Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koukussa säästämiseen :(

Vierailija
18.05.2012 |

Sinänsä täähän ei oo vakava asia, mutta häiritsee ihan tosi paljon. Esim viime kuussa laitoin säästöön 100€ (mun tulot on n. 950€/kk) ja aattelin loppukuusta kun meni tosi tiukille et ens kuussa en laita säästöön mitään et otan vähän rennommin. No eikä mitä, laskujen ja vuokranmaksun jälkeen mulla jäi yli 300 euroa josta sitten kelasin et ihan hyvin voin laittaa 75 euroa säästöön kun loppukuusta tulee lapsilisätkin.

No kävin ostoksilla ostamassa vaatteita itselleni (en ole ostanut itselleni vaatteita kahteen vuoteen, eli sikäli ihan pos. asia!!) ja menikin yli 100€ ja nyt tilillä on surulliset 50€.

Säästän lähinnä säästämisen ilosta, se tunne ku sä näät et säästötilillä on joka kuukaus vähän enemmän rahaa... :) Ja siksi en sieltä ikinä haluis ottaa rahaa ulos (toki otan jos tarvitsen oikeasti). Viime kuussa mies vippas mulle 40 € et pääsin ostamaan vauvalle vaippoja :D Mies tienaa ehkä 100€ enemmän kuin minä, eli sekään ei missään rahoissa pyöri.. :/

Toisaalta mä oon just sellanen et jos mulla kortillisella tilillä on sen ja sen verran rahaa, niin ihan sama paljonko siellä on rahaa kun ne ei ikinä siellä kauan lepää... :/ Olen siis tuhlari, mutta onko muita samanlaisia? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin hyvä jos noinkin pienistä tuloista jää vielä säästöön! Monilla on paljon suuremmat tulot eivätkä pysty säästämään mitään.

Vierailija
2/3 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyristelen tästä pois. Olen nimittäin tullut siihen tulokseen, että taustalla on uskomus, että raha tuo minulle turvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vippasi rahaA jotta ostit lapselle vaippoja ???

Kannattaisko miettiä asennetta ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme