Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyvätuloinen on niin kovin saita?

Vierailija
17.05.2012 |

Kyseessä on esimieheni (nainen siis) jonka tiedän saavan bruttona palkkaa yli 4000 euroa, ainakin.

Hänellä on myös oma talo josta ei ole enää velkaa, eikä muitakaan lainoja.

En ole ikinä tavannut yhtä pihiä ihmistä. Viimeksi hän harmitteli, ettei viitsinyt viedä iäkästä sairasta äitiään asioille, kun olisi mennyt melkein 40 euroa taksiin, eihän nyt herranenaika sellaista maksa, kyllä yhteiskunnan pitäisi maksaa äidin menot.Lukemattomia muitakin esimerkkejä, mutta vtuo nyt viimeksi.

Kyllä minä ainakin maksan läheisten taksi- tai muita kuluja vaikka olen pienituloinen.

Kertokaa vaikka te, jotka olette hyvätuloisia mutta pihejä, mikä siinä on niin vaikeaa, jos jostakin eurosta joutuu luopumaan jonkun muun hyväksi???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei maksele turhasta kuten taksilla ajeluista

Vierailija
2/9 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avustusjonoissa. Joka pennistä kitkutetaan. En tiedä mihin sitä omaisuutta siten kerätään, jos sitä ei elämiseen käytetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi, eikö ole autoa tai julkiset toimi

Vierailija
4/9 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä kannata taksimatkoja maksella

Vierailija
5/9 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jokaisesta pennistä pidetään kiinni kuin viimeisestä. Lähimmäisenrakkaus ja vastavuoroisuus ihmissuhteissa tuovat todellisen turvan mutta sitähän ei pihtailija tiedä.

Sääliksi käy.

Vierailija
6/9 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloisen liksa...

Vierailija
7/9 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mummoni saa kyllä valtiolta tietyn määrän taksikuponkeja kuussa. En minäkään muiden taksikyytejä maksele, mutta kuskiksi kyllä lähden omalla autollani, jos tarvitaan.

Ehkä pomosi on köyhästä kodista tai opiskellut monta vuotta pelkällä opintorahalla nälissään kitkuttaen. Kyllä siinä osaa arvostaa rahaa ja säästämistä niin, ettei penniäkään heitä hukkaan. Minulle jäi ainakin niistä 7 nälkävuodestani hirveä köyhyystrauma.

Vierailija
8/9 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun lama takaraivossa vieläkin. Vaikka ostan jotain tarpeellista niin silti sitä jää miettimään että meni noin paljon rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä