Siis eikö äidit saa ottaa enää yhtään alkoholia
jos isä on ehtinyt juoda mäyriksen illalla?
Minä olen kyllä joka ilta ottanut lasin punaviiniä sydämeni vuoksi. Nytkö se pitää lopettaa kun minulla ei ole ajokorttia. Mies juo joka ilta mäyriksen, mutta ei ole kyllä koskaan humalassa.
Kommentit (7)
...loppuu ainakin sitten seksi, jos mä en saa enää ottaa tota mun viinilasillista. Ilman sitä ei yhtään kiinnosta.
...loppuu ainakin sitten seksi, jos mä en saa enää ottaa tota mun viinilasillista. Ilman sitä ei yhtään kiinnosta.
mitä sinä sillä alkoholilla tekisit, siis lasillisella kun sinulla on lapset?
Ehtoollisviini pitää laimentaa ja pientenlasten äideille sitä ei tule antaa lainkaan.
Muuten äiti-ihmiset ei voi juoda mitään. Kohta asetetaan myös hamepakko.
alkoholit juo, kun pienten lasten vanhemmat ei saa juoda. Ainakin jomman kumman oltava vesiselvä, jos vaikka tarvii lapsi viedä tk:hon.
Suomessa läärätään hirveät määrät taas viinaa :D Varmaan teinit ja vanhukset dokaa.
Onneks mun mies ei juo mäyristä illassa, yäk mikä äijä, jos joka ilta olis huppelissa. Ihanaa, kun pärjätään tosi vähällä alkolla. Korvista nousee jo tää suomalaisten kännäyskulttuuri, hyi olkoon!
mäyriksen olutta. eihän se kerkeä koskaan selvitäkään, kun alkaa ottamaan jo uudestaan.