Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kamalia vaatteita pojille nykyään...

Vierailija
15.05.2012 |

Itkuhan tässä tulee kun pitää ostaa pojalle vaatteet kesäksi jostain muualta kuin vauvaosastolta. Ihan kamalia vaatteita isommille pojille... Inhoan sellaisia perus printtipaitoja joissa lukee tyyliin "beach club" yms.

Kalliimmilla merkeillä kuten Mini Rodinilla on kivoja t-paitoja, mutta maksaa liikaa että viitsisi ihan pihavaatteeksi ostaa...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta taas pojille on nykyisin vaikka mitä kivaa ja värikästä. Tänään kiersin ihan peruskaupat, hm, lindex, kappahl ja niissä oli tosi paljon kivoja kuteita. Oli liilaa, oranssia,pinkkiä, vihreää. Yksiväristä ja raidallista. Tummansinistä tai mustaa ei ollut ollenkaan.

Vierailija
22/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta taas pojille on nykyisin vaikka mitä kivaa ja värikästä. Tänään kiersin ihan peruskaupat, hm, lindex, kappahl ja niissä oli tosi paljon kivoja kuteita. Oli liilaa, oranssia,pinkkiä, vihreää. Yksiväristä ja raidallista. Tummansinistä tai mustaa ei ollut ollenkaan.

tosin kyllä jonkin verran kaupoissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa ja vanhempani tuovat heille aina vaatteet matkoiltaan (Ranskasta, New Yorkista ym.). Ja kauniita vaatteita ovat.

Vierailija
24/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin h&m valikoimassa. Toi "monsters rule" paita löytyy melkein identtisenä! Musta pojille on kyllä ihan kivoja vaatteita, värejäkin löytyy ja noita printtejä on liikaakin:) itse suosin yksivärisiä, raidallisia, ruudullisia.... Noissa h&m, lindex, kappahl tyyppisssä kaupoissa tulee joka viikko uutta, jotn saattaa joutua kiertelemään useamman kerran, että löytää mieleistä.

Mutta tyttöjen kohdalla olen nyt itsekin pulassa... Kesällä 6v. täyttävä tyttö käyttää nyt jo kokoa 128, mikä on viimeinen koko lasten puolella... Ja seuraava koko on teiniosastolla, eikä okein enää miellytä... Täytyy varmaan vaihtaa kauppoja.

Vierailija
25/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nykyään löydän kyllä tosi helposti.Lindex ja Kappahl tarjoaa tosi raikkaita ja kivoja kuoseja. Niitä vaan kannattaa tilata nettikaupasta että niitä ylipäänsä ehtii ostamaan!

Tykkään myös Prisman valikoimista. Siellä on usein värikkäitä kuoseja, edullisiakin nuo on. Jonkin verran olen ostanut meandia, mut hinta on tosi suolainen kun ei vaate kestä sen kauempaa kuin halvemmatkaan.

Vierailija
26/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poikienkin vaatteita on helppo ja nopea tuunata silitysmerkeillä. Tommonen merkki ei montaa euroa maksa, mut sillä saa esimerkiksi värikkään, parin euron t-paidan näyttämään tosi hauskalta. Juuri tuunailin poikani kanssa farkunpolveen traktorin ja halpispipoon Autot-leffan autoja, ja hänestä ne on tosi siistejä. :)

Vierailija
27/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuntuu että joka kokoryhmässä ne vähenee. /-8 v kiroilin sitä ettei mistään tunnu löytyvän kivoja vaatteita. Nyt kun lapsi on 12v, niin vaatteita ei vaan ole. Ei ole muuta kuin samanlaisia farkkuja, huppareita, joitain kvempiä vaatteita löytöää urheiluosastolta. Mutta todella saa etsiä ja kiertää jok a kaupan että jotain löytyy, lapsen mieleistä. Onneksi olemme menossa kesällä Britteihin, sieltä toivottavasti löytyy taas enemmän, että päästään taas vuosi eteenpäin. Onneksi lapsi alkaa pian olla sen kokoinen, että voi siirtyä aikuisten osastoille.

Vierailija
28/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poikien värimaailma on rajatumpi kuin tyttöjen? Oletetaanko ettei pojilla ole värisilmää lainkaan? Tai ettei pojat välitä minkä väristä on päällä? Ihan infona sisäänostajille että äidit ne pikkupoikien vaatteet ostaa ja minä ainakin haluaisin katsoa myös pojan päällä vaatteita joiden väritys poikkeaa sinimustaharmaa -vakiosetistä.

Miksi pojilla pitää olla harmaata tai sitten perusvärejä (perussininen, perusvihreä) ja tytöillä voi olla kaikenmaailman herkullisia väriyhdistelmiä? Kyllähän pojillekin sopisi murretut värisävyt tai vaikkapa oranssi, limenvihreä tai herkulliset turkoosit. Punainenkin on musta ihan poikien väri. Itse ne ainakin tykkää.

Milloin tämä markkinarako huomataan, kun niin monet tästä valittavat?