Tapasin lähes täydellisen miehen, mutta pukeutumistyyli lähes kuvottaa, onko mitään tehtävissä?
Eli mies on muuten lähes täydellinen makuuni, myös kasvoiltaan ja kropaltaan, mutta "pilaa" hyvän ulkonäkönsä pukeutumistyylillä, joka on liian "nörttimäinen". Hän olisi täydellinen pukeutumalla rentoihin, hieman löysiin farkkuihin, rentoon t-paitaan, tennareihin tms. Miten pystyisin hienovaraisesti vihjaisemaan asiasta miehelle vai onko edes mahdollista? Tuo nykyinen nörttipukeutumistyyli ei itse asiassa edes "rimmaa" hänen persoonansa kanssa, kun harrastaa parkouria, lumilautailua yms. Ikää miehellä on 35v.
Kommentit (34)
Jos pukeutuminen, muodikkuus, tyylikkyys, ajanhermoilla oleminen ja yleensäkin esteettisyys on sinulle todella tärkeä asia, ja itsekin panostat siihen kympillä, niin sitten sinun täytyy miettiä onko tuo mies oikea sinulle? Onko miehen oltava samoista asioista kiinnostunut vai voitko arvostaa häntä ihan omana itsenään? Jos miehen pukeutuminen kuvottaa, niin vaikea sitä on muuttaa... Tai ehkä sitten jos sinulle JA hänelle ei ole ongelma se että hienovaraisesti muutat ja ylläpidät hänen tyyliään.
Itse en kestäisi supertyylikästä, modernia metroseksuaalimiestä. Jotenkin mua ärsyttää miehet jotka viettävät peilin edessä enemmän aikaa kuin naiset... Itse olen tavallinen nainen ja minulla on tavallinen mies, pukeudumme ihan siististi ihmisten ilmoille mennessä, mutta kotona käytämme vaan collegepöksyjä tms... Onneksi mies osaa ostaa vaatteensa ihan itse ja tietää mikä hänelle sopii, en jalsaisi aina olla neuvomassa häntä kun omassa ja lasten vaatetuksessakin on miettimistä.
No ongelma on mielstäni juuri tuo, että hän ei tiedä mikä hänelle sopii. Siis käyttää kapeita farkkuja, t-paitaa housuissa ja mustaa farkkutakkia, jotka ei pue häntä yhtään. Miten saada hänet tajuamaan, kuinka hyvältä hän näyttäisi tietyn laisissa vaatteissa?
Ja mies kyllä tietää, että ulkonäkö on minulle tärkeää.
t.ap
Lisäänpä vielä, että olen miestä 10 vuotta nuorempi ja päivittämällä pukeutumistyyliään näyttäisimme lähes samanikäisiltä, sillä kasvoista hän näyttää ikäistään huomattavasti nuoremmalta.
t.ap
Olette varmaan kaikki jotain missejä kun on varaa noin vaatia mieheltä jopa tietynlaista pukeutumista!
valittaisi naisesta samaa ja yrittäisi muuttaa tämän tyyliä...
miehen päättää pukeutumisestaan. No, nainen oli sitten ollut mm. ystävänsä häissä roiskeläppähamosessa ja läpinäkyvässä yläosassa. Tosiaan tissiliivit paistoi läpi. Siihen voi olla syy, miksi miehet eivät näistä asioista yleensä päätä.
jos ulkonäkö on sinulle tärkeää ja hänen nykyiset vaatteensa KUVOTTAVAT sinua, niin eihän siitä mitään tule. Et kuitenkaan kehtaisi mennä edes kauppaan hänen kanssaan.
myöhemmin puetaan miehiä. Onneksi miehelläsi ei ole omaa tahtoa ja makua, joten saat jatkaa nukkeleikkejä aikuisenakin. Muista myös vaihtaa miehen kampaustyyli.
Ensin puetaan lapsina nukkeja, sitten myöhemmin puetaan miehiä. Onneksi miehelläsi ei ole omaa tahtoa ja makua, joten saat jatkaa nukkeleikkejä aikuisenakin. Muista myös vaihtaa miehen kampaustyyli.
Näinhän se juuri menee...:)
jos ulkonäkö on sinulle tärkeää ja hänen nykyiset vaatteensa KUVOTTAVAT sinua, niin eihän siitä mitään tule. Et kuitenkaan kehtaisi mennä edes kauppaan hänen kanssaan.
No en kehtaakaan, enkä esitellä sukulaisille/kavereille, ennen kuin vaatekaappi on uudistettu. Mutta miten teen sen hienovaraisesti? Manipuloin hänen hiphoppari-poikansa kanssa vaihtamaan tyyliänsä?
T.ap
Juuri näin käy persoonallisesti pukeutuneille miehille aina, kollektiivisen kanalauman arvot sisäistänyt nainen pakottaa vaihtamaan kledjut johonkin täysin blandiin ja mukamuodikkaaseen! Olen niin monta kertaa tämän nähnyt, ettei kyllä voi kuin nauraa, kyllä me miehet olemme aivan täysin kaikissa asioissa näiden jalkoväli-intressiemme vietävissä. :)
Loppukevennys: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3sjeiQt9x1qk2jx6o1_500.jpg
T. Nörttimäisesti pukeutuva mies.
Nyt mä ymmärrän, miksi tyhmillä akoilla o puudeleita. Ku äijä ei suostunut niiden nukeksi, ne osti puudelin pyntättäväkseen!
Tosimies ei välttämättä pidä työhaalareita tai pukua. Tosimies pitää vaikka pinkkiä tutua, jos sattuu haluamaan.
Miksi on lähtökohtana, että nainen on oikeassa pukeutumisen suhteen ja miestä saa muuttaa? Nainen nostaa varmasti kauhean äläkän, jos mies vihjaa, että tyyliä voisi hioa.
Voin vihjaista, että joku mies saattaa nostaa kytkintä, jos ymmärtää, että toinen yrittää muuttaa hänen tyyliään. Joku heikommalla itsetunnolla varustettu toki voi olla tyytyväinen mutta luulisihan sen syövän miestä jos tajuaa, että nainen ei tykkää hänen vaatteistaan. Ja entäpä, jos mies myöhemmin suhteen olleessa kriisissä alkaa kostoksi pukeutua kuin ennen? :D Ihan kuin olisin lukenut jostain tuollaisesta joskus.
Ja mies kyllä tietää, että ulkonäkö on minulle tärkeää.
t.ap
sisimmän ymmärrys ja arvostus on tärkeämpi ominaisuus jopa naisella ja ottaa vähemmän ulkonäkökeskeisen naisen.
Ohjaile toisen pukeutumista vain, jos hän haluaa ohjailuasi. Jotkut miehet inhoavat vaatteiden ostamista, ja antavat mielellään naisen pukea itseään. Sinäkään et Ap ole täydellinen, koska olet pinnallinen etkä rakasta ehdoitta. ;)
N., jonka mielestä pukeutumisvouhotus on lähes yhtä koomista kuin ruokavouhotus
mieheni pukeutumista. Kun olimme jo yhdessä, kävimme vaatekaupoilla yhdessä ja mä kommentoin vaatteet. Nykyään paljon jo ostelenkin miehelleni nuorekkaita vaatteita ja voin kyllä jo sanoa ihan suoraankin vaatetuksesta :D
Mies on kyllä pelkästään tyytyväinen, kun kommentoin, kun ei itse osaa yhtään katsoa vaatteitaan. Usein matkoille lähtiessään jopa kysyy multa apua.
Jos pukeutuminen, muodikkuus, tyylikkyys, ajanhermoilla oleminen ja yleensäkin esteettisyys on sinulle todella tärkeä asia, ja itsekin panostat siihen kympillä, niin sitten sinun täytyy miettiä onko tuo mies oikea sinulle? Onko miehen oltava samoista asioista kiinnostunut vai voitko arvostaa häntä ihan omana itsenään? Jos miehen pukeutuminen kuvottaa, niin vaikea sitä on muuttaa... Tai ehkä sitten jos sinulle JA hänelle ei ole ongelma se että hienovaraisesti muutat ja ylläpidät hänen tyyliään.
Itse en kestäisi supertyylikästä, modernia metroseksuaalimiestä. Jotenkin mua ärsyttää miehet jotka viettävät peilin edessä enemmän aikaa kuin naiset... Itse olen tavallinen nainen ja minulla on tavallinen mies, pukeudumme ihan siististi ihmisten ilmoille mennessä, mutta kotona käytämme vaan collegepöksyjä tms... Onneksi mies osaa ostaa vaatteensa ihan itse ja tietää mikä hänelle sopii, en jalsaisi aina olla neuvomassa häntä kun omassa ja lasten vaatetuksessakin on miettimistä.