Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienissä ravintolahäissä pöytiin tarjoilu vai buffet?

Vierailija
14.05.2012 |

Vieraita noin 30.



Kumpaa suosittelet? Jääkö pöytiin tarjoiltavista annoksista nälkä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa häissäni haluaisin pöytiintarjoilun. kyseessä on kuitenkin juhlat, ja mielestäni pöytiintarjoilu on juhlavampaa, ja annoksista saa näyttävät. myöskin viinit on helppo sovittaa täydellisesti ruokaan! ammattitaitoinen henkilökunta kyllä osaa valmistaa ruoka-annokset niin että jokainen tulee varmasti täyteen.

 

myöhemmin illalla aion tarjota vieraille iltapalaa, hodareita, pizzaa, salaatteja tms :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme