Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin saatanan masentunut etten kestä.

Vierailija
21.11.2005 |

Eikä kukaan tunnu huomaavan tai välittävän :(.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistuslääkekuuri ja muutama käynti psykiatrisella sairaanhoitajalla. Jokin vain loksahti paikoilleen ja opin auttamaan itseäni.

Vierailija
2/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen myönnän. Ahdistaa. Itkettää. Ja syynä on se, että kaipaan niin omaa lasta. Siis toista, yksi ihana minulla jo on ja hänestä kiitän joka päivä. Mutta toista emme saa ja se sattuu. Varsinkin juuri nyt kun ystäväni tuli kertalaakista (kuten hän itse asian ilmaisi) toistamiseen raskaaksi.

Huh ja puh. Menen lapsen kanssa syömään ja tuherran pienet porut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt sen myönnän. Ahdistaa. Itkettää. Ja syynä on se, että kaipaan niin omaa lasta. Siis toista, yksi ihana minulla jo on ja hänestä kiitän joka päivä. Mutta toista emme saa ja se sattuu. Varsinkin juuri nyt kun ystäväni tuli kertalaakista (kuten hän itse asian ilmaisi) toistamiseen raskaaksi.

Huh ja puh. Menen lapsen kanssa syömään ja tuherran pienet porut.

Vierailija
4/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettei se tähän hetkeen auta, mutta jatkossa helpottaa. Elämä kantaa!

Vierailija
5/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedän, ettei se tähän hetkeen auta, mutta jatkossa helpottaa. Elämä kantaa!

Vierailija
6/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuus raskasta työntekoa - mulla lastentarhaa, jossa askartelua

parhaassa nuoruudessa tuli sota ja lähtö evakkoon - mä biletin ja pohdin poikakaverijuttuja ja matkustin ulkomailla huvin vuoksi

naimisiin pommien paukkeessa - mulla häät, joita suunnittelin pitkään

oma talo piti rakentaa omin käsin vaarin apuna (ei koneita) - meillä lainaa pankista ja menox

lapsia vaikean synnytyksen kautta - minä synnytin lapset synnytyssairaalassa lääkärin ja mieheni tuella

ei äitiyslomia, vaan raskasta työtä raskaanakin - mulla äitiysloma ja korvaukset

kaksi lasta viidestä kuoli - tähän ei aina voi vaikuttaa nykyäänkään

talo paloi eikä vakuutus korvannut täyttä arvoa - eipä voi ennustaa nytkään moista...

elämä raskasta työtä eikä mitään tukia - mulla elämä vähemmän raskasta työtä, jossa apuna erinäisiä kodinkoneita ja myöskin sosiaalitukia, jos niitä joskus tarvitsee

ja vihdoin eläkkeelle päästyä kuoli vaarikin viereen.......

Enpä jaksa valittaa. Tuo sukupolvi hajoaisi masennukseen, jos sellainen olisi silloin keksitty. Mua hävettää pienen alakulon iskiessä.

Vierailija
7/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enpä jaksa valittaa. Tuo sukupolvi hajoaisi masennukseen, jos sellainen olisi silloin keksitty. Mua hävettää pienen alakulon iskiessä.

Kirjoituksestasi huomaa, ettei sinulla ole minkäänlaista todellista käsitystä masennuksesta. Ole siitä onnellinen. Pienet alakulot kuuluvat jokaisen elämään normaalina osana.

Vierailija
8/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja mummolles!