Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavoista ja tervehtimisistä. Exästä juttua.

Vierailija
17.05.2012 |

Erosimme n. kaksi vuotta sitten. Viime sunnuntaina menin hakemaan lapsia isältään isäviikonlopulta. Hän asuu pienehkössä kolmiossa. Kuten tavallista menin eteiseen, en sen pitemälle. Jälkikäteen kuulin lapsilta, että ex-appivanhempani olivat olleet olohuoneessa, samoin exän veli sekä exän uusi naisystävä ja hänen kolmivuotias lapsensakin!!

Olenko minä törppö, kun kuvittelen, että on tapana tervehtiä tuttuja? Ja eikö tämä olisi ollut aika luonteva hetki esitellä uusi nainen? Ovat olleet kuitenkin yhdessä toista vuotta.

Sinänsä ihan sama minulle, en ikävöi ex-appivanhempia, enkä varsinaisesti ole kiinnostunut exän nyksästäkään, sen enempää kuin että viettäähän hän aikaansa lasteni kanssa.

Mietin vain, eikö kuulu tapoihin tervehtiä? Ehkä ei. Ehkä minä olen väärässä. Omat vanhempani tervehtivät aina, samoin veljeni ja sisareni perheineen. Olin sentäs siinä ovella kymmenisen minuuttia.

Ero oli minun alulle panema, mutta exä oli krooninen pettäjä. En koskaan paljastanut asiaa kelleen, ja ero vietiin siististi läpi. Ex-appivanhemmille minä olin se, joka rikko perheen.

Sekava sepustus, kunhan vain pohdin asioita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olettavat, että sinä omista itsekkäistä syistä erosit heidän pojastaan, en yhtään ihmettele, etteivät tulleet tervehtimään sinua. Heitä on loukattu, tai niin he sen kokevat.

Vierailija
2/3 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisi kyllä korrektia esitellä lasten äidille edes tämä äitipuoli...ja oli eron syyt sitten mitkä tahansa niin aina voi säilyttää hyvää päivää välit. Mutta arvelen kuitenkin, että nämä ex-appivanhempasi voivat ajatella että sinähän heistä eroon halusit jos kerran eron syy ei tullut heidän tietoonsa. Miksi muuten toimit näin? Miksi sinun piti kantaa kumppanisi virheiden vastuu/häpeä? En tarkoita sitä,että olisi oikein toista haukkuakkaan jne mutta rehellisyyden nimissä olisihan sulla ollut oikeus sanoa, että erosimme miehen jatkuvan uskottomuuden vuoksi. Että et hyväksy uskottomuutta omalta kumppaniltasi. Hänen häpeänsähän se on että ero tuli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain meni näin. Arvelin, etteivät ex-appivanhemmat usko pojastaan mokomia. Veli kyllä tietää. Eikähän se nyt ihan jatkuvaa uskottomuutta ollut, mutta kyllä uskottomuutta. Lisäksi aikaa on jo kaksi vuotta. No, eivät onneksi päinsylje :D