Taas työpaikkakiusaamis tapaus sairaalassa (naisasiaa)
http://yle.fi/uutiset/poliisi_tutkii_vaitettya_tyopaikkakiusaamista_hus…
Miksi naiset aina käy kiinni heikompiinsa jos tilaisuus tulee?
Kommentit (4)
ja naisvaltaiseen alaan. Ja varsinkin jos menet uutena työpaikkaan testaa varmasti joku sietokykyäsi.
Minulle nakkasi yks perushoitaja keikkapaikassani näin " meillä sitten myös sh:t osallistuu aamupesuihin, toisin kuin tuolla osastolla missä olet aiemmin ollut" Kun sanoin että pesin minä sielläkin niin väitti että taisin olla ainoa ja ne laittoivat minut nuoren tytön (32-vuotiaan) piruuttaan pesuhommiin. Meni hiljaiseksi kun sanoin että osallistuu siellä muutkin. Ja toinen hoitaja kysyi että mitä ne muut sh:t sitten tekisi jos eivät pesisi.
Tämän jälkeen keskustelutyyli on ollut asiallinen. Voihan olla että näiden kahden osaston välillä on ns. kilpailua, mikä minusta on kyllä ihan yhtä hullua kun samaa hommaa kaikki tekevät.
Menkää itseenne hoitajat ja lopettakaa muiden syyttäminen tilanteestanne.
Sanos muuta. Olen ollut yhteensä 4 vuotta työpaikka kiusattanu ja nyt vaihdoin miesvaltaiseen työpaikkaan. Kyseessä ruokakauppa ja kiusaajana +55 nainen, edellisessä tytöpaikassa kiusaajana +40 vuotias nainen. Ensimmäistä kertaa vuosiin olen hyvö työntekijä ja "hyvä jätkä". edellisissä paikoissa tuli outoja virheitä ja ihmeelllisiä syytöksi. Ei enää ikinä akkavaltaiseen työpaikkaan.