Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän sitä tekis? Työstä ym kyse

Vierailija
18.05.2012 |

Olen kunnalla töissä ja palkaa bruttona noin 2600 euroa, pitkät lomat. Töitä on ihan helvetisti ja kamala kiire koko ajan. Johtaminen onnetonta, ei ole oikeuksia vain velvollisuuksia. Itse työ ei anna mitään ja suurin osa tehtävistä en koe omakseni. Kaikki muuttuu koko ajan muistinvaraisia asioita ihan kamalan paljon. Olen kohta ihan loppu.

Muita töitä olen hakenut, mutta tuollaista palkaa en saa muualta. Meillä suhteellisen iso asuntolaina ja autostakin on velkaa. Nyt pärjäämme suhteellisen hyvin (välillä tiukkaa), mutta jos vaihtaisin työpaikkaa emme enää pärjäisi.

Mitähän sitä tekis? Jos jatkan nykyisessä paikassa, olen varmasti kohta pitkällä saikulla joka ei sinänsä auta mitään. Mikään ei kuitnkaan muutu se aikana ja aloitan taas alusta koko loppuunpalamisen ja on paljon vaikeempaa palata kun niin moni asia on sinä aikana muuttunut.

Kitkuttaisiko vielä reilun vuoden, niin tän nykyisen asunnon voisi myydä ja muuttaa halvempaan/vuokralle? Toisalta nykyinen asunto on meidän unlemien asunto ja viihdymme hyvin. Lapsellakin lyhyt koulumatka.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä