Mikä on kämäsin/oudoin juttu, jonka olet saanut kirpparilla myydyksi?
Minä myin huutiksessa kolmella eurolla halpisrintsikat, jotka eivät edes olleet mitään erikoista kuosia tai väriä ja joissa luki, että niitä on paljon käytetty, olkaimet ovat venyneet ja kankaassa on pari tahraa, jotka eivät lähde pois hienopesussa. Joku todella osti ne ja antoi vielä hyvän palautteen, olin aivan äimän käkenä. En olisi muuten laittanut niitä edes kokeeksi myyntiin, mutta heikon taloustilanteen vuoksi laitan kaiken, mikä saattaisi edes epätodennäköisesti mennä kaupaksi.
Kommentit (21)
Miesten käytettyjä sukkia eksyi kerran kirppiskuormaan, kaikki meni. Ihan tennissukkia, mustai. Toki ehjiäolivat. Kokeeksi otin kerran 60 stringit mukaan, kun en halua enää stringejä käyttää ja kaikki meni!
En käsitä että joku halaa maksaa niistä.
Muumimuki En käsitä että joku halaa maksaa niistä.
et oo kyllä älyllä pilattu.
esim. Yves Rocherin tilausten kylkiäisinä tulleet rihkamakorut tai rumat laukut.
myymässä, mutta korjailin hintalappuja kirppispöytäni luona, kun siihen joku rouva tuli ja alkoi tenttaamaan paljollako myyn kuulakärkikynäni jolla niitä lappuja korjasin:D 5e se sitten sen osti, kun aikansa tivasi ja vinkui sitä. Älkää kysykö miksi, ei tosiaan ollut edes mikään harvinainen mainoskynä tms:D
miksi pistätte myyntiin tavaroita, joista ette ymmärrä jonkun haluavan maksaa.
en edes muista mikä osa se oli, joku kuitenkin. Sellainen,joka käy johonkin tiettyyn Opel-malliin eikä edes mihinkään uuteen siis.
Kun vanhempani muuttivat pienempään asuntoon, niin pidettiin huutokauppa, jossa myytiin tarpettomat tavarta. Tuolejakin oli jo 30 kappaletta, sänkyjä, pöytiä, kaappeja, lipastoja, työkaluja, rakennustarvikkeita, polttopuite yms.
Ja tavarat myytiin siinä kunnossa kun oli, tutustua sai aiemmin.
Eräs nainen osti vanhan maitotonkan 2 markalla, joka oli pohjasta ruostunut. Kun nainen huomasi vaurion, rupesi meuhkaamaan, ettei hän sitä huoli. Silloin eräs toinen nainen sanoi, että hän ostaa sen sulta vitosella. ostaj kyseli epilevästi, mitä nainen aikoo sillä tehdä. Tämä vastasi, että laitan siihen kukkia kasvamaan. "En minää sitten tätä myy". Luultavasti ostaja ei itse siihen kukkia aikonut istuttaa, muttei suonut sitä muille:-)
muista mitä kaikkea krääsää olen saanut myytyä, yleensä nimittäin krääsä menee ja hyvä tavara jää vaikka en koskaan laita korkeita hintoja hyvillekään tavaroille.
Mitä omituisimmat ja rumat koriste-esineet ovat menneet kaupaksi, näitä saan eräältä sukulaiselta runsain mitoin lahjaksi ja pistän ne aina kirpparille. Shampoot ja meikit ovat myös menneet, mikä ihmetyttää kun itse en kirpparilta niitä ostaisi. Vanhoja, kulahtaneita rintsikoita olen minäkin saanut myytyä, alushousuja en sentään ole kokeillut.
käytettyjä rintsikoita ja alkkareita ja mitä se niillä tekee :DDD.
yksi tyyppi, jonka ostoksia olen jonkun verran saamistaan palautteista seuraillut ja se ostaa kahta tuoteryhmää, toinen on ihan normaali, mutta toisena ostaa lasten alusvaatteita, myös bikineitä. Vaatepaketit kelpaa, jos niissä on alusvaatteita tms.
Kokohaitari on niin laaja, että ei kyllä omille muksuille (ja tähän on perustelu, mutta en viitsi täällä kertoa ettei ole tunnistettavissa).
yksi tyyppi, jonka ostoksia olen jonkun verran saamistaan palautteista seuraillut ja se ostaa kahta tuoteryhmää, toinen on ihan normaali, mutta toisena ostaa lasten alusvaatteita, myös bikineitä. Vaatepaketit kelpaa, jos niissä on alusvaatteita tms.
Kokohaitari on niin laaja, että ei kyllä omille muksuille (ja tähän on perustelu, mutta en viitsi täällä kertoa ettei ole tunnistettavissa).
Kirppiksillä on se omituisuus, että juuri se, mistä itse ei maksaisi latiakaan, menee kaupaksi. Justse, mistä miettii ottaisko tätä kakkaa ollenkaan messiin, niin se menee ekana! Niin se on aina. Ja sit ne "kultakimpaleet, joista kuvittelee ihmisten tappelevan, jää myymättä kokonaan.
Mistä se pinkki matkalaukku oli rikki? Huomasiko ostaja edes?
Huutiksessa meni kolme vuotta vanhat vaelluskengät 54 eurolla. Itse maksoin niistä uutena 50e.
kaupaksi
- limsakone jostain 80-luvun alusta (oli toimiva panos vielä siinä)
- ikivanha kahvinkeitin (siis jostain 70-luvulta. Toki pelitti vielä)
- avattuja ja käytettyjä meikkejä
ja vein sinne kaiken mahdollisen mitä irti lähti.
Pöydällä oli mm. hajuvesipulloja, joista oli kaikista suihkaistu vähän mutta olivat jääneet käyttämättä sekä huulipunia, joita oli muutaman kerran käytetty. Olin siistimässä pöytää ja paikalle purjehti venäläinen nainen, joka rohmusi kaikki kosmetiikkatuotteet mitä mulla oli myynnissä ja kyseli vielä että oisko niitä lisää.
Ällöä minusta, mutta hän oli hyvin onnellinen löydöistään.
tietosanakirjasarjan, jostain 60-luvulla. Ja ei mikän harvinaisuus, vaan Otavan iso tietosanakirja, joita on "joka kodissa".
Ostaja sanoi keräävänsä tietosanakirjasarjoja.
(Mahdollinen vaimo varmaan mielissään tästä harrastuksesta...)
Ja myin myös ison Espanjan tuliaisena tuodon matkamuistohärän, koko jotain puoli metriä.
("kiva" kirjahyllyssä)
myymässä, mutta korjailin hintalappuja kirppispöytäni luona, kun siihen joku rouva tuli ja alkoi tenttaamaan paljollako myyn kuulakärkikynäni jolla niitä lappuja korjasin:D 5e se sitten sen osti, kun aikansa tivasi ja vinkui sitä. Älkää kysykö miksi, ei tosiaan ollut edes mikään harvinainen mainoskynä tms:D