Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aattelin hakea Iholla-sarjaan, pitäiskö?

Vierailija
17.05.2012 |

Yhtään jaksoa en ole kyllä kokonaan katsonut, pitäiskö:D?

Olis kyllä av-mammoilla puitavaa jälleen koska elämäni on ollut aika epänormielämää:)Mua kyllä kauhistuttaa se julkisuus, vaikka yhessä telkkuohjelmassa oonkin piakkoin mutta ei siinä omaa elämääni mitenkään tuoda esiin.

Sitten kun luki noita mielipiteitä niin aika moni kaipais sarjaan lisää "rosoa" ja elämänkirjoa keskiluokkaisuuden sijaan/lisäksi. Mutta takuuvarmasti mussutusta ja paskanjauhantaa tulis, kun sitä täälläkin on riittämiin just sellasista asioista jotka omaa elämääni koskettaa.

Miksikö hakisin? En oikeastaan tiedä, ehkä haluaisin sanoa että hei näinkin voi valita, haittaakse?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on jonkin verran mielenkiintoinen elämä, että jaksaa katsoa.

Vierailija
2/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatsitten vierailla av:lla siinä ohjelmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatsitten vierailla av:lla siinä ohjelmassa.

Kommentoin teiän kommentteja musta ja pidän av-retroillan ja hihittelen kalsarikänneissä Perseiset kädet- ja Synnytyshattu-ketjuille.

En mä tiedä miten mielenkiintoselta mun elämä vaikuttaa, sehän riippuu niistä ohjelmantekijöistä miten ne sitä filmiä leikkaa. Tai oikeestihan mä tietty sensuroin, en kai mä siellä kaikkea voi näyttää:)

Mikä teistä olis mielenkiintoista niin tiedän sit onko mun elämä sellasta:D Ainakaan ei mulla ole normi av-mamma -elämä. Kananpersekin puuttuu et en sit tiedä edustanko hyvin:'(

Vierailija
4/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on nimen omaan valittu tuotannon tutuista tms ja vältelty julkisuushakuisia tyyppejä, jotta ohjelmasta saataisiin realistinen eikä mediatyrkkyjen sekoilua.

Vierailija
5/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
6/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollut ihanaa katsoa vaihteeksi miesten elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi