Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haha, exän parisuhdepäivitys facessa

Vierailija
17.05.2012 |

Eli erosin exästäni puolisen vuotta takaperin, ja hän onkin itkenyt minua siitä lähtien takaisin (josta tietysti nautin). Nyt exäni oli löytänyt uuden naisen (jolla sattuu olemaan 3 lasta, kaikki eri miesten kanssa) ja olikin laittanut parisuhdepäivityksen Faceen. Aluksi päivityksessä ei näkynyt uuden kumppanin nimeä, exäni ystävät olivatkin sitten kommentoineet tilaan tyyliin:

"Ihanaa!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi ihanalta ja aikuiselta ihmiseltä.. hei kasva vähän, jätä noi teinimaneerit ja opettele ajattelemaan asioita myös muiden näkökulmasta.. kuulostat aikas tunteettomalta naiselta... Exälläs tais käydä tuuri, kun pääsikin susta eroon.

Kauheen tekopyhää. Tuskin ap INHOAA miestä ja tuskin haluaa sille mitään järkyttävän pahaa, johan tuo sanoi että ovat ihan hyvä pari uuden naisensa kanssa.

Mut hei kamoon... Onhan tuo aika kutkuttavan herkullinen tilanne... =DD

Vierailija
2/26 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teidän tuttavat olivat innoissaan, kun olettivat, että olette palanneet yhteen??? Ei hitto, nyt muakin naurattaa, eli ne kaverit on sitä mieltä, että tuollaisen sian olet ansainnut!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nauttimista siinä on että ihmiset kuvittelee teidän palanneen yhteen. Eikö tuo ole ennemminkin noloa teille molemmille?

Vierailija
4/26 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiseksi, jos mies muka oli olevinaan, viinaan menevä jne niin mitä sulle kertoo se, että teidän kavereiden mielestä olisi hienoa, että palaisitte yhteen?! Etkö tajua, sua ei pidetä millään tavalla kuule parempana kuin se mies on, vaan ihan sellaisena joka hänenlaisensa "casanovan" kanssa sopii yhteen kuin nenä päähän :D :D Luulenpa, että aika monet nauraa ihan teille molemmille!

Vierailija
5/26 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että noin paljon kommentteja ja tykkäyksiä. Ja facehan on ihan kuollutkin nykyään.

Eihän ole. :D Ihmiset on vaan oppineet blokkaamaan turhat tyypit piilottamalla kaikki tai osan päivityksistään tai toisista käyttäjistä.

Vierailija
6/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat iloisia hänen puolestaa kun on löytänyt uuden elämänkumppanin.

En käsitä mitä hauskaa ap:n mielestä tässä oli? Sekö että exäsi on päässyt sinusta yli ja olet virallisesti ja lopullisesti historiaa??

Vierailija
7/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sen enää sua luulis hetkauttavan?..ettei vaan pientä katkeruuden poikasta toisen onnesta ;)

Vierailija
8/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis loppu:

"Ihanaa!

Vierailija
9/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla jäi tuo viesti kesken?

Vierailija
10/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis loppu:

"Ihanaa!

"Ihanaa! Palasitte siis viimein (minun nimeni) kanssa yhteen!"

"Onnea teille! Te (minun nimi) kanssa kuulutte yhteen!"

"Tätä on odotettu! Paljon onnea ja toivottavasti suhde kestää nyt!"

"Olette ihana pari, onnea!"

Ja tykkäyksiä oli 40kpl.

Ex poisti edellisen päivityksen ja tilalle tuli uusi missä luki tämän uuden naisen nimi.

0tykkäystä, 1 kommentti ja se on "Mitä helvettiä?"

Kyllä, tämä hivelee itsetuntoani. Onnittelut vaan exälle! :D Nautin tästä niin kovasti.

Vierailija
11/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tiesit et uuden lapsilla on kaikilla eri isät.Sano nyt kun mieles tekee...Exän nyxä on huora ja narsisti=D

Vierailija
12/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä väliä, kuinka monelle miehelle on lapsia?

Vierailija
13/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis loppu: "Ihanaa!

"Ihanaa! Palasitte siis viimein (minun nimeni) kanssa yhteen!" "Onnea teille! Te (minun nimi) kanssa kuulutte yhteen!" "Tätä on odotettu! Paljon onnea ja toivottavasti suhde kestää nyt!" "Olette ihana pari, onnea!" Ja tykkäyksiä oli 40kpl. Ex poisti edellisen päivityksen ja tilalle tuli uusi missä luki tämän uuden naisen nimi. 0tykkäystä, 1 kommentti ja se on "Mitä helvettiä?" Kyllä, tämä hivelee itsetuntoani. Onnittelut vaan exälle! :D Nautin tästä niin kovasti.

Vierailija
14/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset kuvittelee teidän palanneen yhteen. Eikö tuo ole ennemminkin noloa teille molemmille?

Ai, mutta sä meinaatkin että hauskinta on se nöyryytys sille uudelle tyttöystävälle!

Sittenhän tilanne on oikeasti tosi surullinen, sä kaipaat exääsi takaisin ja nyt sulla ei ole enää mahdollisuuksia.

Vierailija
15/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis loppu:

"Ihanaa!

Ja tykkäyksiä oli 40kpl.

Ex poisti edellisen päivityksen ja tilalle tuli uusi missä luki tämän uuden naisen nimi.

Kyllä, tämä hivelee itsetuntoani. Onnittelut vaan exälle! :D Nautin tästä niin kovasti.

Itsekin olisin nauranut :D..."mitä helvettiä?", paras :D

Vierailija
16/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin täysin:D!

Aika paha ettenkö sanois.

Tässä siis loppu:

"Ihanaa!

Ja tykkäyksiä oli 40kpl.

Vierailija
17/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että noin paljon kommentteja ja tykkäyksiä. Ja facehan on ihan kuollutkin nykyään.

Mutta jos olis totta, ja mies olis jättänyt ap:n, niin silloin kyllä naurattais muakin. Muussa tapauksessa niinkään ei.

Vierailija
18/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottakai se hyväilee itse kenenkin itsetuntoa lukea tuollaista. Tämä exän käytös vaan herättää yleistä hilpeyttä kun hän on aika laajasti puhunut että aikoo voittaa minut takaisin. Ja tämän uuden olen tuntenut ihan nuoresta asti, en hyvin mutta joskus ollaan vaihdettu kuulumisia. Ihan mukava nainen, tykkää ottaa elämästä kaiken irti. Ihan hyvä pari mutta kavereiden vastaanotto oli verraton. :-D

-ap, joka nauraa edelleen vedet silmissä

Vierailija
19/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi ressukkamiehestä eronnut, joka nii.....iiin ymmärtää, että tuo on todella huvittava juttu.

Vierailija
20/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on siitä lähtien itkenyt perääsi (kappas, ennakoiva haluaa kirjoittaa pesääsi), ja yrittänyt voittaa sut takaisin, ja sä vain naurat paskaisesti. Hei sääli nyt vähän, jollei se ollut mikään tosi kusipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme