Raivostuttava riita!
Oletko samaa mieltä? Oletko minun puolellani? Anna tulla perusteluja!
Kommentit (11)
On ehkä vähän turhan pieni aihe riidaksi. Antaisin olla, unohtaisin.
Ei tollee voi tehä! Mä antaisin kuulla ympäri kyliä. Ihan hirveetä. Mun anoppikin kerran yritti saada aiheesta riitaa, mut löin heti luun kurkkuun ja jäi siihen. PISTE. Tästä ei neuvotella - ikinä!!
mieltä kanssasi ja todellakin olet oikeassa, koska olet AINA oikeassa. Pidä pintasi siellä, taistele!
olis kiva kuulla muidenkin perusteluja. Mä oon niin sun puolella, mies haraa vastaan.
mieltä sun kanssa, mut sit vaan mietin ja pohdin ja väänsin ja käänsin sitä asiaa ja tulin siihen lopputulokseen, että vain itse voi muuttua. Toista ei voi muuttaa. Ja se oli menoa, koko elämä muuttui. Nyt kaikki hyvin.
Se valaistuminen vaati sen purkauksen. Olen siis nykyään ihan eri mieltä kun sä. Ja onnellinen.
Mä en oo. Ja perustelut: olen itsenäinen nainen. Mua ei pompotella.
tossa nyt laitaa? Tapella tuommosesta asiasta?! Jotain järkeä nyt hei! Onko ihme, että nykyään kaikilla on ihmissuhteet solmussa, kun tällaisista tapellaan jatkuvasti!
tossa nyt laitaa? Tapella tuommosesta asiasta?! Jotain järkeä nyt hei! Onko ihme, että nykyään kaikilla on ihmissuhteet solmussa, kun tällaisista tapellaan jatkuvasti!
Pakollinen parisuhdeterapia kaikille eroa harkitseville.
Aivan naurettavaa. Todella törkeää. Ei kuulu suomalaiseen hyvinvointiyhteiskuntaan.