Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin väsynyt :(

Vierailija
17.05.2012 |

Olen niin kyllästynyt olemaan yksin vastuussa kaikesta kotiin ja perheeseen liittyvästä, kodinhoidosta, ruuanlaitosta, lasten lääkäreistä ja sairasteluista, kaupasskäynnistä jne. Suoritan arkeani minuuttiaikataululla tyyliin aamutoimet, lapset hoitoon, töihin (vaativa ja kiireinen työ), kaupan kautta hakemaan lapset hoidosta, ruoka pöytään, mies saapuu töistä kun viitsii, pari tuntia iltaa (pyykinpesua, pikkusiivousta) ja sitten lapset nukkumaan. Yleensä tässä vaiheessa kaadun itsekin väsyneenä sänkyyn.

Mitään seksielämää miehen kanssa en edes enää halua (tai jaksaisi), koska miehen mielestä näin kuuluu mennä koska hän luo uraa ja tuo suurimman osan perheemme tuloista. Itse eläisin mielelläni pienemmälläkin rahalla, kunhan mies osallistuisi perheemme arkeen. En halua olla naimisisaa oleva yksinhuoltaja, enkä myöskään ole mikään itsestäänselvyys enkä kodinkone. Kohta pakkaan tavarani ja häivyn, siinä sitten mies luo uraansa kolmen lapsen yksinhuoltajana. Ai niin, mies myös petti minua työkaverinsa kanssa, koska kotona ei kuulemma saa seksiä :(

Miksi mä vielä jaksan? Mitä itse tekisitte? Joku ratkaisu tähän pitäisi keksiä :(

Suostuuko muut naiset tähän asemaan, mieheni mielestä tämä on normaali kuvio ja jos ei kelpaa, tulijoita paikalleni kuulemma riittää. Tosin ne raukat ei taida tajuta arjen elämästä tuon miehen kanssa mitään.

Olen omassa lapsuudenkodissani tottunut malliin, jossa mies ja nainen ovat tasa-arvoisia ja osallistuvat kodin velvollisuuksiin tasapuolisesti vaikka toinen sitä uraa loisikin. Molemmat tekevät myös oman osansa parisuhteen eteen järjestämällä kaikenlaista mukavaa toisilleen. Miksi menin naimisiin tuon maalaisjuntin kanssa, jonka parisuhdekäsitys on keskiajalta :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä säilyttämisen arvoista tässä on. No, ei varmasti mitään! Lapsen vuoksi en halua erota. Joutuisin muuttamaan kodistamme pois, koska minulla ei olisi varaa asua tässä yksin. Miehellä olisi, joten lapsi varmaan jäisi hänelle ja minusta tulisi etä-äiti. Jos lapsi jäisi minulle, joutuisimme asumaan vuokrakaksiossa.

23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän