Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi oikein huomauttaa miehelle kun...

Vierailija
14.05.2012 |

joka aamu löydän kylpyhuoneen lavuaarista samasta kohtaa kuivunutta räkää. Vihreää. Saan hinkata sitä hyvin kauan että se lähtee pois. Jos sen huuhtelisi samantien kun lentää nenästä niin lähtisi varmaan ilman hinkkausta.

Ja toinen: wc-istuimen renkaalla on paljon kusipisaroita. Joskus ihan joka puolella. Eikö voisi nostaa rengasta ylös? Tai jos ei niin pyyhkiä ne pisarat pois.

Onko mielestänne ok, jos vaimo huomauttaa näistä asioista ystävällisesti, ilman mäkätystä, ei vittuillen vain ihan normaalilla äänellä ja ystävällisesti?

Että voisitko kuule huuhdella ne räkäjäljet pois lavuaarista ja kusiläiskät pöntön reunalta?

Onko ok, että mies ottaa tuollaisesta nokkiinsa, on koko päivän vihainen, tiuskii, naama norsun vitulla? En tehnyt mielestäni mitään väärää vain huomautin ystävällisesti. Samaa kylpyhuonetta käyttää hänen lisäkseen 4 henkeä. Hän kylläkin ensimmäisenä, mutta pian me ja on suurempi vaiva hinkata niitä jo kuivuneita likoja pois kuin huuhdella ne samantien pois jos sellaisia tulee!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin aamu-uninen, enkä aamukuselle mennessäni viitsi laittaa vessaan edes valoja päälle, kun se ottaa silmiin ihan tajuttomasti - siispä kusen pimeässä vaan sinne pöntön suuntaan ja tähtään pelkästään kuulon (lorinan) perusteella, että osuuko vaiko eikö. Joskus saattaa mennä vähän ohi.

Tosin muovirenkaaseen en koske, että jos se on valmiiksi nostettu ylä-asentoon, niin eihän siinä sitten edes näitä suurempia roiskevahinkoja satu paljoakaan.

Etkö itse voisi nostaa sitä muovirenkulaa valmiiksi ylä-asentoon?

Ihme valitusta.

:)

siihen tulokseen, että todellakaan en ota moista vaivoikseni enää ikinä!

Vierailija
22/24 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nalkutusta! Ämmät ne jaksaa aina valittaa joka asiasta.

Niin kuin joku tossa ehdottikin, niin voisit nostaa sen rinkulan valmiiksi ylös, niin ei olisi mitään ongelmaa. Ei miesten tollasia tarvitse miettiä, tää on taas näitä muijien hömpötyksiä.

Älä nyt ainakaan enää mäkätä, tai et saa pidettyä miestäs. Lähtee paremman naisen mukaan, sellasen joka ei valita koko aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh, sen jälkeen ku tänne tuli miehiäkin (?), olen tullut

siihen tulokseen, että todellakaan en ota moista vaivoikseni enää ikinä!

Alistaa miehen käymään käymään kyykkypissalla, tai tässä tapauksessa siis istumaan kusemisen ajaksi pytylle kuin nainen ikään.

Ei roisku.

t. 5

Vierailija
24/24 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään uutta ottaisi mutta tämä nyt on ja pidetään siitä huolta. Sain ihania lapsiakin hänen kanssaan, eli on siitä ollut hyötyä. Mutta jos ero tulisi tms. niin en enää miestä huolisi, on niistä niin kovasti vaivaa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi