Varoittakaa lapsianne vesipokerista!
Siis pokeri, jossa häviäjä joutuu juomaan vettä. Lapset pelaavat sitä keskenään eivätkä tajua vaaraa, joka kohtuuttomaan vedenjuontiin liittyy. Liika vesi voi tappaa :(
Kommentit (124)
Ja toisekseen ei ole montaa vuotta aikaa kun oisko ollu Karita Tykkä kun joutui liiallisen veden juonnin takia sairaalaan. Eikä ollut mitään 10 litraa juonut. Sanoi että oli hengenvaarallinen tila.
Kohta joutuvat korjaamaan uutistaan, veikkaisin.
Kyse nimenomaan on vesipokerista ja tytön vanhemmat ovat vielä toivoneet, että muitakin koululaisia varoitettaisiin asiasta!
Tyttö menehtyi varhain tänä aamuna, sitä ennen oli aivokuollut.
Että tyttö on kuollut tänään? Tunnetko heidät?
Jotain rajaa. Ensin faktat ja sitten vasta tiedot jakoon, jooko?!
kunhan saa oikeat tiedot. Vesipokeri johti kuolemaan.
Totta tai ei, lukekaa rehtorin viimeiset sanat jutusta ja ottakaa myös opiksi siinä on viisas neuvo!!! Jotain rajaa tosiaan.
Ja ei sitten mitään voiton riemua, jos juttu kumotaan, sit menee jo sairaaksi.
Totta tai ei, lukekaa rehtorin viimeiset sanat jutusta ja ottakaa myös opiksi siinä on viisas neuvo!!! Jotain rajaa tosiaan.
Ja ei sitten mitään voiton riemua, jos juttu kumotaan, sit menee jo sairaaksi.
Kyllä kuule tässä on voitonriemu kaukana. Ja kaikki muunkinlainen riemu.
huutelette täällä tytön kuolemasta ja sen syistä, tiedättekö että voitte joutua vastuuseen perättömien huhujen levittämisestä? IP osoitteenne on kohtalaisen helppoa selvittää.
Tuossa tapauksessa kun voi tulla syyte opettajille/valvojillekin.
Olisiko kuitenkin joku muu syy sairauskohtaukselle, mutta oppilaat kehitelleen omia tarinoita.
jonka tyttö sai sairaskohtauksen? kuoliko vai ei? joiko vettä vai ei?
Olisiko kiinnostuneita vanhempia tekemään vaikka nettisivut tästä kauheasta harrastuksesta? Kesäloma on tulossa ja lapset ovat usein yksin. Lie mitä keksivät tylsistyneinä. KOuluihin on ainakin otettava yhteyttä että saataisiin vielä parin tunnin valistus aikaiseksi. Kolmen lapsen äitinä minua kauhistuttaa ajatus vesipokerista mitä nämä nykyajan lapset pelaavat. Olisikohan joku kansanedustaja johon voisi ottaa yhteyttä?
Näin on. Tänään kuoli nuori tyttö vesipokan seurauksena... Varoittakaa lapsianne :(
öö ei muuten kuollut ja oli kyseessä vakava sairauskohtaus.
Kyse nimenomaan on vesipokerista ja tytön vanhemmat ovat vielä toivoneet, että muitakin koululaisia varoitettaisiin asiasta!
Vanhemmille todella paljon voimia. Koulujen pitäisi ottaa enenmmän asiaa esille.
Olisiko kiinnostuneita vanhempia tekemään vaikka nettisivut tästä kauheasta harrastuksesta? Kesäloma on tulossa ja lapset ovat usein yksin. Lie mitä keksivät tylsistyneinä. KOuluihin on ainakin otettava yhteyttä että saataisiin vielä parin tunnin valistus aikaiseksi. Kolmen lapsen äitinä minua kauhistuttaa ajatus vesipokerista mitä nämä nykyajan lapset pelaavat. Olisikohan joku kansanedustaja johon voisi ottaa yhteyttä?
Itse olet lapsesi hankkinut joten voisitko myös itse heidät kasvattaa? siirrä ihmeessä vastuu muille !!
Näin on. Tänään kuoli nuori tyttö vesipokan seurauksena... Varoittakaa lapsianne :(
Vannotin 8-vuotiasta poikaani tänäaamuna ennen kouluun lähtöä ettei juo vettä vaan maitoa koulussa. Vettä on helpompi muitten luokkalaisten saada mutta maitoa vain ruokailun yhteydessä.
Ps. osanottoni sureville vanhemmille
kirjoittanut tiedon nettiin jo ennen klo 8 niin keneltä sait asiasta tietää?
Itse olet lapsesi hankkinut joten voisitko myös itse heidät kasvattaa? siirrä ihmeessä vastuu muille !!
Työttömänä varmaan ehdit kasvattaa lapsesi mutta minä haluan tarjota lapsilleni turvallisen koti- ja kouluympäristön. en ole yliopistoa turhaan käynyt että voisin istua kotona työttömänä tv ääressä vahtimassa lapsiani. teen runsaasti töitä josta myös sinun makoilusi maksetaan. Siis älä puutu sinua parempien ihmisten asioihin.
Pitäisikö tässä ottaa puheenaiheeksi esimerkiksi se että jos tämä vesi vaihdettaisiin vaikka olueen se ei ohentaisi verta niin huomattavia määriä, ja näin ollen ei olisi niin tappava. Nuorinapoikina meillä oli tapana tehdä tätä samaa tosiaan oluella ja viinaksilla, eikä siinä kukaan kuollut ikinä. Sen kun vain muistaa pitää määrät rajoissa niin ihan hyvä aine se olut tähä peliin. Huvittavaa lukemista tämä että "varoittakaa lapsianne veden juonnista" jeah shuure I want dat cake ja niin edes päin. Sitä paitsi kebabeläin asuu tiibetissä :3