Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haha, exän parisuhdepäivitys facessa

Vierailija
17.05.2012 |

Eli erosin exästäni puolisen vuotta takaperin, ja hän onkin itkenyt minua siitä lähtien takaisin (josta tietysti nautin). Nyt exäni oli löytänyt uuden naisen (jolla sattuu olemaan 3 lasta, kaikki eri miesten kanssa) ja olikin laittanut parisuhdepäivityksen Faceen. Aluksi päivityksessä ei näkynyt uuden kumppanin nimeä, exäni ystävät olivatkin sitten kommentoineet tilaan tyyliin:

"Ihanaa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi ihanalta ja aikuiselta ihmiseltä.. hei kasva vähän, jätä noi teinimaneerit ja opettele ajattelemaan asioita myös muiden näkökulmasta.. kuulostat aikas tunteettomalta naiselta... Exälläs tais käydä tuuri, kun pääsikin susta eroon.

Vierailija
22/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on siitä lähtien itkenyt perääsi (kappas, ennakoiva haluaa kirjoittaa pesääsi), ja yrittänyt voittaa sut takaisin, ja sä vain naurat paskaisesti. Hei sääli nyt vähän, jollei se ollut mikään tosi kusipää.

Kun hän ei oikein osannut olla rehellinen. Yritti luoda itsestään illuusiota kaikkien himoitsemana naistenmiehenä, sain tarpeekseni ja totesin että jos ne naiset niin juoksee sun perässä niin asia selvä, eiköhän hän sitte löydä naisen joka osaa arvostaa hänenlaistaan casanovaa. Muutenkin kaverit tuntuivat nousevan ykkösprioriteetiksi, joten koin etten tämän miehen kanssa halua alkaa perhettä perustamaan. Oli myös hieman viinaan menevä, joka taas ei sovin minun elämääni.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset kuvittelee teidän palanneen yhteen. Eikö tuo ole ennemminkin noloa teille molemmille?

Ai, mutta sä meinaatkin että hauskinta on se nöyryytys sille uudelle tyttöystävälle!

Sittenhän tilanne on oikeasti tosi surullinen, sä kaipaat exääsi takaisin ja nyt sulla ei ole enää mahdollisuuksia.

ap taitaa kaivata exäänsä, muuten ei viitsisi tuollaista asiaa miettiä, puhumattakaan että nauttisi tilanteesta.

Sorry ap, mutta pettymys ja katkeruus paistavat sinusta kauan

Vierailija
24/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kun hän ei oikein osannut olla rehellinen. Yritti luoda itsestään illuusiota kaikkien himoitsemana naistenmiehenä, sain tarpeekseni ja totesin että jos ne naiset niin juoksee sun perässä niin asia selvä, eiköhän hän sitte löydä naisen joka osaa arvostaa hänenlaistaan casanovaa. Muutenkin kaverit tuntuivat nousevan ykkösprioriteetiksi, joten koin etten tämän miehen kanssa halua alkaa perhettä perustamaan. Oli myös hieman viinaan menevä, joka taas ei sovin minun elämääni. -ap

[/quote]

Vierailija
25/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin täysin:D!

Aika paha ettenkö sanois.

Tässä siis loppu:

"Ihanaa!

"Ihanaa! Palasitte siis viimein (minun nimeni) kanssa yhteen!"

"Onnea teille! Te (minun nimi) kanssa kuulutte yhteen!"

"Tätä on odotettu! Paljon onnea ja toivottavasti suhde kestää nyt!"

"Olette ihana pari, onnea!"

Ja tykkäyksiä oli 40kpl.

Ex poisti edellisen päivityksen ja tilalle tuli uusi missä luki tämän uuden naisen nimi.

0tykkäystä, 1 kommentti ja se on "Mitä helvettiä?"

Kyllä, tämä hivelee itsetuntoani. Onnittelut vaan exälle! :D Nautin tästä niin kovasti.

Minusta tuo on noloa lähinnä exälle =D

Vierailija
26/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap haikailisi eksää takaisin. Minustakin tuo oli aika huvittava juttu. :D

Ja kyllähän tuollainen hivelisi kenen tahansa itsetuntoa, se nyt vaan on sellainen juttu jota ei jostain syystä saisi ääneen sanoa... Kuten täälläkin huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan