Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, mulla kävi tänään asiakas, joka halusi vaihtaa tuotteen, jonka oli

Vierailija
16.05.2012 |

ostanut tammikuussa. Ei kuulemma tykkääkään mallista eikä voinut tulla aikaisemmin, kun oli sairastunut. Juu, ei onnistu. Hirveän uhkauksen langetti hän päälleni: ei aio ikinä enää tulla ostoksille :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki on noin kallis?

Kyllä tuohon hintaan pitäisi kovassakin käytössä kestää vähän pidempään.

Vierailija
22/29 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kävi juuri näin, olisi pitänyt yksi tuote vaihtaa mutta sairastuin vakavasti ja puoli vuotta meni ihan ohi. Nyt olen taas tolpillani ja voin suunnitella elämää eteenpäin.

Toivottavasti suhtauduit asiallisesti tähän pyyntöön.

Itselle ei ole edes tullut mieleen että tuotteen voisi vielä vaihtaa, olen ajatellut myydä sen kirpparilla eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitys tuotteiden kestävyydestä ja oikeudesta palauttaa mennyt ihan sekaisin. Ei voi muuta sanoa. Toki esim. pesukoneen pitää kestää yli 3 v, mutta asiakkaat valittaa jos vaikka lapsen housut menee kaatuessa rikki. Siis aivan järjettömiä juttuja koko ajan. Kyllä kuluttajavirastoa koetellaan...

Vierailija
24/29 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi kerran asiakas, joka olisi halunnut takuukorjauksen tuotteelle, jonka takuuaika oli päättynyt 3 vuotta aiemmin.

Perusteli sitä sillä että ei ollut käyttänyt laitetta ollenkaan, hyllynreunalla vain oli sitä säilyttänyt. (laite näytti päällepäin kolhuja kärsineelle ja vikakin oli semmoinen joka voi syntyä vain kovakouraisen käytön seurauksena)

Koska ko. tuotemerkin takuukorjaukset tekee tuotteen valmistaja, en voinut luvata hänelle takuukorjausta. Valmistaja olisi lähettänyt ison laskun ko. korjauksesta jos olisin lähettänyt laitteen eteenpäin takuuhuoltoon.

Itse olisin voinut voinut korjata laitteen hinnaston mukaisella taksalla, joka olisi ollut muutamia kymmeniä euroja.

Asiakkaalle tämä ei sopinut, vaan hän suuttui ihan kunnolla ja uhkasi lähettää minusta reklamaation viallisen tuotteensa valmistajalle.

Suurin osa asiakkaista oli sentään ihan asiallisia, mutta tämmöiset oudot tapaukset jäävät hyvin mieleen ;)

Vierailija
25/29 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/29 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä koskaan kuullut että vaatetta vaihdettais sen takia että asiakas ei tykkää siiitä... siis enää kahden viikon jälkeen ja siitähän tässä oli kyse, että aasiakas halusi vaihtaa koska ei tykännyt tuotteesta. Olisihan sen voinut jokutoinen käydä palauttamassa silloin tammikuussa sen kahden viikon aikana... jos kerran aasiakas itseoli sairas eikä päässyt itse asiaa hoitamaan. Tosin aina ei jaksa tapella asiakkaiden kanssa ja vain antaa periksi muta joka liikkeessä se ei onnistu. Yksityisillä pikku firmoilla seon helppoa tehdä niin kuin itse haluaa muttavarmasti jos kyse on isosta ketjusta niin säännöt on tiukat ja niitä on myyjän noudatettava.

Vierailija
27/29 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuvittelee, että minkä tahansa tuotteen voi tuosta noin vain palauttaa, jos ei enää kotona tykkääkään siitä. Monet kaupat antavat hyvää hyvyyttään parin viikon vaihto- tai palautusoikeuden esim. vaatteille mutta mitään velvollisuutta siihen ei ole. Ei kaupan tarvitse antaa palutusoikeutta virheettömälle tuottelle, virheelliset on sitten eri asia.

Vierailija
28/29 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 13 v sitten ostetut nahkaiset maastokengät. Olleet todella kovassa käytössä, sillä olen maastotöitä tekevä ja paljon lintu- ja muita vapaa-ajan retkiä tekevä biologi. Edelleen ehjät, myös pohjalliset, edes nauhat eivät ole menneet poikki.

Hyvät kengät kyllä kestävät kovaakin käyttöä pitkään.

Vierailija
29/29 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran aaaaasiakas joka oli VUOSI sitten ostanut farkut,tyyliin jotkut BeFree,maksanu jonkun 29,90 €..Toi ne sitten takasin kun oli kuulemma joka päivä pitänyt ja ne oli kulunut puhki (oli sen näkösetkin) ja takatasku kulunut puhki kun piti siellä lompakkoa..ei todellakaan otettu takasin niitä...:D :D näitä tarinoita olis vaikak kuinka paljon :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi