Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän tuo fb ehdottaa mulle suurimmaksi osaksi tietyn kaverin

Vierailija
18.05.2012 |

Kavereita? En kyllä paljon noita ehdotuksia katsele, mutta yhtäkkiä aloin miettimään, että onko siinä edes muiden kavereita ollut koskaan.

Aina on jotain tissi- yms herutuskuvia.

Nyt kun aloin katsella, ei varmaan 7:llä kirjautumiskerralla ole muita ollut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota toimintaa. Siis miksi uutisiini yhtäkkiä lävähtää joku kaverin kaverin kuva, kun kaveri on tykännyt. Eihän nää näy kaverin seinälläkään?

Tai miksi kaverin seinälle yhtäkkiä ilmestyy ilmoitus kommentoinnista, jota ei ollut aiemmin, vaikka se on joitain päiviä vanha.

Tai itse en näe omaa päivitystäni uutisissa, profiilissa se kuitenkin näkyy.

Tekeekö fb mitä tahtoo, ja näyttää mitä haluaa kelle haluaa ja milloin? Ja jaottelee itsekseen ihmiset tärkeisiin ja vähemmän tärkeisiin, vissiin.

Vierailija
2/2 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen kaveri ei näykään siinä viimeisimmät yhteydenotot-listassa, vaikka olen viestinyt hänen kanssaan, joudun hakemaan hänet haulla. Sen sijaan listalla ensimmäisenä töröttää tyyppi, jonka kanssa en missään yhteydessä ole ollut vuoteen, enkä aiemminkaan monta kertaa, ja muutama muu, joiden kanssa nyt ehkä yksi tykkäys on "vaihdettu".

Myöskään chat-ikkunassa tuo yksi tyyppi ei näy ollenkaan. Välillä tämän kaverin tykkäys näkyy uutisissa, yhtäkkiä taas ei.

Aloin miettiä, tietääkö fb jotain, mitä minä en, eli mahdanko olla luokiteltuna sinne vähiten tärkeisiin tuttaviin, vai millä perusteella mahtaa fb päättää järjestyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä