Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin juuri miehelleni kuvan, jossa mulla on linnunpönttö pepussa

Vierailija
19.05.2012 |

Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta, naimisissa 5kk. Ihanaa miten seksielämä vieläkin kukoistaa näin monen vuoden jälkeen. Monet vielä maalasi piruja seinille, kun mentiin naimisiin näin pian ja ollaan niin nuoria, et meille tulis ero. Mut eipä vain ole tullut. Ollaan siis 20-vuotiata kumpikin.

Päätin ilahduttaa mieheni baari-iltaa, et se tulis jo kotiin. Lupasi antaa sille kunnolla persette. Mua joten inhottaa kun se on aina viikonloput baarissa, vaik me sovittiin ettei se juo ollenkaan enää, kun me yritetään kuitenkin lasta.

Viimeks mä sain sen kotiin sillä, et laitoin tekstarin et mä on raskaana, ja nyt mua alko supistelee. Ja se tuli heti kotiin. Nyt mun vaan pitäis tulla äkkiä raskaaks etten jää kiinni, etten ookaan. Toi supistelu on niin hyvä kikka, sillä saa miehen tekemään ihan mitä vain, ja tottelemaan.

Katotaan alkaako kohta tulemaan kotiin. Täytyy vissiin alkaa irrottelee tota linnunpönttöä pois, alkaa inhottavasti polttelee, kun ei ollut edes höylätystä laudasta tehty, vaan sellasta tikkusta, ja ne kyllä tuntuu.

Mut koht meil hei yritetäänkin vauvaa!!!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tähän ketjuun pystyisi eläytymään..

Vierailija
22/30 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl mun huumorilla uppoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja Ezko mennään naimisiin kesällä! JA SIT ALETAAN YRITTÄÄN LASTA! IHANAA :)))) sydän sydän sydän..

Tosin oon jo sanonu Ezkolle et on yks lapsi tulossa, joka tosin ei oo sen.. pitäs se eka työntää ulos tähän maailmaan.. Mut onnex mun pimpula on kuitenki nopee parantuun!

Vierailija
24/30 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, mist voi painaa et -tykkää- ?

Siis painaisin kakkoselle. Onnee

Vierailija
25/30 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et SÄ sanoit et tykkäät ;)))))

Me ollaan Ezkon gaa sika onnellisii... vaikka nyt ärsyttää ku ei voi juoda kaljaa.. Ku on tää lapsiki..

Röökillä onnex voin käydä... Salaa!!!

Vierailija
26/30 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä mies lähti baarista tulemaan kotiin vasta, kun olin laittanut perseeseen ihan kunnon parrun. Vaikeahan se oli saada sieltä ulos, mutta kyllä se seksi oli sen arvoista!

Miehen työkavereita tuntuu kyllä kovasti naurattavan halkopino meidän takan vieressä. Välillä kun käy meillä saunassa niin ykskin mies nosti sieltä halon oikein mittaillakseen että miten paksu se on ja mihin se voisi mahtua.Miten ne voi mistään meidän asioista tietää?!

Vierailija
27/30 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen joskus laittanu sellasen linnupöntön, jossa oli ne poikasetkin siellä sisällä. Tsirpitys vaan kuulu, ei ookeen saanu ilmaa siellä meikäläisen ahterissa. Tuntuihan se eläinrääkkäykseltä mutta oli se kyllä sen arvoista kun isäntä tuli niin kiihkeenä töistä sitte kotiin ja meillä oli taas sellasta että uuh ja aah. Siinä ei pari tikkua peräreijässä haittaa.

Vierailija
28/30 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
29/30 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen ison lyhyen putkilon peppuun, et pystyy kunnolla katteleen sisälle ja haisteleen!!

hih.. alkopa tekeen mieli.. pitäisköhän herättää Ezko..

Vierailija
30/30 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

golfpäkin mun hanuriin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi