Mikä olisi hyvää/mukavaa/lapsiystävällistä asuinseutua Jyväskylän seudulla?
Palokka? Muurame? Laukaa? Mitä muita? Mitä suosittelet ja miksi?
Meillä ilmeisesti muutto edessä kesän alussa sinne seudulle ja nyt pitäisi alkaa miettiin, että mistä sitä asuntoa alkaisi etsimään?
Kiitos avusta?
Kommentit (12)
Olen kyllä kotoisin kaupungista ja tykkäsin kovasti asua keskustassa.
Joten ei ne kuulopuheet pidä paikkaansa.
Itse olen viihtynyt täällä. Voin suositella.
Erittäin hyvät palvelut ja harrastusmahdollisuudet, koulut, päiväkodit ja bonuksena ihanat opettajat.
mukava paikka ja varsinkin lapsiperheille.
Muita hyviä Laukaa ja Jyväskylän maalaiskunta.
Terveydenhuolto pelaa loistavasti, hyvät koulut, kauppoja on mitä tarviikin... mut mä asunkin siellä Leppävedellä jota jo aiemmin mainostin ja me käydään kaupassa Seppälänkankaalla. Mut ei kukaan Laukaan kk:ssa asuvakaan ole mitään valittanut et ois huonot palvelut. Sieltä kestää reippaat 20 minsaa ajaa Jyväskylään, meiltä kymmenkunta.
Neljä vuotta asuin paikkunnalla ja ok siellä on kivoja juttuja lapsille... Uimahallit, kirjastot, neuvolassa ihanat terveydenhoitajat, kerhoja, harrastuksia ym... MUTTA ne ihmiset, voih... Ei koskaan enää sinne... Ei koskaan...
huhtasuolle eikä pupuhuhtaan kannata muuttaa.
vaikka et niitä kysynytkään
t. kakkonen
Se paikka lämpiää ainoastaan sisäänpäin... Laukaa on kiva mesta..
Jyskä on kiva paikka =)
Vierailija:
Palokka? Muurame? Laukaa? Mitä muita? Mitä suosittelet ja miksi?
Meillä ilmeisesti muutto edessä kesän alussa sinne seudulle ja nyt pitäisi alkaa miettiin, että mistä sitä asuntoa alkaisi etsimään?
Kiitos avusta?
Ja siellä paras on Leppäveden kylä. 15 km kaupungista, mutta asutaan kuin pikkukylässä. Silti kaikki tarpeelliset palvelut omalla kylällä. Leppävesi rulez... :)))