Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoittakaa lapsianne vesipokerista!

Vierailija
16.05.2012 |

Siis pokeri, jossa häviäjä joutuu juomaan vettä. Lapset pelaavat sitä keskenään eivätkä tajua vaaraa, joka kohtuuttomaan vedenjuontiin liittyy. Liika vesi voi tappaa :(

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempikin vesimäärä voi olla tappava. Jossain netissä (en nyt löytänyt hätäisesti etsimällä linkkiä) on mainittu jopa 4 litraa 2 tunnin kuluessa voivan olla vaarallista. Se nyt tuntuu jo minustakin aika pieneltä määrältä.

Joka tapauksessa nuorten vesipokeri on vaatinut hiljattain uhrin, joten riski on ihan todellinen.

Vierailija
42/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet lapsesi hankkinut joten voisitko myös itse heidät kasvattaa? siirrä ihmeessä vastuu muille !!

Työttömänä varmaan ehdit kasvattaa lapsesi mutta minä haluan tarjota lapsilleni turvallisen koti- ja kouluympäristön. en ole yliopistoa turhaan käynyt että voisin istua kotona työttömänä tv ääressä vahtimassa lapsiani. teen runsaasti töitä josta myös sinun makoilusi maksetaan. Siis älä puutu sinua parempien ihmisten asioihin.

tarjoamaan turvallista kotiympäristöä jos noin pelkäät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin alkuperäinen ap ja kirjoitin asiasta vain, koska olin tyrmistynyt ja järkyttynyt siitä, että "viattomasta" lasten pelistä voi olla noin kohtalokkaat seuraukset. Halusin jakaa tietoa vaarasta, niin että yhden tytön traaginen kuolema voisi olla varoituksena muillekin.

Kaikki asiat näemmä vääristellään inhottavasti keskustelupalstoilla (ja jopa lehdissä!). Itse tiedän asioiden oikean laidan ja lopetan nyt tämän typerän jauhamisen. Toivoakseni Iltalehti korjaa virheellisen uutisensa jossakin vaiheessa.

ap

Vierailija
44/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutelette täällä tytön kuolemasta ja sen syistä, tiedättekö että voitte joutua vastuuseen perättömien huhujen levittämisestä? IP osoitteenne on kohtalaisen helppoa selvittää.

Ja mitähän tuo "vastuuseen saattaminen" mahtaisi sitten tarkoittaa? IP on helppo selvittää, mutta ei tuon perusteella mitään tulla tekemään.

Vierailija
45/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli

- valhe

- emävalhe

- tilasto

nyt

- huhu

- villi huhu

- totuus (= ketju av-palstalla)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012051815585532_uu.shtml

Vierailija
46/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivatko tytön vanhemmat välittömästi tytön kuoltua sinulle että nyt tyttö kuoli?

Minä olin alkuperäinen ap ja kirjoitin asiasta vain, koska olin tyrmistynyt ja järkyttynyt siitä, että "viattomasta" lasten pelistä voi olla noin kohtalokkaat seuraukset. Halusin jakaa tietoa vaarasta, niin että yhden tytön traaginen kuolema voisi olla varoituksena muillekin.

Kaikki asiat näemmä vääristellään inhottavasti keskustelupalstoilla (ja jopa lehdissä!). Itse tiedän asioiden oikean laidan ja lopetan nyt tämän typerän jauhamisen. Toivoakseni Iltalehti korjaa virheellisen uutisensa jossakin vaiheessa.

ap

Vierailija
47/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuollu, sillä tytöllä oli vakava sairaus. Ja vesi pokeri laukaisi sairaskohtauksen. Tiedoksi tyttö kuoli vasta torstaina!

Vierailija
48/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävät seuraukset voi pelillä olla! mutta todella on lapsien keskuudessa "vanha" juttu, olen itse pelannut samaa peliä ala- asteella.. josta nyt on jo muutama vuosikymmen...

Vierailija
49/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... selailemalla tätä foorumia sain tiedon tästäkin hengenvaarallisesta leikistä. Luettuani tuon iltalehden jutun soitin samantien parille poikani luokkalaisen vanhemmalle ja sain aikaiseksi vanhempainillan ensimaanantaiksi juuri tästä niin sanotun vesipokerileikin tiimoilta. Aion pistää opettajan koville, nimittäin jos lapseni henki on uhattuna niin en ota sitä leikkinä. Nyt näyttää siltä ettei koulut pysty tarjoamaan tarpeeksi laadukasta turvaopetusta lapsille niin vanhempien on tehtävä se.

avmamma 83

Vierailija
50/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

****** kuoli eilen. Nyt jotain rajaa tähän keskusteluun!!! Lopettakaa tämä tähän paikkaan ja antakaa omaisten ja luokkatoverien surra rauhassa!!!

http://www.tohtori.fi/?page=4031888&id=7129

Vierailija
51/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesipokerista ei saa keskustella, kun joku on kuollut?

Vierailija
52/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ja pitääkin tapahtuneen jälkeen, ihan hirveä tapahtumaketju, mutta lopettakaa perättömien huhujen levittäminen. Kerroin äsken faktat ja piste!!!

Vierailija
53/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen mukaan kuoli eilen ja toisen mukaan tänä aamuna. Kumpikin esittää asian faktana. Kumpi on oikeassa ja kumpi valehtelee/levittää väärää tietoa?

saa ja pitääkin tapahtuneen jälkeen, ihan hirveä tapahtumaketju, mutta lopettakaa perättömien huhujen levittäminen. Kerroin äsken faktat ja piste!!!

Vierailija
54/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin äsken faktat ja piste!!!

Miksi meidän pitäisi uskoa siihen, että nämä olivat faktoja? Mitään näyttöä näille väitteille ei ole, sen enempää kuin muiden väitteiden perättömyydellekään.

Vierailija
55/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten oli jumalattoman hauskaa, kun eniten juoneella meni mahasekaisin ja oksensi ylimääräiset vedet pois kaaressa.

Käsitystäkään, että se olisi voinut olla vaarallista.

Vierailija
56/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tytön ja pyysin jo, että antakaa asian jo olla! Miettikää miltä vanhemmista tuntuu jos tätä keskustelua lukevat!

T: LOPETTAKAAAA

Vierailija
57/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttö on kuollut? Eikö olisi parempi antaa asian vain olla ja antaa ihmisten uskoa Iltalehden juttuihin. Eiköhän tytön vanhemmat itse julkista asian lehdissä jos haluavat tiedottaa miten asiassa kävi jos ei tytön kohtalosta totuutta uutisoida.

Tunsin tytön ja pyysin jo, että antakaa asian jo olla! Miettikää miltä vanhemmista tuntuu jos tätä keskustelua lukevat!

T: LOPETTAKAAAA

Vierailija
58/124 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kautta aikojen media saanut kirjoitella mitä haluaa ja ihmiset uskovat kaiken kirjoitetun. Tämäkin siitä hyvänä esimerkkinä, vaikka asian oikean laidan tietävä yrittää kumota väärät asiat ja se kuitenkin "lynkataan" vedoten median kirjoittamaan "faktaan"!

Toivottavasti mediakin korjaa asian oikeaksi!

Vierailija
59/124 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa oikeasti tämä keskusteluketju!!!!!!!!!!!

Vierailija
60/124 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa oikeasti tämä keskusteluketju!!!!!!!!!!!

jättäkää oikeasti tämä keskusteluketju!!!!111!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan