Onko teidän ikäisillä jo monilla täysin posliini?
Ootteko huomanneet esim. vauvauinneissa että miten oikeesti on nuorilla äideillä nykyään alapääkarvat? Onko kokonaan poistettu kuten sanotaan? Mun uimahallissa vähän kaikenlaista, muutamilla 20v on ihan normi kokopuskakin vielä.
Aika rumia ne kellä ei oo karvan karvaa. Varsinkin jos siellä suihkussa höylätään niin, että suhina käy.
Kommentit (41)
Äitini oli mukana meidän 3kk neidin vauvauinnissa äskettäin. Totesi jälkeenpäin että kovasti yleistynyt tuo karvojenajelu nyky äideillä. Tosin äitini 55 ja itsekin posliini ollut melko kauan.
Maailmassa menee vissiin aika hyvin, kun porukka ehtii keskittyä toisten karvoituksiin päivät pitkät. Ei siinä, onhan se toki hyvinkin tärkeä asia. On nimittäin toimittava täsmälleen kuten muut, vaikka kyse olisi housujen suojissa olevista intiimiasioista.
Ei mitään hajua, en käy nykyään uimahallissa tirkistelemässä toisten toosia ;) Luulen että meikäläinen joka on liki nelikymppinen saa olla ihan rauhassa oman puskan kanssa, samoin kuin muutkin ikätoverini, meidän miehet on myös sen ikäluokan miehiä, että eivät piittaa akkansa karvoista kovinkaan paljoa, eivätkä ainakaan itseään ajele. Minä kerran menin ja ajelin seurustelun alkuaikoina, ja mies oli ihan järkyttynyt :) Mut mulla nyt ei ole mikään kauhean pönsä muutenkaan, ei pahemmin tursua pikkuhousuista. Mutta toki ajelisin jos alkaisi olla alapäässäkin pulisongit pitkin reisiä. Mies on itse ympäriinsä karvainen, joten eipä sillä paljon ole sanomista mun karvoihin siinäkään mielessä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2012 klo 11:15"]
Onko kokonaan poistettu kuten sanotaan?
[/quote]
kuka sanookaan? kosmetologitko?
Karvaton on kivempi, mutta ei vaan jaksaisi koko ajan sheivailla. Olen 40 v ja karvaton viimeiset 4 vuotta. Omassa ikäluokassa karvattomuus yllättävän yleistä.
Ei vielä. Mutta eiköhän lähivuosina minun ikäluokassani aika lähellä posliinia.
Tiedättehän, että vaihdevuodet harventavat puskaa, toisinaan jopa olemattomiin.
Niin, ikää jo non 50 v. Sivuhuomautuksena muistutan, että tämä av-palsta ei ole "Ainoastaan Vauvoista" vaan "Aihe Vapaa".
Olen 41v ja olen ollut alapäästäni täysposliini jo 20 vuotta
[quote author="Vierailija" time="18.05.2012 klo 13:02"]
Onkohan ne kainalotkin "nahkabroilerit" tämän ajattelutavan mukaan jos karvat sieltä ajelee?
[/quote]
Moni tykkää ajella kainalot sen vuoksi, että hiki ei pukkaa niin pahasti läpi. Itsellä on ainakin pakko ajella aina kainalokarvat pois, koska muuten on paidan kainalot märkinä kylkiä myöten vaikka olisi minkälaiset dödöt kainalossa.
Mun ikäisillä meidän uimahallissa todella harvinaista, olen 47v. Mutta toisaalta asunkinkin pohjoisessa pienessä kaupungissa ja täällä on paljon isojenperheiden äitejä joilla ei ole aikaa sheivailla. Nuoremmilla on paljon siistittyjä, alaosaposlareita- luulisin, mutta en kyttää jos ei suoraan vahingossa läsähdä näkökenttään.
Viimes kun olin uimahallissa niin huomasin sattumalta nuoren kauniin naisen, jolla oli kaunis vartalo, niin hänellä oli täysluomu runsas pikimusta tuhero. Ihan 70-luvun tyylinen. Oli ihan kivan näköinen ja pidän kyllä aika rohkeana vetona. Itselläni on alaosaposlari, eli häppärit paljaat ja lyhennetty kolmio jätetty. Mutta tilanne voi muuttua, en ole fakkiutunut mihinkään malliin erityisesti. Oma mies tykkää karvaisesta mallista.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2012 klo 14:17"]
tussu on altis bakteereille
[/quote]Oloet totaalisesti väärässä, sillä karvat on luoto nimenomaan suojelemaan arkoja limakalvoja niiltä bakteereilta.
Miksi sitten enemmin kaikkia tulehduksia on karvattomilla.
t.lab.hoitaja
En jaksa miettiä tai kommentoida toisten vartalokarvoja tai edes hiustyylejä. Kukin saa olla kuin lystää. Lapsille opetan siisteyttä ja koskee myös vartaloa. Itse pidän karvat poissa kaulasta alaspäin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2012 klo 12:11"]
kai sen nyt näkee ja rekisteröi millaisia tussuja siellä suihkussa viilettää. Tarviiko olla noin hienoa, ettei muka koskaan mitään huomata?
[/quote]
Aivan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa miettiä tai kommentoida toisten vartalokarvoja tai edes hiustyylejä. Kukin saa olla kuin lystää. Lapsille opetan siisteyttä ja koskee myös vartaloa. Itse pidän karvat poissa kaulasta alaspäin.
Oikein.
Harvalla mun ikäisellä on posliini. Nuorista puhuen niin useammilla on luomu tai hieman siistitty.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla mun ikäisellä on posliini. Nuorista puhuen niin useammilla on luomu tai hieman siistitty.
Mistä tiedät? Itse olen 35v, minulla on posliini, muista "tämän ikäisistä" naisista en todellakaan tiedä. En ole tehnyt kyselyä, enkä myöskään ole gynekologi tai lesbo, joten en näe toisten naisten pilluja säännöllisesti. Aivan vitun sama mulle muiden karvat, kirjaimellisesti.
En tiedä millainen on "siistitty tupsu" mutta kuulostaa ainaki järkyltä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2012 klo 13:02"]
Onkohan ne kainalotkin "nahkabroilerit" tämän ajattelutavan mukaan jos karvat sieltä ajelee?
[/quote]
Moni tykkää ajella kainalot sen vuoksi, että hiki ei pukkaa niin pahasti läpi. Itsellä on ainakin pakko ajella aina kainalokarvat pois, koska muuten on paidan kainalot märkinä kylkiä myöten vaikka olisi minkälaiset dödöt kainalossa.
[/quote] Sama ilmiö kun kainaloissakin on minulla alapäänkarvojen kanssa. Hikoiluttaa jos niitä on.