Haluaisitko seurustella mustan miehen kanssa joka tienaa n. 500€/kk?
hoikka, nokkela ja miellyttävä käytöksinen, mutta siis pa. On vasta eronnut, ollut uskoton vaimolleen todennäköisesti.
Kommentit (27)
miksi kiinnostaa? oi miksi? ap
En kirjoittanut, kunhan kirjoitin, että mä varmaan voisin seurustella, naaman väri ja raha ei ole ekana mielessä, jos uuteen ihmiseen tutustun.
Mä tunnen niin monia miehiä kuin naisiakin, jotka ovat joskus elämänsä aikana pettäneet kumppaniaan, silti eivät ehkä ole tehneet siitä toisessa suhteessaan, ei ole mun mielestä mikään mustavalkoinen juttu. Toisekseen, en mä usko, että ko henkilö nyt heti edes kertoisi minulle tuollaisia, että on pettänyt vaimoaan?
t. 14
joiden perusteella päätän, seurustellako vai ei.
Toki, jos suhde tuntuu alusta alkaen perustuvan siihen, että minä kustannan hänen elämäänsä ja hän pummaa rahaa ja raha ehkä jopa on hänelle se syy olla kannsani, niin silloin en suhteeseen ryhtyisi. Tämä ihan riippumatta miehen ihonväristä. Ylipäänsä kuulsotaa oudolta jos ihan suhteen alussa (tutustumisvaiheessa) keskustellaan rahasta tai vaaditaan toiselta rahaa johonkin tms.
Pettäminen taustalla ei tunnu hyvälle, siinä vähän hälytyskellot soisi ja katselisin tilannetta ja kuulostelisin ennen kuin ryhtyisin mihinkään vakavaan.
Mä tunnen niin monia miehiä kuin naisiakin, jotka ovat joskus elämänsä aikana pettäneet kumppaniaan, silti eivät ehkä ole tehneet siitä toisessa suhteessaan, ei ole mun mielestä mikään mustavalkoinen juttu. Toisekseen, en mä usko, että ko henkilö nyt heti edes kertoisi minulle tuollaisia, että on pettänyt vaimoaan? t. 14
elänyt siellä (nais)turistien siivellä.
Mutta ainahan näitä hyväuskoisia löytyy...
ap
vai miksi tämä sinua mietityttää niin paljon, että ainakin jo toisen ketjun olet tästä miehestä tännekin laittanut...?
vai miksi tämä sinua mietityttää niin paljon, että ainakin jo toisen ketjun olet tästä miehestä tännekin laittanut...?
noilla perusteilla. En ole rasisti, en missään tapauksessa vaan realisti..
En ole seurustellut hänen kanssaan, olen naimisissa toisen kanssa.
ap
En kirjoittanut, kunhan kirjoitin, että mä varmaan voisin seurustella, naaman väri ja raha ei ole ekana mielessä, jos uuteen ihmiseen tutustun.