Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea (muuta kuin pyykkiä) olette pesseet pesukoneessa?

Vierailija
16.05.2012 |

Pesin juuri koneellisen pyykkiä päältä täytettävällä koneella. Siellä oli suosikkivaatteitani. Mutta havaitsin pesun loputtua, että kaikki vaatteet olivat yltäpäältä valkoisissa kokkareissa. Ilmeisesti kissa oli tiputtanut vessapaperirullan jämän sinne koneen pohjalle, enkä huomannut. Noh, putsasin nukkasihdin ja laitoin saman ohjelman pyörimään ilman pesuainetta. Mitä muuta tuossa voi tehdä? Kuivausrumpua mulla ei ole.

Mitä kaikkea teillä on mennyt pesukoneeseen? Mun ex-aviomies ainakin pesi kerran matkakorttinsa pyykin mukana. Ja kuivattuaan se toimi, lataus oli jäljellä ;)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rullailemaan, eipä ne muuten oikein lähde. Varaa useampi tarrarulla, jos pyykkiä oli paljon.

Vierailija
22/33 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitäkin. Joskus vaan unohtuu tarkistaa housuntaskut ennen kuin heittää ne koneeseen. Ja side jäi joskus kun olin lapsen vauva-aikana univelkaisena niin väsynyt että hyvä että edes pystyssä pysyin. Oli vähän veemäistä sitten kun sitä silppua oli joka puolella.

Tarkotuksella oon pessyt mm lenkkitossuja ja pehmoleluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa, minun ja mieheni työpaikkojen sähköisiä kulkuavaimia, nenäliinoja ja matkakortin. Mies pesi kerran iphonen.

Vierailija
24/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesemäni juttu on Sini-lattianpesuharjan harjapää. Kolisi aika kovasti.

Vierailija
25/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin nenäliinoja,jotka tuppaavat jäämään aina farkkujen7takkien taskuihin;)

Vierailija
26/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olivat vielä paperisia...kyllä v***tti .

Vierailija
27/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmoleluja (tarkoituksella), kiviä, kolikoita, nenäliinoja, kuitteja, pari pikkuhousunsuojaa ja yhden pissavaipan.

Isä pesi aikoinaan pahvisen (?) ajokorttinsa.

Vierailija
28/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten oikeastaan koskaan tule paperinukkaista pyykkiä, koska käytämme kangasnenäliinoja.

Vierailija
29/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä pesi aikoinaan pahvisen (?) ajokorttinsa.

sama isä ;).

Vierailija
30/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävää kyllä, suurin osa sisällyksestä oli vielä pesun jälkeen käyttökelpoista.

Pikkuhousunsuojakin on joskus unohtunut, sotkee vähemmän kuin taskuun unohtunut nenäliina.

Myös pikkukiviä ja hiuspinnejä ym. pientä sälää on löytynyt rummusta pesun jälkeen.

Vierailija
31/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa, legoja, hiuspinnejä, hiusdonitseja, nappikuulokkeita ja paperia nyt ainakin.

Vierailija
32/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teen, jos tää yritys pestä sama ohjelma uudelleen ilman pesuainetta ei tuota tulosta? Tuo koneellinen oli nimittäin kaikki suosikkivaatteeni, ja ne ovat kaikki mustia. Voitte kuvitella, miltä ne näytti pesun jälkeen ;) Eli kuivatanko ja yritän käydä pudistelemassa ulkona ja tarvittaessa pesen taas? Vai miten se valkoinen vessapaperilieju parhaiten lähtee?

Vierailija
33/33 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teen, jos tää yritys pestä sama ohjelma uudelleen ilman pesuainetta ei tuota tulosta? Tuo koneellinen oli nimittäin kaikki suosikkivaatteeni, ja ne ovat kaikki mustia. Voitte kuvitella, miltä ne näytti pesun jälkeen ;) Eli kuivatanko ja yritän käydä pudistelemassa ulkona ja tarvittaessa pesen taas? Vai miten se valkoinen vessapaperilieju parhaiten lähtee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme