Kuolenko jos...
otan kymmenen kaljan jälkeen panacodin? Särky on jumalaton
Kommentit (15)
mutta maksa voi sanoa poks, jos ottaa alkoholin kanssa paracetamolia... Eikä se kodeiinikaan varmasti kovin hyväksi tossa koktailissa ole... Voi tulla yllättäviä sivuvaikutuksia.
Mulle tehtiin tänään vaikea leikkauksellinen hampaanpoisto. Otin sen jälkeen kaks panacodia, penisilliinikurikin on päällä. Ja burana 600.... join 10 kaljaa ja alkoi särkeä. Pelottaa jos otan panacodin vielä. En sit ehkä uskalla?? Otanko buranan?
Älä ota nyt mitään, lakkaa juomasta ja mene nukkumaan.
nyt nukkumaan ja selvittämään päätäsi.
Kipuun et kuole mutta siihen viina- ja lääkekoktailiin voit kuolla. Kysy lääkäriltä apua, jos olosi on sietämätön
Noh, unohtui mainita ham.lääkärille moinen pikkuseikka että olen alkoholisti. Otin hetki sitten burana 600 ja jos se ei auta, on pakko ottaa panacod. Heippa ja hellurei tälle maailmalle, jos huonosti käy!
todellakaan kuole, varaa vaan vettä viereen jano voi tulla kun nukut.
Toinen ongelma on se, että oonkohan aamulla ajokuntonen kun pitäis viedä lapsi hoitoon? Oon yyhoo, ei apuja mistään.
soita lääkärille ja kysy. pyydä samalla lähimmälle a-klinikalle yhteystiedot. toivon, että notkut vauva-palstalla jostain muusta syystä kuin siitä, että olet vanhempi.
Toinen ongelma on se, että oonkohan aamulla ajokuntonen kun pitäis viedä lapsi hoitoon? Oon yyhoo, ei apuja mistään.
sitä apua nyt heti. Sinä itsekin tajuat ettei lapsesi ansaitse tommosta.
Oneksi te muut ootte täydellisiä äitejä.
pieninäkin määrinä hengityskeskuksen vähäisenkin alkoholimäärän kanssa. Ja tämä tapahtuu nukkuessa.
Panacodin ja alkoholin aiheuttamaan hengityslamaan kuolee ihmisiä joka vuosi.
Osalle riittänyt puolikas olutta. Eli älä ota Panacodia, ota Buranaa lisää.
Oneksi te muut ootte täydellisiä äitejä.
Ei tarvitse olla täydellinen äiti, mutta jos on alkoholisti äiti, niin silloin on kyllä aika säälittävä tapaus. Varsinkaan jos ei suostu apua hakemaan. Sääliksi käy lasta/lapsia. :(
Eikö täällä nyt herranjee oo ketään hoitajaa tai lekuria paikalla joka vois vastata!? Moon kohta lääkepurkilla, sanokaa ny joku että tohtiiko!!!!!!