Lue keskustelun säännöt.
Pienissä ravintolahäissä pöytiin tarjoilu vai buffet?
14.05.2012 |
Vieraita noin 30.
Kumpaa suosittelet? Jääkö pöytiin tarjoiltavista annoksista nälkä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
omissa häissäni haluaisin pöytiintarjoilun. kyseessä on kuitenkin juhlat, ja mielestäni pöytiintarjoilu on juhlavampaa, ja annoksista saa näyttävät. myöskin viinit on helppo sovittaa täydellisesti ruokaan! ammattitaitoinen henkilökunta kyllä osaa valmistaa ruoka-annokset niin että jokainen tulee varmasti täyteen.
myöhemmin illalla aion tarjota vieraille iltapalaa, hodareita, pizzaa, salaatteja tms :)