Voiko urheilullinen mies ihastua vähän plösöön naiseen?
Kommentit (13)
mullakin tukevalla tantalla on urheilullinen ja vielä itseäni 8 vuotta nuorempi mies. Hän oikein tykkää ulkonäöllisestikin rehevistä naisista, eikä vain niin että jotenkuten sietää läskini.
185/85 ja treenatut lihakset! jostain syystä se rakastui muhun 165/65 -kokoiseen "ei_nyt_niin_läskiin" mutta ei kyllä erit. hyväkroppaiseen naiseen. Kaikesta päätellen mies kuitenkin tykkää mun pehmeydestä, isoista tisseistä ja pakaroista.
Niin ja olihan David Beckhamillakin sivusuhde Rebecca Loosiin, joka nyt ei ole ihan siroimmasta päästä :D !
Mulla on jenkka kahvat. Mies on todella timmissä kunnossa. Puol vuotta oltu nyt kimpassa. Mun edellisetkin miehet on ollu timmissä kunnossa. Yksi kaverini ihmetteli ääneen, miten saan aina niin komeita miehiä. Muo kiinnostaa komeet miehet ja kun luonne osuu kohdalleen niin se on siinä.
168/116 on mun mitat... ollut jo kun tapasin tämän komistukseni :)
Pitää pyöreemmistä naisista kuin laihoista? Oma mies timmi palomies ja itse olen 164 72kg toki kuntoilen ja liikun paljon että en sohvaperuna olen :) Mies aina kehuu kuinka herttainen, huolehtivainen ja hyväluonteinen olen. Ehkä luonne kompensoi ulkonäön?
Eli treenattu mies ja pullea nainen. Toki myös toisin päin.
Jos se on pariskunnalle itselleen ok, niin eipä kellään ole asiaan sanomista. Itse tosin monesti mietin että onko noilla pariskunnilla sitten täysin eri elämäntavat? Miten toimii yhtälö että toinen mässää sohvalla kun toinen treenaa? Itse ainakin kuvittelisin että söisi itsetuntoa olla se huonompikuntoinen.
ja toisinkin päin. Siis niin, että plösöllä miehellä timmi nainen.
Tietenkään aina näin ei ole ollut suhteen alussa, että siitä olisikin mielenkiintoista nähdä tilastoja, että kuinka helposti tilanne muuttuu, kun parisuhde muuttuu pysyväksi (ja varmasti näitä tilastoja löytyykin). Useinhan parisuhteessa lihotaan :)
Meillä tilanne aika tasainen, tosin itse liikun vapaa-ajalla paaaljon enemmän, mutta miehellä fyysisempi työ.
Niiden kanssa harrastetaan yhdenillan juttuja tai seksi suhteita. Vähän ei kauniiden tai pyöreiden naistenkassa seurustellaan kun he osaavat panostaa muuhunkin kuin ulkonäköönsä yms.....
ja toisinkin päin. Siis niin, että plösöllä miehellä timmi nainen.
Tietenkään aina näin ei ole ollut suhteen alussa, että siitä olisikin mielenkiintoista nähdä tilastoja, että kuinka helposti tilanne muuttuu, kun parisuhde muuttuu pysyväksi (ja varmasti näitä tilastoja löytyykin). Useinhan parisuhteessa lihotaan :)
Meillä tilanne aika tasainen, tosin itse liikun vapaa-ajalla paaaljon enemmän, mutta miehellä fyysisempi työ.
Todella monen tuttavan kohdalla on juuri noin käynyt, kun naimisiin on menty niin vuoden päästä toinen tai molemmat pulskistuneet reilusti?
Niiden kanssa harrastetaan yhdenillan juttuja tai seksi suhteita. Vähän ei kauniiden tai pyöreiden naistenkassa seurustellaan kun he osaavat panostaa muuhunkin kuin ulkonäköönsä yms.....
ja toiseksi, mä ainakin tunnen monta kaunista plösöä ja rumaa timmiä. Kuntoilu ei ole aina ulkonäköasia! Mulla ainakin suurin syy on terveys, pitkäaikaissairaus on laittanut arvot uusiksi ja yritän kompensoida sairauden seurauksia pitämällä itsestäni huolta. Kyllä se, että huolehtii terveydestään, kertoo myös ihmisestä muuten. Että mitkä asiat ovat tärkeitä. Itse en arvosta kovin korkealle liikaa ulkonäkökeskeisyyttä, enkä toisaalta missään nimessä myöskään "hällä väliä"-mentaliteettia, jonka mukaan pitäisi tykätä ja ihastua ihmiseen, joka "uskaltaa" olla rohkeasti "oma itsensä" ja levetä siellä sohvanpohjalla. Tykkään niistä, jotka ovat omia itsejään itsestään ja muista huolehtien!
Mun tuttu pariskunta on urheilullinen ja hoikka poliisi & isokokoinen 179cm / 130kg hoitoalalla työskentelevä vaimo.
Laihat naiset joudutaan huolimaan plösö mies, mutta luulen että toisin päin se ei kovin usein mee niin.
Mä olen just sellanen "vähän plösö", liikun kyllä päivittäin mutta tykkään vastaavasti herkutella, joten ylimääräistä on, vaikka kunto on hyvä. En ole mitenkään määriteltynä kuitenkaan urheilullinen enkä nauti liikunnasta, mutta liikun pysyäkseni kunnossa (kaiken läskin alla! =D ).
Mies taas on kovinkin urheilullinen ja harrastaa kaikenlaista, juoksee ja laskettelee, pyöräilee, käy salilla yms. ja on tosi fit. Kyllä kelpaa! =)