Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalliiksi tulee kummitytön rippijuhliin osallistuminen.

Vierailija
16.05.2012 |

Itse sankarille kortti+kukka+lahja.

Meille vieraille: äidille vaatteet+kengät, lapsille: toiselle paita, toiselle paita+solmio+housut+vyö.

Näihin mennyt jo 300€.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaliput etelästä tuonne pohjoiseen...

Vierailija
2/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtisi oli?

Miksi kaikesta pitäisi aina päästä halvalla tai varmaan mieluiten ilmaiseksi eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtisi oli? Miksi kaikesta pitäisi aina päästä halvalla tai varmaan mieluiten ilmaiseksi eikö niin?

Tosin ap.na ostaisin käytettynä kirpparilta tarvittavat tai voisin jopa vain lähettää lahjan postissa, jos menee liian vaikeaksi ja välimatka pitkä.

Vierailija
4/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noin ahdistaa.

Vierailija
5/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtisi oli? Miksi kaikesta pitäisi aina päästä halvalla tai varmaan mieluiten ilmaiseksi eikö niin?

Tosin ap.na ostaisin käytettynä kirpparilta tarvittavat tai voisin jopa vain lähettää lahjan postissa, jos menee liian vaikeaksi ja välimatka pitkä.

Vierailija
6/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on ihanaa osallistua kummilapseni juhliin, vaikka hintaa huville kertyiskin. Toisaalta, samoja vaatteita voi käyttää muissakin juhlissa niin kauan, kun ne lapselle mahtuvat, tasoittaa hiukan tilannetta. Juhlat on mukavia, pois turha stressi!

Vierailija
7/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chinot ja rento kauluspaita ovat ihan ok.

Vierailija
8/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion kieltäytyä oman kummilapseni rippijuhlista, jotka on tänä kesänä. Enkä edes lähetä lahjaa, koska olen totaalisen rahaton. Eivät hekään muistaneet minua, kun valmistuin yliopistosta ja molemmat vanhemmat ovat hyvässä ammatissa.

Vierailija
9/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidamme juurikin olla kipeitä, ja posti kuskaa kätevästi lahjashekin perille!

Vierailija
10/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, kun ei meillä muutenkaan ole hirveästi rahaa, ja juhliin menevät rahat käyttäisin mieluummin oman perheeseen. Ostan käytettynä netistä kaikki lasten juhlavaatteet, ja juhlakenkiä ei meillä (kaksi poikaa) ole ostettu jos ei ole ihan pakko, koska kotijuhlissa kaikki on sukkasillaan kuitenkin.

Meillä tänä kesänä kahdet valmistujaiset, yo-juhlat ja kummilapsen rippijuhlat. Kaikki kaukana, koska itse asutaan niin kaukana suvusta. En halua edes laskea mitä tuohon kaikkeen menee, ja kuinka paljon sillä rahalla sais lapsille vaatetta ja muuta tarpeellista.

Vierailija
11/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa toki meni, sillä asumme pk-seudulla ja kummilapseni lapissa, mutta rippijuhlat ovat siitä edullisia, että yleensä lapsille on jo kevätjuhliin edes ostettu jotain siistimpää, joita voi sitten niissä rippi-, hääjuhlissa tai muuten kesällä käyttää. Itselleni sain alesta erittäin edullisen uuden kunnon mekon. Kenkiä ja asusteita löytyi kotoa sopivat.

Vierailija
12/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristin ja mies (kummisetä) antaa varmaan ainakin 500 €

Juhlavaatteita käytämme muutenkin

Vierailija
13/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt on juhlien sesonki

Vierailija
14/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI yht 300 e - onnex samoja juhlavaatteita voi käyttää eri juhlissa - eli koko kesän ajan

Vierailija
15/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole niin hyvä, että nyt joutuu ostamaan. On sitten valmiina seuraavia juhlia varten.

Vierailija
16/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole häitäkään tiedossa.

Vierailija
17/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla voi olla ehjät farkut ja pikeepaita. Niitä kai on joka lapsella kaapissa. Vyön ja solmion voi jättää kauppaan. Eiköhän äidiltäkin jokin juhlallisempi mekko, jakku, paita tai housut löydy ennestään. Rahaa saa menemään juhliin juuri sen verran kuin haluaa.

Ainoa pakollinen meno noissa on kummitytön lahja. Kukan ja kortinkin voi jättää hankkimatta ja hopeinen rippiristi tms ei paljoa maksa.

Vierailija
18/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä kortti+kukka+lahja+matkat+vaatteet perheelle maksoi yhteensä vähän yli 1200 e. Tosin en ajatellut, että nämä olisivat olleet mitään kertakäyttövaatteita, mutta niinkin kai voi miettiä asian olevan.

Vierailija
19/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako aloittaja, että lapsillekin pitää ostaa erikdeen vaatteet jpka juhlaan?

Ehkä, jos niitä on harvoin ja lapset kasvavat siinä välissä. Mutta luulisi niitä "parempia" vaatteita tarvitsevan muuallakin.

Minulle ei tuottaisi mitään vaikeuksia mennä rippilapsen juhlaan samoissa vaatteissa, jotka minulla oli hänen vanhempiensa häissä. Paitsi... ovat vähän vuosien varrella kutistuneet.

Vierailija
20/54 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä sukulaisten tapaamispaikkoja. Säästyy kamalasti aikaa ja vaivaa, kun samalla näkee niitä kaukaisempiakin sukulaisia ja tuttavia.

Rippijuhlat ei mielestäni ole niin hienot, etteikö lapset voisi mennä kevätjuhlavaatteilla. Aikuisille nyt löytyy kaapista jotain vanhaa juhlavaatetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan