Lapsi huusi isän korvaan, isä heitti lapsen lattialle
Mies yritti nukkua ja lapsi meni sänkyyn ja oli huutanut suoraan korvaan: herätys. Sitten kuului mieken ääni: jumalauta. Ja seuraavaksi tömähdys ja itkua. Mies oli heittänyt tai tönäissyt lapsen lattialle ja nyt lapsella päässä kuhmu.
Mitä pitäisi tehdä/ miten käsitellä asia?
Kommentit (65)
itse olen pelästyksissäni lyönyt työkaverille litsarin molemmille korville. se kyllä kävi niin äkkiä, että mitään ei voinut. mä oon ilmeisesti sitten hyökkääjä, en pakenija =)
Ihme lässytystä täällä. Siis lapsi on tönäisty maahan ja kuului kops! Voi elämä! Lapset itse potkivat, lyövät ja purevat toisiaan. Putoilevat puista tai mihin nyt sattuvat kiipeilemään jne. Se on ihan normaalia, vaikka te tietysti olette ajatuksestakin ihan kauhuissaan.
Tuliko ihan kuhmu otsaan? Ei siihen kuole, eikä siitä jää traumaattista kokemusta. Luuletko, että lapsi aikuisena muistelee traumatisoituneena, "huusin lapsena isän korvaan täysillä ja hän tönäisi minua pois niin, että sain kaatuessani kuhmun"
Vitsi mitä nynny-mammoja täällä. Ja tätä sitten pidetään lähes pahoinpitelynä ja miestä vaarallisena? HAHAHAHAH
Nyt ymmärrän miksi noita kauhukakaroita pyörii joka paikassa; tekevät mitä lystää. Kukaan ei saa niitä kuriin, koska kaikki lässytystä kovempi kurinpito olisi väkivältaa.
samot viestissäsi, että hän yritti nukkua. Tulkitsin sen niin, että oli hereillä. Siinä tapaukasessa on todella väärin tönäistä lasta.
3-v ei voi ymmärtää, että korvaan huutaminen sattuisi. Vaikea uskoa, että hän olisi edes kovin kovaa pystynyt kiljumaan, jos huutaa "herätys", ei se välttämättä satu. Miehen olisi pitänyt rauhallisesti sanoa lapselle, ettei saa huutaa toisen korvaan. Töniminen on aina väärin.
heitti oman lapsensa seinään ja vain jatkoi uniaan?
sillä ei kukaan tasapainoinen huitaise niiiin kovaa, että lapsi lentää. Olet kyllä tuon piirteen huomannu ukossasi ennenkin -uskoisin!
Amerikkalaisissa kotivideoissa isät ei kyllä noin käytäydy vaikka käy pahempaakin! Sietäisi ottaa oppitunti sieltä.
Voit tietty opettaa lastasikin!