Mitä kaikkea (muuta kuin pyykkiä) olette pesseet pesukoneessa?
Pesin juuri koneellisen pyykkiä päältä täytettävällä koneella. Siellä oli suosikkivaatteitani. Mutta havaitsin pesun loputtua, että kaikki vaatteet olivat yltäpäältä valkoisissa kokkareissa. Ilmeisesti kissa oli tiputtanut vessapaperirullan jämän sinne koneen pohjalle, enkä huomannut. Noh, putsasin nukkasihdin ja laitoin saman ohjelman pyörimään ilman pesuainetta. Mitä muuta tuossa voi tehdä? Kuivausrumpua mulla ei ole.
Mitä kaikkea teillä on mennyt pesukoneeseen? Mun ex-aviomies ainakin pesi kerran matkakorttinsa pyykin mukana. Ja kuivattuaan se toimi, lataus oli jäljellä ;)
Kommentit (33)
Milloin mitäkin. Joskus vaan unohtuu tarkistaa housuntaskut ennen kuin heittää ne koneeseen. Ja side jäi joskus kun olin lapsen vauva-aikana univelkaisena niin väsynyt että hyvä että edes pystyssä pysyin. Oli vähän veemäistä sitten kun sitä silppua oli joka puolella.
Tarkotuksella oon pessyt mm lenkkitossuja ja pehmoleluja.
rahaa, minun ja mieheni työpaikkojen sähköisiä kulkuavaimia, nenäliinoja ja matkakortin. Mies pesi kerran iphonen.
pesemäni juttu on Sini-lattianpesuharjan harjapää. Kolisi aika kovasti.
juurikin nenäliinoja,jotka tuppaavat jäämään aina farkkujen7takkien taskuihin;)
Silloin kun olivat vielä paperisia...kyllä v***tti .
pehmoleluja (tarkoituksella), kiviä, kolikoita, nenäliinoja, kuitteja, pari pikkuhousunsuojaa ja yhden pissavaipan.
Isä pesi aikoinaan pahvisen (?) ajokorttinsa.
muuten oikeastaan koskaan tule paperinukkaista pyykkiä, koska käytämme kangasnenäliinoja.
Isä pesi aikoinaan pahvisen (?) ajokorttinsa.
sama isä ;).
yllättävää kyllä, suurin osa sisällyksestä oli vielä pesun jälkeen käyttökelpoista.
Pikkuhousunsuojakin on joskus unohtunut, sotkee vähemmän kuin taskuun unohtunut nenäliina.
Myös pikkukiviä ja hiuspinnejä ym. pientä sälää on löytynyt rummusta pesun jälkeen.
rahaa, legoja, hiuspinnejä, hiusdonitseja, nappikuulokkeita ja paperia nyt ainakin.
mitä teen, jos tää yritys pestä sama ohjelma uudelleen ilman pesuainetta ei tuota tulosta? Tuo koneellinen oli nimittäin kaikki suosikkivaatteeni, ja ne ovat kaikki mustia. Voitte kuvitella, miltä ne näytti pesun jälkeen ;) Eli kuivatanko ja yritän käydä pudistelemassa ulkona ja tarvittaessa pesen taas? Vai miten se valkoinen vessapaperilieju parhaiten lähtee?
mitä teen, jos tää yritys pestä sama ohjelma uudelleen ilman pesuainetta ei tuota tulosta? Tuo koneellinen oli nimittäin kaikki suosikkivaatteeni, ja ne ovat kaikki mustia. Voitte kuvitella, miltä ne näytti pesun jälkeen ;) Eli kuivatanko ja yritän käydä pudistelemassa ulkona ja tarvittaessa pesen taas? Vai miten se valkoinen vessapaperilieju parhaiten lähtee?
rullailemaan, eipä ne muuten oikein lähde. Varaa useampi tarrarulla, jos pyykkiä oli paljon.