Oletko töissäsi avoimesti vauvapalstalla vai laitatko kiinni, jos joku tulee?
Itse laitan jos ehdin.
Kommentit (6)
Eli töissä en käytä nettiä ollenkaan.
Kotona luen av:ta puolijulkisesti, en siis hirveästi mainosta :D
Opiskelupaikassa en lue julkisesti.
En nyt kyllä tiedä miten ikävää olisi "jäädä kiinni", kun ihan avoimesti meillä porukkaa käy Facebookissa ja lehtiä lukemassa netissä, mutta Vauva on jotenkin vähän... noloa.
Ehkä senkin takia suljen, että mulla ei ole lapsia, ja jos työkaverit huomaan, että luen av:tä, niin voivat arvata, että projekti on käynnissä.
Meidän tiimissä on mun lisäksi vain miehiä ja mun vauvapalstailu on yleinen vitsin aihe. Välillä muut tiimiläiset pyytää linkittämään hauskoja keskusteluja tms. Meillä esimies kannustaa käyttämään työaikaa (kohtuudella tietysti) kahvitteluun, netissä surffailuun jne koska hänen mielestä ajatusten nollaaminen riittävän usein tehostaa varsinaiseen työhön käytettävää aikaa.
En nyt kyllä tiedä miten ikävää olisi "jäädä kiinni", kun ihan avoimesti meillä porukkaa käy Facebookissa ja lehtiä lukemassa netissä, mutta Vauva on jotenkin vähän... noloa.
Ehkä senkin takia suljen, että mulla ei ole lapsia, ja jos työkaverit huomaan, että luen av:tä, niin voivat arvata, että projekti on käynnissä.
Onhan naamakirjakin noloa
Ei sitä auta kovin nolona pitää, kun sielläkin pitää töikseen hyppiä.
ei meillä saisi työaikana firman sääntöjen mukaan surffailla netissä kuin työasioissa joten piilottelen nettikäyttöäni. Käytännössä kaikki kyllä käy jossain ainakin Iltalehdet tms lukaisemassa.