Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko nukkua vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa työmatkalla hotellissa?

Vierailija
19.05.2012 |

Meiltä lähtee firmasta iso porukka työmatkalle ulkomaille. Meitä ei ole tasaparia mies-mies ja nais-nais kahden hengen huoneisiin ja ne ovat ainoat valittavissa olevat.

Pomo oli laittanut minut ja hyvän työkaverini, miespuolisen, saman huoneeseen. Kaksi kingsize-vuodetta erikseen, mutta samassa huoneessa. Minusta äärimmäisen noloa ja kiusallista, mutta pomo ajatteli, että ok. Kun siis olemme hyviä kavereita. Mies on lapseni kummi ja minä miehen lapsen kummi, ollaan todella hyviä tuttavia. SILTI!

Pomo sanoi, että yksittäiset yhden hengen huoneet maksaisivat yhtä paljon kuin kahden hengen huoneet. Vaatisitteko kuitenkin yhden hengen huoneet vai tyytyisittekö tähän?

Itse todellisuudessa olisin paljon mieluummin miespuolisen työkaverini huonekaverina kuin kenenkään naispuolisen työkaverin, mutta jotenkin tämä järjestely tökkii.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa päivärahat, ja aina on yhden hengen huoneessa. Mutta työmatkat ovatkin ihan oikeita työmatkoja, eikä mitään huvitteluja, ja niitä ei työnantaja halua jättää pois. Voisitteko kuvitella, että valtion virkamies, joka on menossa neuvottelemaan vaikka miljoonien eurojen sopimusta toiseen maahan, ei haluaisi nukkua samassa huoneessa työkaverin kanssa, ja esimies sanoisi, että ei sitten mennä. No ei sano, vaan hotellit ovat hyviä ja päivärahat tietysti maksetaan.

Vierailija
42/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Majoitus on sitten kahden hengen huoneissa, koska majoitus yhden hengen huoneissa tulisi liian kalliiksi. Ja päivärahoja ei sitten tästä anota. Ja jos tämä järjestely ei käy, ainakan voimme jättää matkan tekemättäkin..."

Ja me saadaan kyllä työmatkalla yöpyä yhden hengen huoneissa. Koskaan ei ole edes ehdotettu, että nukuttaisiin samassa huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten sinkkuna ei olis ollu mitään ongelmia nukkua vaikka ja kenen kanssa samassa huoneessa, mutta nyt vaatisin oman huoneen.

Suihkuun tulee mentyä, vaatteita vaidetaan, mitä jos peitto lipsuu pois yöllä tai vaikka pieraisen kun nukun... en suostuisi nukkumaan miestyökaverin kanssa.

Olen naimisissa ja vieraiden kanssa ei nukuta samassa huoneessa, olen uskollinen, se olisi vaan periaatekysymys.

Vierailija
44/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut satoja öitä milloin kenenkin työkaverin kanssa. Ikinä ei mitään moraalitonta ole sattunut. T. Keikkamuusikko

Vierailija
45/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinusta tuntuu pahalta

Vierailija
46/55 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestäjältä, eli pomolta joka on mies?

Hänen olisi pitänyt ensin keskustella asiasta ennen kuin päättää. Ja lisäksi tuollaisissa mies-nais- porukoissa pitää aina varautua siihen, että parit ei mene tasan, ja se on sellainen pakollinen lisäkustannus.

Mutta uskon, että loppupeleissä ehkä joku naispari haluaa sut huoneeseen, ja saatte lisävuoteen?

Toisaalta on järkevää, että pomo järjestää parit etukäteen, koska sitten loppuun voi muuten jäädä parinmuodostus, ja "luuserit" on lopussa ilman paria...

Vierailija
47/55 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani kumpikin mies homoja joten ongelmaa ei olisi.

Vierailija
48/55 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla edes laillista olettaa, että eri sukupuolta olevat nukkuisivat työmatkalla samassa huoneessa. Sehän voisi johtaa parisuhdekriisiin monessa perheessä.

Vai kuinka moni hyväksyisi, että se oma kulta nukkuisi matkoillaan eri sukupuolta olevan henkilön kanssa? Taitais moni mamma hörppästä aamukahvit väärään kurkkuun, kun mies tokaisisi työmatkalle lähtiessään: "Ai niin. Mä muuten olen samassa huoneessa Miran kanssa, ku pomo niin käski" :D

Ja mitä sanois mamman mies, kun kertoisitte, että Jukkis on muuten sitten mun huonekaverini reissussa. Pomo käski.

Vierailija
49/55 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin jotain ihme fiiliksiä meneillään. Jos ei tosiaan olisi yhtään mitään kummallista heidän välillään, niin tuo ei olisi mikään ongelma. Mullakin on työkaverina mies, joka on kaveri ja lapseni kummisetä. Ei sitten niin pätkääkään haittaisi nukkua samassa huoneessa.

Vierailija
50/55 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei samaa sänkyä tarvi jakaa, ja tyyppi on sellainen joka on ok.

Vierailija
51/55 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvoa jos nukkumista pelkää !

Vierailija
52/55 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tuttavapariskunnan naisen (lapsemme kummitäti) kanssa samassa huoneessa. Sekä mieheni että tämä nainen on vieläpä ihan kivan näköisiä (kuten me toisetkin puoliskot). Ollaan kuitenkin sen verran hyviä tuttuja, että ihan turha kuvitella mitään sutinoita mihinkään suuntaan.

Ei voi olla edes laillista olettaa, että eri sukupuolta olevat nukkuisivat työmatkalla samassa huoneessa. Sehän voisi johtaa parisuhdekriisiin monessa perheessä.

Vai kuinka moni hyväksyisi, että se oma kulta nukkuisi matkoillaan eri sukupuolta olevan henkilön kanssa? Taitais moni mamma hörppästä aamukahvit väärään kurkkuun, kun mies tokaisisi työmatkalle lähtiessään: "Ai niin. Mä muuten olen samassa huoneessa Miran kanssa, ku pomo niin käski" :D

Ja mitä sanois mamman mies, kun kertoisitte, että Jukkis on muuten sitten mun huonekaverini reissussa. Pomo käski.

Vierailija
53/55 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes samaan kämppään eri sukupuolta olevien kanssa. Siis vaikka jokaisella olis oma makuuhuone ja yhteisenä tiloina keittiö ja olohuone :D Saatikka, että laitettas samaan hotellihuoneeseen.

Ja en menis samaan huoneeseen työreissulla. Miehet pääsääntösesti kuorsaa ja sitten mua vituttas ihan kympillä..

Vierailija
54/55 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen hänen lapsensa kummitäti.

ystäväpariskunnalle tuli ero ja vietimme kai liikaa aikaa maailmaa parannellen kahdestaan eron jälkeen, oltiin pian tilanteessa josta ei voinut enää perääntyä.

olemme kyllä aviossa jo nykyään, mutta alkuun suhdettamme katsottiin pahalla.

Vierailija
55/55 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion johtavassa asemassa oleva virkamies haluaa hotellissa samaan huoneeseen nukkumaan yksityisen sektorin edustajan (mies) kanssa. Kuulemma kustannussäästöjen takia. Olen kuitenkin varannut eri huoneet, saa nähdä minkälainen meteli syntyy. Mutta minähän en härkäparina nuku, enkä ainakaan tälläiset tunnetut tavat omaavan henkilön kanssa. Saa nähdä menetetäänkö tärkeä asiakas!?