Vierailija

Auttakaa mua, nyt on ehkäisyongelma. Hormonikierukka ehti synnytyksen jälkeen olla paikallaan 4 kk ja eilen sitten tuli itsekseen pois kivun ja runsaan vuodon kera.

Tavlliset pillerit eivät sovi migreenin takia, minipillerit eivät sovi ylipainon takia, kondomia mies ei "osaa" käyttää. Uutta hormonikierukkaa en halua. Vaihtoehdot on siis vähissä: kuparikierukka tai naisten kondomi.

Onko kellään kokemusta naisten kondomista?

Kuparikierukka ei sekään houkuttele, koska mulla on muutenkin runsaat kuukautiset.

Ärsyttävä tilanne. Tänään gynelle.

Sivut

Kommentit (16)

Meillä on muutenkin ehkäisynä kortsu joten tuo oli vaihtelua. Naisten kondomit on harmillisen kalliita. Vähän vaatii säätöä (pitää ihmetellä sisäänasettelua) mutta loppujen lopuksi säätäminen ajoittuu eri kohtaan kuin tavallisen kortsun kanssa.

Kannattaa vielä googlata, löytyy ihan hyviä ketjuja aiheesta.

Mun mielestä sen paikalleen asettaminen ei ollut vaikeaa. Huono puoli oli se, että sen tunsi selvemmin yhdynnän aikana kuin tavallisen kortsun. Siinä oli enemmän sitä kumia, se oli tavallaan sellainen pussimainen rakenteeltaan. Mut on kai niitäkin eri valmistajilla vähän erilaisia.

Sitä mä vaan ihmettelen et miten sun mies ei osaa käyttää kortsua? Siis ei tykkää, vai ei oikeasti osaa?

En saanut sitä mahtumaan sisälleni. En ole synnyttänyt, joten sillä voi olla vaikutusta asiaan. Kun olin saanut runnottua kumin edes jotenkin paikoilleen, ei miehen penis enää mahtunut sen seuraksi. Materiaali oli kovaa ja paksua, vähän niinkuin ryppyinen muovikassi olisi ollut toosassa. Aivan kamalaa. Miehen oli pakko opetella kortsun käyttö ihan alusta alkaen. Täydellisen koon löytäminen oli ratkaiseva läpimurto siinä asiassa. Nykyään käytetään vain ja ainoastaan yhtä merkkiä.

Lycka till! Mies kyllä oppii, jos se on ainoa vaihtoehto.

osaa laittaa sen kumin, mut sit heti lurpahtaa. Ei siitä seksistä vaan tule mitään kumin kanssa. Kondomi oliskin muuten ollut hyvä vaihtoehto, koska ehkäisyn tarve on vain muutaman kuukauden. Syksyllä on tarkoitus yrittää uutta raskautta.

Muuten raskaus voisikin alkaa vaikka heti, mutta sektion jälkeen mulle suositeltiin n. vuoden taukoa, että sektiohaava paranee kunnolla. Emme uskalla vielä alkaa yrittää, koska mahdollinen kohdun repeäminen ei houkuttele.

Menen tänään gynelle ja jos siellä on kuparikierukoita valmiina, se saa laittaa mulle sellaisen. Jos ei ole, kokeilen sitä naisten kumia,tilasin niitä netistä. Ja jos niiden kanssa ei onnistu, niin kai sit täytyy laskea varmoja päiviä tosi tarkkaan...

ap

Vierailija

Mun mielestä sen paikalleen asettaminen ei ollut vaikeaa. Huono puoli oli se, että sen tunsi selvemmin yhdynnän aikana kuin tavallisen kortsun. Siinä oli enemmän sitä kumia, se oli tavallaan sellainen pussimainen rakenteeltaan. Mut on kai niitäkin eri valmistajilla vähän erilaisia.

Sitä mä vaan ihmettelen et miten sun mies ei osaa käyttää kortsua? Siis ei tykkää, vai ei oikeasti osaa?

Miehet ei pidä kondomeista. Se vie kaikki tunnon seksistä. Miksi nainen ei voi yhtä lailla käyttää kondomia?

Vierailija

En saanut sitä mahtumaan sisälleni. En ole synnyttänyt, joten sillä voi olla vaikutusta asiaan. Kun olin saanut runnottua kumin edes jotenkin paikoilleen, ei miehen penis enää mahtunut sen seuraksi. Materiaali oli kovaa ja paksua, vähän niinkuin ryppyinen muovikassi olisi ollut toosassa. Aivan kamalaa. Miehen oli pakko opetella kortsun käyttö ihan alusta alkaen. Täydellisen koon löytäminen oli ratkaiseva läpimurto siinä asiassa. Nykyään käytetään vain ja ainoastaan yhtä merkkiä.

Miksi miehen pitää oppia, mutta sinun ei? Vaadit että miehen pitää käyttää kondomia, mutta itse et halua käyttää.

Lycka till! Mies kyllä oppii, jos se on ainoa vaihtoehto.

Miehen sperma maistuu kyllä paremmalta naisten kondomista. Oma mieheni on sellainen tuhkamuna,että pitää pyytää olemaan selibaatissa viikon, että kestäisi edes 15 minuuttia!

Minulla on ollut kaksikin miestä, jotka eivät "osanneet" panna kondomin kanssa. Eli heti kun kortsu asetettiin paikoilleen niin erektio laski. Ikävä ja häpeällinen tilanne sekä miehelle, että naiselle. :( 

Vierailija

Kuten tuolla aiemmin oli maininta, ovat turkasen kalliita. Tarvitsen niitä useamman kappaleen viikossa. Miesten kanssa en niitä tarvitse, vaan noitten koirieni astuessa minua. Ei tarvitse miettiä josko ne ovat päässeet jotakin narttua astumaan tai muuta sellaista. Annan useamman kerran viikossa aina jonkun hypätä selkääni. Siitä on tullut todella himo olla koiran astuttavana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija

Mun mielestä sen paikalleen asettaminen ei ollut vaikeaa. Huono puoli oli se, että sen tunsi selvemmin yhdynnän aikana kuin tavallisen kortsun. Siinä oli enemmän sitä kumia, se oli tavallaan sellainen pussimainen rakenteeltaan. Mut on kai niitäkin eri valmistajilla vähän erilaisia. Sitä mä vaan ihmettelen et miten sun mies ei osaa käyttää kortsua? Siis ei tykkää, vai ei oikeasti osaa?

Miehet ei pidä kondomeista. Se vie kaikki tunnon seksistä. Miksi nainen ei voi yhtä lailla käyttää kondomia?

Ei pidä täysin paikkansa. Mies voi siitä huolimatta saada orgasmin, joten ei varmana vie kaikkea tuntoa. Naisten kondomia testanneena se vei multa kaiken tunnon, ja en voinut kuvitellakkaan saavani. Joten sinne meni halut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat