Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muita joilla ei oo oikeastaan ystäviä?

Vierailija
17.05.2012 |

Mulla oli ennen, mutta sitten tuli masennus ja toiselle paikkakunnalle muutto. Täällä on muutama kaveri, mutta ei sellaista läheistä ystävää. Kukaan ei ikinä tuu meille kylään. Oon yh eli ei oo miestäkään. Oon masentunut, joten en jaksa ottaa keneenkään yhteyttäkään. Kukaan ei ikinä soita mulle. Mä oon aina ollut se aktiivisempi osapuoli, nyt kun en jaksa olla, niin eipä oo kavereita ei. Itsetunto on aika paskana, kun ei kukaan halua olla mun kaveri ja jos jotain kaveria tapaan, niin en osaa enää olla rento ja iloinen, oon liikaa ollut yksin. Täällä maalaiskylässä ei ees bussit kulje, joten en voi tuosta vaan lähteä kaverin luokse.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten tuli tämä vaihe jossa vertaillan sitä mitä ollaan saavutettu elämässä. Jostain syystä olin saavuttanut aivan liikaa kavereihini nähden joten he lakkasivat pitämästä yhteyttä.

Uusia kavereita en ole edes kaivannut. Työ vie ulkomaille ja siellä on tuttavia ihan tarpeeksi.

Pelkkiä tappioita ja velkoja. Ehkä ihmiset pelkää, että tää tarttuu. Mun pitäis pitää yhteyttä vanhoihin ystäviin, mutta kun en jaksa eivätkä he ikinä ota muhun yhteyttä. Ja jos ottavat... No, mä haluaisin vaan sopia tapaamisesta enkä juoruta että kun se mies teki sitä ja sitä eikä tätä. On jotenki jutut muuttunu mulla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla