Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko seurustella mustan miehen kanssa joka tienaa n. 500€/kk?

Vierailija
14.05.2012 |

hoikka, nokkela ja miellyttävä käytöksinen, mutta siis pa. On vasta eronnut, ollut uskoton vaimolleen todennäköisesti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kiinnostaa? oi miksi? ap

En kirjoittanut, kunhan kirjoitin, että mä varmaan voisin seurustella, naaman väri ja raha ei ole ekana mielessä, jos uuteen ihmiseen tutustun.

Vierailija
22/27 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kiinnostaa? oi miksi? ap

En kirjoittanut, kunhan kirjoitin, että mä varmaan voisin seurustella, naaman väri ja raha ei ole ekana mielessä, jos uuteen ihmiseen tutustun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen niin monia miehiä kuin naisiakin, jotka ovat joskus elämänsä aikana pettäneet kumppaniaan, silti eivät ehkä ole tehneet siitä toisessa suhteessaan, ei ole mun mielestä mikään mustavalkoinen juttu. Toisekseen, en mä usko, että ko henkilö nyt heti edes kertoisi minulle tuollaisia, että on pettänyt vaimoaan?

t. 14

Vierailija
24/27 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden perusteella päätän, seurustellako vai ei.

Toki, jos suhde tuntuu alusta alkaen perustuvan siihen, että minä kustannan hänen elämäänsä ja hän pummaa rahaa ja raha ehkä jopa on hänelle se syy olla kannsani, niin silloin en suhteeseen ryhtyisi. Tämä ihan riippumatta miehen ihonväristä. Ylipäänsä kuulsotaa oudolta jos ihan suhteen alussa (tutustumisvaiheessa) keskustellaan rahasta tai vaaditaan toiselta rahaa johonkin tms.

Pettäminen taustalla ei tunnu hyvälle, siinä vähän hälytyskellot soisi ja katselisin tilannetta ja kuulostelisin ennen kuin ryhtyisin mihinkään vakavaan.

Vierailija
25/27 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen niin monia miehiä kuin naisiakin, jotka ovat joskus elämänsä aikana pettäneet kumppaniaan, silti eivät ehkä ole tehneet siitä toisessa suhteessaan, ei ole mun mielestä mikään mustavalkoinen juttu. Toisekseen, en mä usko, että ko henkilö nyt heti edes kertoisi minulle tuollaisia, että on pettänyt vaimoaan? t. 14

elänyt siellä (nais)turistien siivellä.

Mutta ainahan näitä hyväuskoisia löytyy...

ap

Vierailija
26/27 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi tämä sinua mietityttää niin paljon, että ainakin jo toisen ketjun olet tästä miehestä tännekin laittanut...?

Vierailija
27/27 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi tämä sinua mietityttää niin paljon, että ainakin jo toisen ketjun olet tästä miehestä tännekin laittanut...?

noilla perusteilla. En ole rasisti, en missään tapauksessa vaan realisti..

En ole seurustellut hänen kanssaan, olen naimisissa toisen kanssa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä