Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni on liian flirtti.

Vierailija
16.05.2012 |

Olen seurustellut jo yli vuoden uuden miesystäväni kanssa, ja minua on alkanut ahdistaa hänen jatkuva flirttailunsa. Tapailumme alkuaikoina hän flirttaili jopa silloin kun olin hänen vieressään, mutta lopetti tämän tavan kun sanoin, että se loukkaa minua.

Edelleen kuitenkin joudun kohtaamaan tämän todellisuuden hyvin usein. Aina kun tapaamme jonkun hänen vanhan tuttavansa - siis minulle uuden naisen - huomaan varsin nopeasti sen jännitteen joka suhteessa on. Välillä olen asian suhteen täysin ok, sillä mitäs se minulle kuuluu mitä hän on tehnyt ennen tapaamistani tai mitä hän tekee kun en ole paikalla ellei sitten suoranaisesti petä.

Välillä minua kuitenkin todella korpeaa tilanne. Seurusteluumme kohdistuu jatkuva paine ja haaste sen ulkopuolelta. Minua ahdistavat nämä ulkopuolisiin kohdistuvat jännitteet, ja seksuaalinen mielenkiinto, oli aloite niihin kummalta puolelta tahansa.

Olen sikälikin uudessa tilanteessa, että olen itse ollut pitkissä suhteissa, ja nyt olen ensimmäistä kertaa suhteessa jossa toisella osapuolella on runsaasti historiaa. Tiedän ja tunnen ulkonäöltä ja nimeltä 10-15 naista, joiden kanssa miehellä on ollut seksisuhde tai joissa on ollut kyseessä jomman kumman ihastuminen. Mies ei ole näitä erityisesti paljastellut, näitä vain tulee yhä uudestaan esille illanistujaisissa tai normaaleissa kohtaamisissa esimerkiksi kaduilla tai ravintoloissa.

Ahdistaa, sillä rakastan todella paljon ja tahtoisin luottaa, mutta välillä tuntuu, että en pysty vaikka kuinka yrittäisin. Haluaisin turvallisuuden tunnetta, mutta tähän minun toiveeseeni kohdistuu aina uudestaan ulkopuolista painetta. :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman lisäinformaatiota flirttailun lisäksi. Miehellä on ollut yli sata seksikumppania. Hän on pettänyt ainakin edellisessä pitkässä suhteessaan ainakin kolmen eri naisen kanssa. Tiedän ainakin kolmesta seksisuhteesta naimisissa oleviin naisiin.

Nyt kun tarkastelen tätä asiaa ulkopuolelta näin kirjoitettuna, niin eipä ole mikään ihme, että olen ensimmäistä kertaa elämässäni mustasukkainen ja ensimmäistä kertaa elämässäni parisuhteessa, jossa luottamusta toiseen ei tahdo vain löytyä.

Vierailija
2/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkamaan. Tuollainen mies pettää enemmin tai myöhemmin. Se ei vain mahda sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailee AINA kaikkien kanssa. Myös mun, vaikka ollaan erottu jo 7 vuotta sitten. Muutaman kerran häneen lankesinkin, kunnes sitten tajusin lopettaa homman. RIkoin vain itseni. Kaikkein hupaisinta oli, kun hän yritti flirttailla jopa umpikuivan lastenvalvojan kanssa! Siinä vaiheessa asia onneksi enää vain nauratti.

Ainakin omaan flirttailevaan exääni oli hyvin helppo langeta, kun on fiksu ja hyvännäköinen. Ainoa huono puoli on se, ettei osaa pitää housuja jalassa naisten seurassa... Vannoi mullekin uskollisuuttaan minua ja aiempia naisiaan kohtaan, mutta toisin kävi.

Vierailija
4/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta näyttää. Ei se pelkkä flirtti vielä mitään, mutta jos

a)on aikaisemminkin pettänyt useasti parisuhteessa ja

b) vielä sinun kanssasi ollessa jatkaa flirttiä kaikkien kanssa, niin

kuulostaapa siltä että sinäkään et ole se nainen, jolle tämä mies yksin antautuu.

Vierailija
5/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ahdistaa niin en usko että voitte muuttaa sosiaalisuuttanne. Ihmisen luonnetta ei oikein voi toinen muokata, se voi muuttua isojen asioiden myötä. Asia johon suhteen alussa ihastuit erottaa teidät.

Vierailija
6/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, tuollaiset flirttimiehet voivat olla ihanaa seuraa kevyissä suhteissa, mutta pitkässä parisuhteessa ei kyllä luottamus kukoista, ellei sitten ole sovitusti avoimesta suhteesta kyse. Tuollaisille miehille naisten kanssa pelehtiminen on verissä, flirttivaihde kytkeytyy päälle kuin jostain biologisesta ärsytyksestä heti edes jollain tapaa vastaanottavaisen naisen tullessa näköpiiriin. Todennäköisesti ap:n mies on huumaavaa seuraa suhteen ihastumisvaiheessa, mutta arjen astuessa kuvioon alkavat juuri nuo luottamuskiistat. Sille kun ei voi mitään, että uutuudenviehätystä on vain uusissa naisissa ja ap on jo niitettyä kauraa. En usko että mies tuosta muuttuu. Se on sillä verissä.

Oma isäni on vastaavanlainen hurmuri ja yhä lähes seitsemänkymppisenä on naisia joka sormelle ja silmät kipinöi kun viehättävä nainen sattuu eteen. Äitini ei moista menoa kestänyt vaan toipuu vieläkin haavoistaan, jotka kumpuavat isäni lukuisista pettämisistä avioliiton aikana.

Vierailija
7/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen mukaan aikuinen ihminen ei muutu. Minullakin oli flirtti miesystävä, ja häpesin monta kertaa tilanteita, kun olin vieressä ja hän flirttasi.

Pitkään uskoin, että kyllä se mies muuttuu. Mutta ei. Meni kaikki kunnioitus tätä miestä kohtaan, ja lopulta sain koottua itseni ja pääsin hänestä eroon.

Häpesin myös itseäni, ja pohdin, miksi suostun olemaan sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kunnioita minua niin paljon, että olisi flirttaamatta muiden kanssa.

Eihän se mies kunnioittanut näitä flirttailun kohteitakaan, kun oli minun kanssani ja antoi toisten naisten ymmärtää ties mitä.

Vierailija
8/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luottamusta. Se mikä on toiselle päivän pikku piristys saattaa olla sille vieressä tilanteen kokevalle erittäin ikävää.

ap

Kokemuksen mukaan aikuinen ihminen ei muutu. Minullakin oli flirtti miesystävä, ja häpesin monta kertaa tilanteita, kun olin vieressä ja hän flirttasi.

Pitkään uskoin, että kyllä se mies muuttuu. Mutta ei. Meni kaikki kunnioitus tätä miestä kohtaan, ja lopulta sain koottua itseni ja pääsin hänestä eroon.

Häpesin myös itseäni, ja pohdin, miksi suostun olemaan sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kunnioita minua niin paljon, että olisi flirttaamatta muiden kanssa.

Eihän se mies kunnioittanut näitä flirttailun kohteitakaan, kun oli minun kanssani ja antoi toisten naisten ymmärtää ties mitä.

Vierailija
9/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kivalta tavalta elää loppuelämä (tai niin kauan kuin sitä kestää...).

Vierailija
10/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kova flirttailemaan. Ja tekee sitä paljon, ja kaikenlaisten naisten kanssa. Enkä usko, että se on miehen vaimolle mikään uhka. Mies vaikuttaa oikeasti tosi perhekeskeiseltä ja uskolliselta, eikä todellisuudessa työpaikan illanvietoissa ole lainkaan sellainen peräänkatsottava kuin jotkut muut. Mutta on vain luonteeltaan sellainen naistennaurattaja. Ja toisaalta ihan hyvä ystäväkin, koska osaa myös vakavoitua.

Mutta olisin siis sitä mieltä, että tuo ei kerro todellisesta uhasta mitään, eri ihmiset ovat vain erilaisia, eikä se ole merkki mistään vakavammasta.

Vierailija
11/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikisen naisen kanssa piti flirttailla. sithän se jäi kiinni pettämisestä. Se ei vain voinut sille mitään, että kaikki kiinnosti.

Vierailija
12/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee samoin kuin miehesi, mutta voimakkaammin ja naisellisemmin. Kulje kaduilla cameltoe näkyvillä, hiero peppuasi lyhtypylväisiin kun miehiä kulkee ohitsesi jne. silloin miehesi tajuaa missä mennään.

Vierailija
13/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet satuttamaan itsesi vielä. Varaudu siihen.

Vierailija
14/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua se ei haittaa, ehkä olen ottanut sen kulttuurierona koska hän on kotoisin Etelä-Euroopasta. Hänelle on luontaista huomioida naisia käytöksellä joka Suomessa tulkitaan ehdottomasti flirtiksi. Ja on ihan suoraan sanonutkin että pieni viaton flirtti piristää päivää. Itsekin nykyisin ajattelen samoin :)

Mutta kyllä minä tosi monta vuotta epäilin ettei se ehkä olekaan niin viatonta vaan vieroonmenomahdollisuuksien petailua. Koin sen myös henkilökohtaisesti jotenkin loukkaavaksi. Mutta nyt kun ollaan oltu naimisissa 11 vuotta ja mies on mitä parhain aviomies ja perheenisä eikä pettämisistä tietoakaan (ei oikein voi salaakaa pettää koska on aina töissä tai kotona, ei käy yksin missään paitsi juoksulenkeillä) niin asia ei enää häiritse yhtään.

Joskus kyllä häiritsee suomalaisten naisten suhtautuminen, kun mies oikeasti tarkoittaa vain kevyttä päivää piristävää kohteliaisuusflirttiä mutta täällä osa akoista on suunnilleen samantien tarjoamassa itseään komealle andalusian pojalle jopa vaikka minä olisin vieressä.

Vierailija
15/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on kuitenkin se parisuhteen perusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi