Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä lasten kaverit saavat olla nin paljonkuin tahtovat

Vierailija
17.05.2012 |

Ei ole tuntirajaa eikä päivämääräräjaa, yöksikin saa tulla niin paljon kuin tahtoo. Ei kuitenkaan keskellä viikkoa kovin paljoa, mutta viikonloppuisin kyllä. Saa myös syödä ja saunoa.

Lasten kavereita on paljon ollutkin, viimeisten vuosien aikana melkein joka päivä 1-3 poikaa läsnä omien lasten lisäksi. Minusta siitä ei ole mitään vaivaa, kiva kun viihtyvät yhdessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin välillä häädän mukulat ulos, etenkin jos kaverit ovat kovaäänisiä. Lisäksi päivisin meille ei tulla, koska minä teen töitä kotona ja tarvitsen hiljaisuutta. Muuten saa sitten olla, miten harrastukset ja muut menot antavat myötä.

Yöksi en kyllä mielellään ota enempää kuin 1 yö kerrallaan. Ruokaa tarjoan, jos kaveri on tullut esim. koulusta suoraan tai muuten on ollut meillä kauan.

Vierailija
2/7 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaaditaan vastavuoroisuutta.

Mua tosissaan korpee noi vanhemmat, joiden kotiin ei pääse.

Käyttävät helposti muita hyväkseen ja ujuttavat lapsensa koko päiväksi muualle.

En siis suostu siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus lasten kavereiden kyläilyistä.

Vierailija
4/7 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökylään ei voi jäädä. Sitten emme ruoki lasten kavereita lainkaan, mutta kummasti nuo sinnittelee meillä syömäti tunteja. Olen vastavuoroisesti ilmoittanut, että meidän lapset syö aina kotona, eivät syö kaverilla. Kysyn kyllä vierailta, että eikö sun pitäisi käydä välillä kotona syömässä?

Vierailija
5/7 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eivät saa olla koska kaipaamme aikaa myös ihan oman perheen kesken. Vaivasta ei ole kyse vaan siitä minusta perhe kaipaa omaa aikaa ihan omankin porukan kesken joskus.

Vierailija
6/7 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päiväaikaan meillä saa aina olla. Tai no kuopuksen kavereiden kanssa on aina sovittu kotiinmenoaika, ovat vasta 5v. Isompien kaverit tuntuvat hyvin viihtyvänkin meillä. Läheisimmälle kaverille saa myös aina mennä, mutta parille muulle ei saa useinkaan mennä, vaikka puhutaan jo toisella kymmenellä olevista lapsista, joista ei ole enää varsinaisesti mitään haittaa.

Mä en myöskään yleensä ruoki kavereita ja meidänkin lapset käyvät kotona syömässä. Toki jos joku kauempana asuva tulee suoraan koulusta, saa meillä välipalaa. Ja jos oma väki syö herkkuja, niin tottakai tarjotaan myös vieraille.

Vierailija
7/7 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eivät saa olla koska kaipaamme aikaa myös ihan oman perheen kesken. Vaivasta ei ole kyse vaan siitä minusta perhe kaipaa omaa aikaa ihan omankin porukan kesken joskus.

eikä sitä toisaalta haittaa se, että lasten kavereista voi joku olla läsnä. Ehkä tästä elämäntavasta on tullut niin helppoa, kun oma lapsuuskotini oli samanlainen. Jälkikäteen on saanut jopa kuulla, että jotkut (veljieni) kaverit saivat meiltä turvapaikan sellaisina vuosina, kun kotona oli ollut todella vaikeaa. Uskoisin että olemme itse voineet myös tarjota tällaista suojaa ja pakopaikkaa joillekin lapsille.ap itte

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi