Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ei seuraa mitään urheilua? Tohvelisankariko?

Vierailija
18.05.2012 |

Minä yhdistän urheilun seuraamisen miehekkyyteen...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itseäkin kiinnostaa lätkän, futiksen, yleisurheilun ja talvilajien seuraaminen, tuntuisi todella oudolta, jos miestä ei moiset kiinnostaisi.

Turhaan te liitätte kaljamahaisuuden ja sohvalla makaamisen urheilunseuraamiseen. Yhtälailla sieltä löytyy omantekemisen kautta liikunnasta nauttivia, jotenkin loogisempaankin niin. Tykkäät pelata fudista -> myös seuraat huippupelejä?

Vierailija
22/29 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei seuraa - ikinä. On entinen aktiiviurheilija ja kilpalaskija ja kertoi että on saanut kiintiönsä täyteen:) Seurusteluaikana katsoimme joskus F1 lähdön ja heräsimme kun autot tuli maaliin - se riitti.

Mä inhoan urheiluohjelmien katsomista, sain niistä entisessä elämässä kyllikseni. Nyt nautin suunnattomasti kun voimme katsoa dokumentteja tai leffoja tai vaikka rakastella sen aikaa minkä urheiluohjelmat muuten veisi elämästä.

Lastenkin urheiluharrastukset on 1 per lapsi eikä saa viedä kuin 1 päivän/illan viikosta. Meillä on niin paljon muutakin mukavaa tekemistä elämässä.

Rakentaako tohvelisankari omakotitaloja omin käsin tai johtaako yrityksen maaorganisaatiota ja miljoonabisnestä? Rakastaa kauniita autoja ja moottoripyöriä, matkustamista, ruuanlaittoa ja vaimoaan:D Lenkkeilee itse muttei katso ohjelmia?

Jos tuo on tohvelisankari...??! Mun mielestä nuo sohvaperunat on sitä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpaurheilu on yhteiskunnan syöpä. Kuntourheilu on sitten ihan eri asia.

Vierailija
24/29 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoito-ohjelmia? Kokkausohjelmia? Sisustusohjelmia? Luonnollisesti kädestä löytyy itseväsätty soijamakkara ja porkkanapirtelö, sopivan jännissä kohdissa kiljahdellaan asiaankuuluvasti. Auta armias jos mies häiritsee kesken ohjelman, siitä seuraa ainakin viikko jalat ristissä pihtausta. Se jos mikä on naisellista, nyt kun yleistämään alettiin.

Vierailija
25/29 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ole kyllä yhtään naismainen,

koneet ja kojeet kiinnostaa,

hän tekee käsillään monenlaista puutöistä metallitöihin.

Vierailija
26/29 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoito-ohjelmia? Kokkausohjelmia? Sisustusohjelmia? Luonnollisesti kädestä löytyy itseväsätty soijamakkara ja porkkanapirtelö, sopivan jännissä kohdissa kiljahdellaan asiaankuuluvasti. Auta armias jos mies häiritsee kesken ohjelman, siitä seuraa ainakin viikko jalat ristissä pihtausta. Se jos mikä on naisellista, nyt kun yleistämään alettiin.

mieheni mies =D

Meillä minä katson urheilua ja muita "miesten" ohjelmia (mitä nyt esim. Maxilta tulee). Avaa tai muuta hömppäkanavaa en ole katsonut.

Mies taasen tykkää katsella mm. ruokaohjelmia.

Vierailija
27/29 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tekijämies.

Vierailija
28/29 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan paras mies, ei avaa telkkaria mm-kisojen aikana, en edes tietäisi ilman Facebookia että kisat on meneillään :D

Eksä katsoi kaikki kissanristiäisetkin tv:stä mitkä urheiluun liittyi.

Miehekkyyden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
29/29 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan paras mies, ei avaa telkkaria mm-kisojen aikana, en edes tietäisi ilman Facebookia että kisat on meneillään :D

Miehekkyyden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.

EI sitä kiinnosta todellakaan kattoo mitään urheiluu!!! Sillä on muutenkin niin paljon puuhaa pihalla ja harrasteautojensa parissa, ettei se pahemmin edes ehdi telkkaria kattella.

Todellakin on miehekäs mies on kysessä, ei mikään tossukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi