Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko n. 3Mt tiedosto mielestänne liian suuri nettiin?

Vierailija
14.05.2012 |

pahuksen pdf.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen se on aika valtava...Jos teet pdfks niin käytä asetuksii esimm ettei oo niin hyvä laatunen

Vierailija
2/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vielä ihan normaalin kokoinen sähköpostiliite, ei pitäisi mennä kenenkään inboxi tuollaisesta tukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun sähköpostiin tuollainen ei mahdu, jonkun toisen sähköpostissa 3Mt on suunnilleen sama kuin mustikka jääkaapissa.

Mitä ylipäätään tarkoitat lauseella "liian suuri nettiin"? Olen minä 16 gigatavun levykuviakin siirrellyt eikä tila ole loppunut internetistä kesken. Onko maailma liian iso avaruuteen? Onko kivi liian iso hiekkarannalle? Onko herne liian iso kasvimaalle?

Vierailija
4/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun sähköpostiin tuollainen ei mahdu, jonkun toisen sähköpostissa 3Mt on suunnilleen sama kuin mustikka jääkaapissa.

Mitä ylipäätään tarkoitat lauseella "liian suuri nettiin"? Olen minä 16 gigatavun levykuviakin siirrellyt eikä tila ole loppunut internetistä kesken. Onko maailma liian iso avaruuteen? Onko kivi liian iso hiekkarannalle? Onko herne liian iso kasvimaalle?

Onkohan sinulla joku laite jolla luit ajatukseni ja naputit ne tähän? Juuri samaa mietin että järjetön kysymys, ja pirun hyvin esimerkein vertasit vielä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan