosiaan nauraa itselleen (palstan mammoista en ole niinkään varma..).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähtee pelaamaan sillä, että saa oman palkan ja rahaa siitä, että omia kuviaan nettiin laittaa, kuten em. nuoret bloggaajanaiset, niin kyllä sitä arvosteluakin tulee ja ei kaikkia voi miellyttää.

Tosiasia on myös, että useat tällaiset tytöt ovat vähän tai vähän enemmän tyrkkyjä. He tykkäävät peilata kameran kanssa, mallata vaatteita kameran kanssa, ottaa ja otattaa itsestään kuvia, joista itse valitsevat ne parhaat nettiin.

Onhan siinä oma naama ja kroppa pelissä, sillähän ja niillähän tätä peliä pelataan.

Huippubloggaajan pitää olla persoona, tiedän. Mutta tiedän monta "ammattibloggaajaa", joiden oma kuva, naama ja kroppa näkyy usein blogissa mutta eri tavalla. Tyylikkäämmin, vähemmän tyrkysti, vähemmän keikistelyä tekohienoissa asennoissa ja vähemmän muikistelua ja ihmeellisiä kuvakulmia joissa esitellään pohjimmiltaan jotain omasta mielestä kivaa piirrettä.

Joten vähän voisi itsekin hakea sitä tyylikkyyttä, muuhunkin kuin Vuittoneihin ja Tory Burcheihin.

Siitä ja kaikesta tästä huolimatta: ulkonäön kommentoinnissa voitaisiin miettiä vähän sitä kuka täällä on täydellinen? Ja kuinka eettistä on napista omaa kuvaa näyttämättä toisten kuvista/naamoista ja kuka on kelvollinen arvostelemaan parikymppistä naista ulkonäöstä?

Vierailija
44/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan siivosit mielipidettäsi. Hyvähän se on, mutta voisit jatkaa tuota itsesensuuria ja lopettaa kirjoittamasta mitä sylki suuhun tuo. Toivottavasti häpeät hiukan käytöstäsi.

Siivosin mielipidettäni mistä? En ole rumaksi haukkunut enkä muuksikaan!

Vierailija
45/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liika tyrkyllä olo ja halvat poseerausasennot eivät ole kovinkaan tyylikkäitä. Persoona hänellä on todellakin valloittava ja blogi on mukavaa seurattavaa. Eiköhän jätetä naaman kritisoiminen kuitenkin tähän, kukaan ei ole täydellinen, ellei satu olemaan Doutzen tai Adriana.

Vierailija
46/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähtee pelaamaan sillä, että saa oman palkan ja rahaa siitä, että omia kuviaan nettiin laittaa, kuten em. nuoret bloggaajanaiset, niin kyllä sitä arvosteluakin tulee ja ei kaikkia voi miellyttää.

Tosiasia on myös, että useat tällaiset tytöt ovat vähän tai vähän enemmän tyrkkyjä. He tykkäävät peilata kameran kanssa, mallata vaatteita kameran kanssa, ottaa ja otattaa itsestään kuvia, joista itse valitsevat ne parhaat nettiin.

Onhan siinä oma naama ja kroppa pelissä, sillähän ja niillähän tätä peliä pelataan.

Huippubloggaajan pitää olla persoona, tiedän. Mutta tiedän monta "ammattibloggaajaa", joiden oma kuva, naama ja kroppa näkyy usein blogissa mutta eri tavalla. Tyylikkäämmin, vähemmän tyrkysti, vähemmän keikistelyä tekohienoissa asennoissa ja vähemmän muikistelua ja ihmeellisiä kuvakulmia joissa esitellään pohjimmiltaan jotain omasta mielestä kivaa piirrettä.

Joten vähän voisi itsekin hakea sitä tyylikkyyttä, muuhunkin kuin Vuittoneihin ja Tory Burcheihin.

Siitä ja kaikesta tästä huolimatta: ulkonäön kommentoinnissa voitaisiin miettiä vähän sitä kuka täällä on täydellinen? Ja kuinka eettistä on napista omaa kuvaa näyttämättä toisten kuvista/naamoista ja kuka on kelvollinen arvostelemaan parikymppistä naista ulkonäöstä?

että jos laittaa naaman alttiiksi, niin saa lyödä kuin vierasta sikaa. Missä on sinun vastuusi ihmisenä omista toimistasi? Haukutko naapuriasi rumaksi paskaksi vain, koska se ei ole laitonta? Sinua mikään ei estä tekemästä niin? Hanki sitten apua, sinulla on vakavia ongelmia empatiapuolella.

Vierailija
47/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://psilovefashion.indiedays.com/2012/07/21/dinner/

Tumma nainen. En saa päähän mikä eläin tulee mieleeni. Ihmettelen jos laittaa paljon rahaa ulkonäköön ja ostoksiin, miksi korostaa hiustyylillä kasvon piirteitä.

Vierailija
48/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka puolustelee tätä haukkumista voisi miettiä, että entä jos sinä pitäisin ihanaa, viatonta pikkublogia elämästäsi ja esittelisit siellä sympaattisia riepujasi. Sitten joku täysin tuntematon tulisi sanomaan sinulle, että

OLET HELVETIN RUMA APINANNÄKÖINEN. ÄITIS ON LEIKATTU KANS JA RAHALLA EI SAA TYYLIÄ. MIEHESKIN ON RUMA KU SIKA.

Olisko se sinusta ihan kohtuullista?

Vierailija
49/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihmisen vastuuni tuli ilmi hyvinkin kirjoitukseni viimeisissä lauseissa. Ja kuka on puhunut mistään laittomasta tai siitä, että MINÄ haukkuisin ketään?

Olikohan se yksi sananlasku, et "se bloggaaja älähtää keneen kalikka kalahtaa"??

Minun kirjoitukseni viimeiset lauseet uudestaan niille, jotka osaavat lukea suomenkieltä:

"Siitä ja kaikesta tästä huolimatta: ulkonäön kommentoinnissa voitaisiin miettiä vähän sitä kuka täällä on täydellinen? Ja kuinka eettistä on napista omaa kuvaa näyttämättä toisten kuvista/naamoista ja kuka on kelvollinen arvostelemaan parikymppistä naista ulkonäöstä?"

Huom. minä puolustan, en hauku. Tämä tälle vaahtopäälle joka ei vaivautunut lukemaan ilmeisesti loppuun saakka.

Anteeksi pyyntöjä vastaanotetaan ;)

Vierailija
50/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos laittaa naaman alttiiksi, niin saa lyödä kuin vierasta sikaa. Missä on sinun vastuusi ihmisenä omista toimistasi? Haukutko naapuriasi rumaksi paskaksi vain, koska se ei ole laitonta? Sinua mikään ei estä tekemästä niin? Hanki sitten apua, sinulla on vakavia ongelmia empatiapuolella.

Mutta eihän tämä henkilö sanoisi naapurille, mitä ajattelee. Hän tekee nuita haukkumisia vain anonyymisti. :) Raja meneekin minusta siinä, että sellaista kritiikkiä voi esittää, jonka pystyy sanomaan esim. omalla fb-tunnuksella tai nimellä. Puskista huutelu on silkkaa idiotismia ja turhaa lätinää.

Vierailija
51/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyväksyt blogistien haukkumisen ikävänä sivutuotteena, jolle ei voi mitään. Minä en hyväksy sellaista enkä anna anteeksi, Jumala voi antaa minä en.

Vierailija
52/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ en ole tässä ketjussa kertaakaan haukkunut kenenkään yksilön ulkonäköä.

Ja se BS:ään olisi oikein kirjoitettu ehkä muodossa BS:iin. Jos sen nyt noin hankalasti haluaa kirjoittaa. Suomeksihan sekin olisi PASKAAN.

Minä voisin sanoa saman kritiikkini myös omalla nimelläni tai tunnuksellani, tyrkkyjä nuoria bloggaajanaisia riittää tekohienoissa asennoissa ja muikistelevissa kuvissa, sitä mieltä olen, anonyymina ja minuna itsenäni olen myös tämän nimellänikin joissain yhteyksissä tuonut ilmi :)

Ulkonäön haukkumisestahan sanoin nimenomaan, että siihen en lähde ja jokainen voisi miettiä sit kuka on toisen ulkonököä oikeutettu haukkumaan.

Huh kun lukutaito ja sisäistäminen on tuota luokkaa ;D ja tuo äskeinen oli kriittinen haukku.

Vierailija
53/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin moinen kritiikki ja arvostelu esim. jostain vaatteesta tmv tai tyylistä on minusta siis ok. Niitähän bloggarit esittelevät ja blogien kommentoijat ovat usein ns. anonyymejä huutelijoita ja bbloggaajat itse voivat valita ottavatko nämä kommentoijat mukaan, juurikin esim. kieltämällä anonyymiyden mutta useat eivät kiellä.

Ulkonäön, siis ihmisen niiden piirteiden joille ei voi mitään, Luojan luomat piirteet jos tuo Jumalakin nyt tähän(kin) pitää vetää, niiden haukkumista en ymmärrä.

ja edelleenkin, sen tuon mielestäni varsin selvästi ilmi ensimmäisen kommenttini viimeisissä lauseissa:

"Siitä ja kaikesta tästä huolimatta: ulkonäön kommentoinnissa voitaisiin miettiä vähän sitä kuka täällä on täydellinen? Ja kuinka eettistä on napista omaa kuvaa näyttämättä toisten kuvista/naamoista ja kuka on kelvollinen arvostelemaan parikymppistä naista ulkonäöstä?"

Miten tuon voi ymmärtää väärin??

Vierailija
54/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kritisoin lähinnä tyyliä millä sitä hommaa tehdään.

Sen voi tehdä tyylillä. Tai sitten ei.

Vierailija
55/96 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kritisoin lähinnä tyyliä millä sitä hommaa tehdään.

Sen voi tehdä tyylillä. Tai sitten ei.

Vierailija
56/96 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että ilmoitat sen bloggaajalle itselleen anonyyminä kommenttilaatikossa.

t: Eräs apinannäköinen bloggaaja

Vierailija
57/96 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tulisi mieleenikään arvuutella täällä kuka hän on.

Apina-ajatukset vain valtasivat mieleni pakonomaisesti luettuani blogiansa, joten oli pakko kirjoittaa tänne.

Vierailija
58/96 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta eräs toinen bloggaaja on hieman hevosmainen isoine hampaineen ja hulmuavine harjoineen. Vääntyneet isovarpaat muistuttavat etäisesti kavioita. Hän onkin oikea luxus-tamma!

Vierailija
59/96 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lempibloggaajani on kuin vilkkuvasilmäinen hamsteri.

Tyylikäs pikku jyrsijä. Rakastan hänen ajatonta tyyliään ja eleetöntä sisustusmakuaan.

Vierailija
60/96 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama mitä mä olen miettinyt. Vähän sellainen Eva Longorian näköinen? Apinan suu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi