Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 172 cm 95 kg

Vierailija
07.05.2012 |

Kaikki rasva keskivartalossa, reisissä ja pehvassa hieman. Miltä näyttää, jos laihtuu 20 kg, onko ratkaisevaa ulkonäköhyötyä, terveydellinen on. Lähteekö myös kasvoista, vaikka tuntuu, ettei sitä ylimääräistä kasvoissa ole?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vyötärökin varmaan ja todellakin terveys paranee.

Tsemppiä sulle!

Sulla kun on ihanan vähän pudotettavaa, itse painan enemmän.

Vierailija
2/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vyötärökin varmaan ja todellakin terveys paranee.

Tsemppiä sulle!

Sulla kun on ihanan vähän pudotettavaa, itse painan enemmän.

Kauniisti kommentoit! Ihanaa, tuo antaa minulle puhtia saada nuo 20 kg pois! Lämminsydäminen ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta painanut myös sen 20 kiloa vähemmän (ylikin). 75-kiloisena olin ehdottomasti paremman näköinen, virtaviivaisempi ja sutjakkaampi. Nyt etureppu tekee olemuksestani tanttamaisen.

Vierailija
4/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hoikka, jopa 57 kg nuorena aikuisena. Kerran laihduin huomaamatta 86 kilosta 72 kg ja huomasin eron. Nyt tuntuu, että on niin vaikeaa saada edes kovalla työllä kiloja lähtemään, mutta kun ikääkin on jo liki 40 vuotta.

Vierailija
5/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tästä lähtis vielä 15 kg, niin kyllä sit jo.

Mulla kaikki reisissä ja pepussa, vyötärö löytyy neljän lapsen jälkeenkin. Mutta on mahassa toki löysää nahkaa vielä, nuorin nyt puoli vuotta.

Vierailija
6/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin tänään ulkoiluhousut, jotka ei purista eikä kiristä! Jos vähän motivois liikkumaan ko edes pystyy liikkumaan...

Mutta luotan kyllä, että ulkonäkö muuttuu jahka paino putoaa! 10 kilon päästä saan käyttöön kaapillisen vaatteitakin :)

Vierailija
7/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin, jos harrastat sitä liikuntaakin syömisen vähentämisen ohella. Tosin monilla paino lähtee putoamaan jo pelkällä liikunnan aloittamisella, ellei sitä aiemmin ole harrastanut.

Minä painan sua 25 kiloa vähemmän ja olen sentin pidempi ja kyllä kroppaani välillä perään katsellaan :) Suosittelen siis. Johan sekin auttaa ulkonäön parantamisessa jos voi ostaa vaatteita isommalla valikoimalla eikä aina etsiä isoja kokoja.

Vierailija
8/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä! Pidän ne mielessä ja aion nyt jatkaa laihdutusta ja otan mukaan liikunnan, joka jäänyt kiireessä todella vähiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi