Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyppii vikisikarvoja, alkaako ne kasvaa entistä enemmän?

Vierailija
18.05.2012 |

Mies oli kauhuissaan kun sanoin että nypin niitä. Väitti että mulla on kohta hirveä parta ja viikset. Onko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasvaa sen minkä kasvaa joka tapauksessa, nyppii tai ei. Itse ajelen viiksikarvat joka toinen päivä partahöylällä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppiminen, epilointi tai vahaaminen surkastuttaa karvankasvua leikkaamiseen verrattuna, eli ei ainakaan ala rehottaa enemmän, vaan pikemminkin vähentää kasvua.

Vierailija
4/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan vaaleat säärikarvat. Sen jälkeen kun aloin niitä poistamaan, niin alkoivat kasvaa aivan tummana.

Viiksiä ja partaa ei onneks kasva. Mut jos, niin varmaan nekin vaan ärhäköityis poistamisesta.

Vierailija
5/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkaneet kasvaa pidemmiksi. Sama rintakarvojen kanssa. Ne oli ennen ehkä puolisenttisiä ja vaaleahkoja, nyt 4 cm pitkiä ja tummia, jos annan kasvaa. Kasvoista on pakko nyppiä. :(

Vierailija
6/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olette sulkeneet pois sen, ettei karvoituksen muuttuminen ole vain iän tai hormonitoiminnan muuttumisen tuoma muutos?

Itselläni ei karvojen nyppiminen ole kuin vähentänyt kasvua.

Vierailija
7/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iän ja hormonimuutosten "syy". Nyppiminen ei vaikuta mihinkään suuntaan.

Vierailija
8/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun nyppimään päivittäin kulmakarvojani, koska ovat niin tummat ja jos en nyppisi, parissa päivässä koko pää olisi kulmakarvaa täynnä.

Viiksiä olen myös nyppinyt, mutta ne eivät kyllä vaadi niin totaalista työtä kuin kulmakarvat. Kulmia tosin olen nyppinyt vuosikausi (ehkä 20 vuotta), viiksiä vasta viimeiset 5...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi