Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän partnereiden määrä

Vierailija
15.05.2012 |

Tiedän että tämä on ihan hölmöä murehtia tyttöystävän partnereiden määrästä, mutta minkäs teet kun vaikka miten aivot sanovat että ei väliä, jossain syövereissä se hieman mietityttää ja ahdistaa. Suhteessa kaikki muuten kunnossa ja seksi toimii ja usein peuhaammekin jne.

Itse olen 27v mies, ollut 5 eri ihmisen kanssa + parilla jäänyt sormetussähläämiseksi jne. Tiedän että tyttöystävälläni on ollut suurempi määrä. Joskus aina vitsailen ex-hoidoista ja hänkin lähtee tuohon mukaan että onhan niitä ollut. Siinä koitan naureskella vaikka oikeasti vähän ahdistaa...

Onko kokemuksia vastaavasta? Meneekö ajan kanssa ohi, vai pääseekö tästä vaan kysymällä sitä lukumäärää. Mutta mitäs jos se onkin enemmän kuin oletti (voihan se vähemmänkin tietenkin olla). Järki sanoo että ei sillä väliä vaikka olisi 50 kanssa ollut, mutta kuitenkin... Eikä se järki kyllä selitä miksi tämä asia edes ahdistaa. Ymmärtäisinpä.

Tietenkin järkevintä? voisi olla keskustella tyttöystävän kanssa asiasta, mutta taas järki jää kakkoseksi tässäkin asiassa.

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen, pakko oli avautua :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsellä niin kovaa itseluottamusta että avoimeen suhteeseen lähtisin. Kyllähän se ottaisi koville tietää että joku muu peuhasi tyttöystävän kanssa, sen verran mustasukkainen kuitenkin olen :)

(Ja ainahan naiset helpommin seksiseuraa saavat, jos miettisi vaikka jotain viikon aikaa jolloin olisi avoin suhde jne niin hanskahommiksi voisi jäädä...)

Ja nyt kun asiaa miettii, niin pakko se on takoa aivon perille että kun tyttöystävä ei ole kovin pitkissä suhteissa koskaan ollut, vaan enempi sinkkuna, niin eihän johonkin kymmeneen vuoteen nyt 20 partneria kovin paljoa ole. Eihän se tee kuin kerran puoleen vuoteen, ja jos joku kesä innostuu harrastamaan kolmen kanssa voikin olla 1,5v ilman että keskiarvo säilyy :)

Mutta entäs jos määrä onkin enemmän... ja minkä takia ei ole seurustellut... ja taas mennään :D

Vierailija
22/37 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kuvitellut, että miehet erottavat seksin ja rakkauden toisistaan. Seksi on seksiä ja sitä voidaan puuhastella ja harrastella miten lystää.

Näinhän se on valtaosalla naisistakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kuvitellut, että miehet erottavat seksin ja rakkauden toisistaan. Seksi on seksiä ja sitä voidaan puuhastella ja harrastella miten lystää.

Seksi liittyy hyvin vahvasti rakkauteen ja kiintymykseen sekä luottamukseen. Pelkän kaverin tai tuntemattoman kanssa en harrastaisi koskaan seksiä.

Enkä allekirjoita tuota valtaosaakaan.

t. nro. 10

Vierailija
24/37 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun asiaa miettii, niin pakko se on takoa aivon perille että kun tyttöystävä ei ole kovin pitkissä suhteissa koskaan ollut, vaan enempi sinkkuna, niin eihän johonkin kymmeneen vuoteen nyt 20 partneria kovin paljoa ole. Eihän se tee kuin kerran puoleen vuoteen, ja jos joku kesä innostuu harrastamaan kolmen kanssa voikin olla 1,5v ilman että keskiarvo säilyy :)

Mutta entäs jos määrä onkin enemmän... ja minkä takia ei ole seurustellut... ja taas mennään :D

20 kymmenessä vuodessa = nunna.

Minunkin tyttöystäväni oli kaksi vuotta nunnana. Ei kuulemma ollut ketään. 6-8 miestä vähintään kyllä, mutta kukaan ei ollut seurusteluainesta, eli niitä ei kai lasketa. Minä kuulin tuon muuta kautta, vähän paha maku jäi suuhun, kun oli puhuttu aivan muuta :-( Maailma on niin pieni että valehtelu ei kannata. Mitähän muita luurankoja kaapeista vielä löytyy ;-)

Vierailija
25/37 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsellä niin kovaa itseluottamusta että avoimeen suhteeseen lähtisin. Kyllähän se ottaisi koville tietää että joku muu peuhasi tyttöystävän kanssa, sen verran mustasukkainen kuitenkin olen :)

(Ja ainahan naiset helpommin seksiseuraa saavat, jos miettisi vaikka jotain viikon aikaa jolloin olisi avoin suhde jne niin hanskahommiksi voisi jäädä...)

tunnen yhden naisen, jolla on takana hiukan värikkäämpi seksihistoria kuin keskivertonaisella. Eli kumppaneita on yhteensä 15 hujakoilla. Hän on näin jälkikäteen sanonut hakeneensa hyväksyntää miesporukassa eli olemalla ns. hyvä jätkä harrastamalla ihan yhden illan juttuja ilman tunteita, kuten kaikki muutkin. Jälkikäteen kadutti ja inhotti joka kerta. Suurin osa ei tietenkään julkisesti myönnä katuvansa vanhoja töppäilyjään vaan ohittaa olankohautuksella, mutta väitän, että läheisille ystäville (niille naisille) morkkiksiä itketään. En ole ikinä kuullut miehen potevan minkäänlaista morkkista yhden illan jutusta. Sai ainakin seksiä, vaikka olisi kuinka huonoa.

Vierailija
26/37 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi liittyy hyvin vahvasti rakkauteen ja kiintymykseen sekä luottamukseen. Pelkän kaverin tai tuntemattoman kanssa en harrastaisi koskaan seksiä.

Enkä allekirjoita tuota valtaosaakaan.

t. nro. 10

No sitten suurin osa tuntemistani naisista ovat vähemmistöä. Ja minä vähemmistöä miehistä siinä mielessä, ettei mua kiinnosta seksi ellei henkilökemiakin toimi.

Vierailija
27/37 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän erikoista. Minä kun olen luullut, että vain naisia häiritsevät miesten entiset hoidot tai kumppanit tai ihastukset. ... Eli siis pidän miehiä aina avoimen suhteen kannattajina, mutta naiset estävät sen mustasukkaisuudellaan ja vaatimuksillaan yksiavioisuudesta.

Että olet monien muiden naisten tavoin pyörinyt näissä asioissa lähinnä ns. pelimiesten kanssa. Eihän niitä haittaakaan, ne naivat kaikki vähänkin suostuvaiset naiset läpi ilman omantunnon häivääkään. Itse väittäisin, että nimenomaan valtaosaa normaaleista miehistä sen sijaan häiritsee, jos kumppanilla on paljon entisiä hoitoja.

Omaakin kokemusta aiheesta löytyy. Vaikkei avokin määrä lopulta ollutkaan edes suuri, kesti senkin yli pääsemisessä aikansa. Lopulta kuitenkin sain järkyttävän pitkän märehtimisen jälkeen asian käsiteltyä pääni sisällä, minkä jälkeen tästä on tullutkin aivan erinomainen suhde. Ja uskon, että sellaisena myös pysyy.

Itselleni muuten tuli aikoinaan vähän yllätyksenä se, että avokin entiset kiusasivat mieltäni niinkin paljon, en oikein tunnistanut itseäni moisista fiiliksistä. Ilmeisesti juuri tuo tunteiden syveneminen sai aikaan tuollaisen reaktion.

Näiden omien fiilisten ja muiden kanssa keskustelujen kautta olen muuten itse alkanut arvostaa aivan eri tavalla niitä, jotka menevät naimisiin, perustavat perheen ja elävät elämänsä loppuun asti ensimmäisen seksikumppaninsa kanssa. On siinäkin todellakin puolensa.

Vierailija
28/37 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden naisen, jolla on takana hiukan värikkäämpi seksihistoria kuin keskivertonaisella. Eli kumppaneita on yhteensä 15 hujakoilla. Hän on näin jälkikäteen sanonut hakeneensa hyväksyntää miesporukassa eli olemalla ns. hyvä jätkä harrastamalla ihan yhden illan juttuja ilman tunteita, kuten kaikki muutkin. Jälkikäteen kadutti ja inhotti joka kerta. Suurin osa ei tietenkään julkisesti myönnä katuvansa vanhoja töppäilyjään vaan ohittaa olankohautuksella, mutta väitän, että läheisille ystäville (niille naisille) morkkiksiä itketään. En ole ikinä kuullut miehen potevan minkäänlaista morkkista yhden illan jutusta. Sai ainakin seksiä, vaikka olisi kuinka huonoa.

Luuletko tosiaan että 15 kumppania naisella on keskivertoa värikkäämpää? Se on keskivertoa vähemmän.

Vierailija
29/37 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän erikoista. Minä kun olen luullut, että vain naisia häiritsevät miesten entiset hoidot tai kumppanit tai ihastukset. ... Eli siis pidän miehiä aina avoimen suhteen kannattajina, mutta naiset estävät sen mustasukkaisuudellaan ja vaatimuksillaan yksiavioisuudesta.

Että olet monien muiden naisten tavoin pyörinyt näissä asioissa lähinnä ns. pelimiesten kanssa. Eihän niitä haittaakaan, ne naivat kaikki vähänkin suostuvaiset naiset läpi ilman omantunnon häivääkään. Itse väittäisin, että nimenomaan valtaosaa normaaleista miehistä sen sijaan häiritsee, jos kumppanilla on paljon entisiä hoitoja.

Omaakin kokemusta aiheesta löytyy. Vaikkei avokin määrä lopulta ollutkaan edes suuri, kesti senkin yli pääsemisessä aikansa. Lopulta kuitenkin sain järkyttävän pitkän märehtimisen jälkeen asian käsiteltyä pääni sisällä, minkä jälkeen tästä on tullutkin aivan erinomainen suhde. Ja uskon, että sellaisena myös pysyy.

Itselleni muuten tuli aikoinaan vähän yllätyksenä se, että avokin entiset kiusasivat mieltäni niinkin paljon, en oikein tunnistanut itseäni moisista fiiliksistä. Ilmeisesti juuri tuo tunteiden syveneminen sai aikaan tuollaisen reaktion.

Näiden omien fiilisten ja muiden kanssa keskustelujen kautta olen muuten itse alkanut arvostaa aivan eri tavalla niitä, jotka menevät naimisiin, perustavat perheen ja elävät elämänsä loppuun asti ensimmäisen seksikumppaninsa kanssa. On siinäkin todellakin puolensa.

vaan ollut yhden ja saman miehen kanssa 18-vuotiaasta. Nyt ollaan kolmevitosia. Silti ei minun mieheni ole yhtään mustis ikinä. Enkä ole kokenut miesten noin yleisesti olevan. Ihan tavallisia insinöörejä ovat suurin osa näistä miespuolisista tutuistani. Minä kyllä olen aina välillä vähän liiankin mustasukkainen ja inhottaa ajatus jos mies kertoo jonkun toisen naisen olevan seksikäs jne.

Vierailija
30/37 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan että 15 kumppania naisella on keskivertoa värikkäämpää? Se on keskivertoa vähemmän.

Minusta tuo 15 on iso määrä ja todellakaan yksikään tuntemistani naisista ei sellaista määrää miehiä ole viitsinyt käydä läpi. Otannalla n. 30 naista tämä 15 on maksimi. Useimmilla on kyllä n. 5-6 seksikumppania ollut elämänsä aikana ja yleensä painottuu sinne nuoruuden sinkkuvuosiin ja opiskeluaikoihin. Itselläni on ja on aina ollut peräti yksi seksikumppani. Enkä ole omissa piireissäni tässä suhteessa edes harvinaisuus!

Vierailija
31/37 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö ap tyttöystävää vaimokandidaattina?

Jos pää ei oikeasti kestä sitä, ettei ty ole neitsyt, niin sitten pitää suhde lopettaa ja alkaa etsimään vain "siveitä" tyttöystäviä. Tietysti siinä on se looginen ristiriita, että seurustelisiko ap tytön kanssa, joka ilmoittaisi, että vasta aviossa.

En väitä, etteikö miehisellä primitiivisellä tunnetasolla ty:n miesmenneisyydellä ole väliä, mutta elämässä on oikeasti suurempiakin murheita.

Kaksi suurta asiaa tulee nyt ensimmäiseksi mieleen näistä (mustista?)ajatuksista.

Uskollisuus sekä seksuaalisten halujen kohtaaminen.

Suppean mies- ja naiskavereiden kokemuksilla voi todeta, että ei sillä määrällä ole uskollisuuden kanssa tekemistä. Riippuu mitä sitoumuksia on tehty vai onko oltu ihan vain sinkkumeiningillä nuoruudessa liikkeellä. Jos henkilöllä on historia siitä, että suhteesta lähdetään aina pettämisen kautta, niin se on eri asia ja indikaattori. Yksi sekoilu ei vielä osoita mitään, koska ihminen on erehtyväinen eläin.

Pitkässä parisuhteessa halujen kohtaaminen on tärkeä asia. Jos ap olet löytänyt tyttöystävän, jonka kanssa sängyssä synkkää ja järkisyillä (ei siis toivetilana) ajatellen halut kohtaavat ja tieteelllijen odotusarvo on, että halut kohtavaat myös 15 vuodenkin kuluttua niin pidä siitä aarteesta kiinni.

Vierailija
32/37 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama juttu. Hävettää sanoa, mutta 10 vuotta yhdessä ja siltikin asia välillä vaivaa.

Alkuun puhuimme kaikesta ihan suoraan ja ei se silloin niin pahalta edes tuntunut. Sitten kun tunteet syveni niin alkoi vaivaamaan.

En nyt asiaa jokapäivä märehdi, mutta silti se vaivaa. Asiaan liittyy vielä se, että tuolloin alkuun nykyinen vaimoni ei kertonutkaan sitten kuitenkaan todenmukaisesti kokemusten määrästä. Sanoi noin 10 kun minullakin oli sen verran. No sitten vähitellen tuli kaikenlaista esille ja todellisuus taitaa olla jossain 50 tienoilla. Jos ei sitten sitäkin vähättele, mistä sitä tietää.

Määrä tuntuu siksi ehkä vähän isommalta kun asuimme ja asumme edelleen varsin pienellä paikkakunnalla. Esim. minulla olisi ollut nuorena täysin mahdotonta hankkia noin paljon kokemuksia. Välillä mietityttää, että onko puoli kylää ollut painamassa. No on kyllä matkustellut jonkin verran, mutta silti.

Oikeastaan ei tuo 50 tunnu sen ikävämmältä kuin 10. Enemmän ehkä vaivaa se, että ei ole ollut rehellinen ja mistä siten voi tietää jos se onkin 200. Ei voi siis luottaa ja tuo 200 voisi jo ottaa päähän.

että et ole itse saanut painaa yhtä monta naista.

Vierailija
33/37 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yleistä. Edellisen työni kautta tiedän, että monia vaivaa tällainen henkilöhistoria asia. Asiaa voi kuitenkin työstää ja siitä voi erittäin hyvin päästä eroon. Siinä määrin pieni asia tuo mielestäni on, että ei kannattaisi antaa sen ainakaan vaikuttaa mihinkään valintoihin.

Vierailija
34/37 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nykyään tuntuu naisilla olevan keskimäärin enemmän seksikumppaneita kuin miehillä?

20-30-vuotiaiden ihmisten kanssa luottamuksellisesti keskustellessa olen aika useinkin kuullut naisilta, että heillä on ollut yli 20 seksikumppania. Miehistä useimmilla luku taas tuntuu olevan 1-4, harvemmilla yli kymmenen.

Enkä tässä halua nyt tuomita mitään tai ketään, minua vain kiinnostaisi tietää ovatko muut tehneet samoja havaintoja ja osaako joku selittää tuota.

Itse veikkaisin, että naiset valitsevat yhdenyön seuraansa hyvin kollektiivisilla periaatteilla, eli toisin sanoen se yksi ja sama alfauros saa todella monelta sinkkunaiselta. Tai sitten tuttavapiiriini on osunut sellaisia naisia? :)

Vierailija
35/37 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että naisen ei kannata kysyttäessä vastata mitään petikumppaneiden määrään.

Erosin miehestäni 10 vuoden avoliiton jälkeen, ja yksi syy oli se, että mies ei saanut päästään sitä, että sänkykavereita mulla oli aiemmin ollut paljon. Se oli liian kova paikka miehelle, vaikka olisi luullut, että tajuaa, että 10 vuotta hänen kanssaan tarkoitti myös sitä, että olin tyytyväinen seksielämään hänen kanssaan. Kertaakaan en pettänyt ja olisin halunnut jatkaa.

Vierailija
36/37 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt vuoden verran. En tiedä poikaystäväni tarkkaa määrää, mutta on sanonut ettei perusta näihin one night standeihin. On seurustellut kahden vai kolmen kanssa ennen minua, joten uskallan väittää, ettei miehen luku voi millään olla yli 5.

Minä taas olen ennen poikaystävääni ollut sitä sorttia, että kun panettaa niin ensimmäinen tietyt standardit täyttävä ja tarpeeksi halukas mies mukaan ja hoidetaan homma (kuulosti pahemmalta kuin mitä se oikeasti oli.). Joten itselläni on ennen poikaystävääni ollut 11 partneria. Py ei tiedä tarkkaa määrää, mutta on tietoinen että on enemmän kuin hänellä

-ja sekös häntä riipii. Häntä selvästi hämmentää, hermostuttaa ja ehkä harmittaakin kyseinen asia. Varsinkin siinä vaiheessa, kun suhteemme alkoi olla vähän "vakavampaa", hän otti muutaman kerran puheenaiheen esille, mutta en missään vaiheessa kertonut tarkkaa määrää. Mitä hyötyä siitä olisi, sen jälkeen poikkis murehtisi vain sitä, kuinka monen muun kanssa hän on minut "jakanut". Toiselle tulee vain pahaa mieltä ja minä tunnen itseni huoraksi kun olen ollut useamman kanssa kuin poikkis.

Ymmärrän kyllä, että toisen kumppaneiden määrä mietityttää jo senkin takia että onko joku ollut parempi, himokkaampi, kauniimpi, rumempi jnejne. Toisaalta meillä jokaisella on menneisyys ja sen kanssa joutuvat elämään myös kumppanit.

Tsemppiä sulle AP mietintöinesi :)

Vierailija
37/37 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yleistä. Edellisen työni kautta tiedän, että monia vaivaa tällainen henkilöhistoria asia. Asiaa voi kuitenkin työstää ja siitä voi erittäin hyvin päästä eroon. Siinä määrin pieni asia tuo mielestäni on, että ei kannattaisi antaa sen ainakaan vaikuttaa mihinkään valintoihin.

Ja se vaivaa todella paljon, miten pääsisin eroon näistä tunteista, ne pilaa kaiken.. Neuvoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan