Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana uuteen työhön

Vierailija
17.05.2012 |

Olen nyt vielä hoitovapaalla 1 v3 kk lapsen kanssa ja ensi kuussa olisi tarkoituspalata töihin ja isä hoitaa lasta kesän ja lapsi aloittaa sitten elokuussa pph:lla. Minulla on vakipaikka ja vaihdoin nyt tehtävää samassa firmassa. Pesti on mielenkiintoinen, mutta tein pari päivää sitten positiivisen raskaustestin. Raskaus on yllätys, sillä olemme käyttäneet ehkäisyä. Lapsi sinällään on kuitenkin toivottu. Olen nyt noin viikolla 6 eli töiden alkaessa jo kolmannella kuulla. Hävettää kertoa tönantajalle, että ehdin olla töissä vain muutamia kuukausia ennen uutta äitiyslomaa. Raha kuitenkin tulee tarpeeseen ja minusta on kiva mennä töihin. Olen töissä isohkossa yrityksessä.

Onko kohtalotovereita? Olen menettänyt lähes yöunet tämän asian tiimoilta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tein putkeen. Kolmas oli vahinko. Olin 4 kk töissä ja jäin äitiyslomalle. Töissä ottivat asian ihan hyvin

Vierailija
2/4 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää kun vielä uusi tehtävä, mihin pitää perehdyttää.. Tosin meille kerran tuli eräs henkilö töihin, jonka perehdyttämiseen panostettiin todella paljon ja sitten parin kuukauden päästä sai paremman tarjouksen toisesta firmasta ja lähti. Eli kaikenlaista muutakin toki voi työelämässä sattua...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilumpaa olla rehellinen, se auttaa myöhemmin.

Vierailija
4/4 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin vasta viikolla 6 ja kaksi keskenmenoa kokeneena tiedän ettei mikään ole varmaa ja ainakaan keskenmenosta en haluaisi työpaikalla puhua. Kerron toki heti nt-ultran jälkeen jos sinne asti selvitään.

Ja haluaisin myös mennä tuohon pestiin johon olen hakenut ja palata siihen sitten äitiysloman jälkeen, jos vain mahdollista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän