Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pissasin viime yönä pyyhkeeseen. Siis hain kaapista

Vierailija
17.05.2012 |

pyyhkeen, pissasin siihen, pistin syrjään, menin sänkyyn ja jatkoin nukkumista.

Mitäs sanotte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ne pissat imeydy lopulta pyyhkeen ympäristöön? Miksi et käynyt normaalisti vessassa?

Vierailija
2/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun oli ihan pakko saada pissata. Mutta en voinut mennä vessaan, koska meidän muu sakki nukkui vessan oven vieressä. Meillä on lapsilla mahatautia ja oli minun nukkumavuoroni. Väki kuulosti olevan ihan hiljaista ja rauhallista, mutta tiesin, että heräävät, jos lähden hyppimään heidän ylitseen vessaan. Ja sitten ei olisi enää kukaan nukkunut yhtään. Ja kello oli vasta viisi... Olin ihan tuskissani, kunnes lopulta keksin tämän "hienon ratkaisun". Kaikkea ne uniset aivot keksivätkin... :D

Aamulla pukkasin pyyhkeen lasten vaippojen kanssa pesuun. Ei ollut kastellut ympäristöään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun kaksivuotiaani sänkyyn tulleet pissatkin haisee huoneessa aamulla, jos ei tyttö ole siis pissaamiseensa herännyt. Saati sit aikuisen yön yli muhinut.

Eipä silti, ymmärrän dilemman! Itse olen kerran kotihoidossa pissannut keittiössä asiakkaan ämpäriin, kun tämä kyseinen asiakas istui vessassaan ripulilla niin pitkään. Pyörätuoli-ihminen, joka pääsi vessaan vain kolmesti päivässä. Ni en hennonut hoputella. :D

Vierailija
4/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus pissannut parvekkeella kukkaruukkuun, kun miehen lapsi jumitti vessassa ja meinasin kuolla pissahätään. :D Samoin lapsena kun asuttiin omakotitalossa, niin pissasin monet kerrat pihalla johonkin puskaan kun en muka kestänyt sisälle asti...

Vierailija
5/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taisivat huoneessa käyneet (siis mieheni) luulla, että haju tulee kanssani nukkuneen (terveen) lapsen yövaipasta. :) Sieltä nimittäin lähtee aamuisin aika muhevat lemut.

ap

Vierailija
6/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit unissakävelijä tai jotakin.

Minusta oli innovatiivinen ratkaisu. ehkä tulevaisuutta ajatellen kannattaa säilyttää siellä makuuhuoneessa myös paria muovipussia, johon sitten laitta pissapyyhe. Näin ei tuolin puolapuukaan ala haista.

Vierailija
7/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjännyt roskista ja pissannut sinne. Ei vaan tullut mieleen. :D

ap

Vierailija
8/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä, ei tuo nyt niin ällöttävältä kuulosta. Siellähän se pesukoneessa puhdistuu. Ei siinä aikuisen pissassa mitään sen vaarallisempaa ole kuin lapsenkaan jolla käytetään kestovaippoja. Ise olen joutunut tekemään tarpeeni ämpäriin kun vessanpänttö oli rikki...

Vierailija
9/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei olisi kyllä tullut mieleenikään...

Vierailija
10/10 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olin kaksi tuntia hyssytellyt sairasta huutavaa vauvaa ja kun se viimein alkoi sylissä nukkumaan niin eiköhän itsellä tullut kova pissahätä.yritin laskea vauvaa sohvalle mutta alkoi ääntelemään enkä tosiaankaan olisi jaksanut kuunnella sitä huutoa enempää.

ei auttanut muu kuin istua housut jalassa pytylle ja antaa tulla housuun.