Valkoinen oksa greigellä seinällä?
Näin jossain netissä kuvan, jossa oli valkoiseksi maalattu oksa kiinnitetty greigen väriselle seinälle sisustuselementiksi. En vaan enää millään löydä tuota sivua. Auttakee! Onko joku muu bongannut sellaista? Oli joko sisustusblogi tai sitten jonkun sisustusohjelman projekti.
Kommentit (16)
Pitäisköhän sun kehittää itsellesi ihan oma maku?
Greige = grey + beige
Eli harmaanbeige, sellainen luonnollisen värinen harmaa.
Ja joo, kyllä mulla on oma maku, mutta ihan kaikkea ei tarvitse keksiä itse, vaan voi ottaa vaikutteita näkemistään kivoista jutuista.
-ap
En tiesä mikä on greige, mutta kun laitat googlen kuvahakuun sanat sisustustarra oksa niin aika paljon kuvia löytyy aiheesta!
En tiesä mikä on greige, mutta kun laitat googlen kuvahakuun sanat sisustustarra oksa niin aika paljon kuvia löytyy aiheesta!
Ei mitään tarraa, vaan ihan oikea valkoiseksi maalattu oksa (tai oikean näköinen). Eikä mikään ohut rimpula, vaan paksu ja jykevä. En millään löytänyt googlella enää, eikä sivuhistoriaa ole.
-ap
Ei mitään tarraa, vaan ihan oikea valkoiseksi maalattu oksa (tai oikean näköinen). Eikä mikään ohut rimpula, vaan paksu ja jykevä. En millään löytänyt googlella enää, eikä sivuhistoriaa ole.
-ap
Oksa seinää, that's it!
-ap
Oksa seinää, that's it!
No joo, ehkei sillä mitään tee. Ajattelin vaan, jos siinä olisi jotain kiinnitys- tai käsittelyvinkkejä.
-ap
Greige = grey + beige
Ja joo, kyllä mulla on oma maku, mutta ihan kaikkea ei tarvitse keksiä itse, vaan voi ottaa vaikutteita näkemistään kivoista jutuista.
-ap
grey=greyhound+beige=fooni englanninvinttikoira;)
Täh? En nyt yhtään tajua tota sanaleikkiä...
-ap
avaruusasema-blogin olohuoneesta tuollainen.
Yritin ettiskellä, mutta sehän taitaa olla vain sellainen seinään maalaamalla piirretty oksa. Eli ei siis sellainen oikea oksa, joka on ripustettu seinälle.
Mutta eiköhän tuo yksi kommentoija ollut oikeassa. Oksa seinälle ja that's it.
-ap
Mä sain päähäni joku aika sit myös tollasen idean ja yritin löytää jotain kuvia netistä. Tänää vihdoin löysin! Kirjota googlen kuvahakuun oksa seinällä. Toivottavasti siellä on edes jotain sellasta mitä tarkotit :-)
sivuilla oli joskus sellainen, siinä oli ne maalitkin mitä oli käytetty yms.
Cutting Edge Stencils: http://www.cuttingedgestencils.com/
Minä tilasin sieltä sapluunan ja maalasin oksan makkarimme seinälle. Ei se ihan niin helppoa ollut kuin mitä ohjevideot antavat ymmärtää, mutta lähestulkoon kuitenkin :) Sapluunalle tuli hintaa muistaakseni jotain 50 e, ja siihen vielä maalit päälle. Käytin tavallista sisäseinämaalia. Lopputulos oli aika hieno, kun ottaa huomioon etten ole ikinä mitään vastaavaa tenyt.
Niin ja jos käyttää sellaista sapluunaa jonka raot ovat ohuet, niin on helpompaa käyttää sientä tai vastaavaa maalin töpöttämiseen kuin maalata telalla (ainakin minun kokemukseni mukaan).
Greige = grey + beige
-ap
grey=greyhound+beige=fooni englanninvinttikoira;)
avaruusasema-blogin olohuoneesta tuollainen.
Koskaan kuullutkaan.